Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Po wymianie głowicy z Alfy VW Garbus się zrobił.Brak mocy.Pomóżcie!

  1. #1
    screwdriver
    Gość

    Domyślnie Po wymianie głowicy z Alfy VW Garbus się zrobił.Brak mocy.Pomóżcie!

    WitamPo wymianie głowicy (zerwał się pasek rozrządu) Alficzka zachowuje się jakby nie paliła na wszystkie gary, silnik się trzęsie i wydaje bulgoczący dźwięk coś jak VW Garbus z silnikiem boxera. Brak też mocy. Jednak pali na wszystkie gary to ustaliłem ponad wszelką wątpliwość. Z wcześniejszych postów dochodzę do wniosku że mechanik spartolił robotę (choć miał blokady) i źle ustawił rozrząd. Wyprowadźcie mnie z błędu jeśli się mylę albo potwierdźcie to co wyżej napisałem bo ja już mam kręćka a planowałem już wyjazd nad morze na weekend i będzie nieciekawie jak do niego nie dojdzie. Pozdrawiam alfomaniaków.

    ---------- Post added at 21:52 ---------- Previous post was at 21:17 ----------

    Coś nie mogę zedytować posta więc piszę drugiego pod spodem. Dodam że mechanik to mój kolega i uznany u nas fachowiec ale TS-a robił pierwszy raz. A druga rzecz to że Alfa mruczała przed awarią jak powinna i do kupionej głowicy przełożyłem świece i cały ten zespół z przewodami cewkami etc. więc to też można wykluczyć, a kolega właśnie tego się uczepił że nie pali na wszystkie gary i myślał że to świece lub przewody.

  2. #2
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Sprawdż kompresję na cylindrach

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #3
    screwdriver
    Gość

    Domyślnie

    Hm, stracil kompresje z powodu zerwania paska rozrzadu? Przed zerwaniem paska silnik chodzil bardzo ladnie powtarzam.

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał screwdriver Zobacz post
    Hm, stracil kompresje z powodu zerwania paska rozrzadu?
    Nie, ale mógł stracić po założeniu głowicy niewiadomego stanu. Niedomkniętymi, nadpalonymi, zgiętymi zaworami też ciśnienie "ucieknie".
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  5. #5
    screwdriver
    Gość

    Domyślnie

    Bardzo przepraszam wszystkich przegladajacych, ale jednak stwierdzilem brak pracy garu nr 3 ,tzn po kolei odlaczalem wtryski i przy 3 okazalo sie ze brak jest zmian w pracy silnika. Swiece zmienialem i zamienilem miejscami cewki 3 i 4 jednak dalej gar 3 nie pracuje... . Wtrysk raczej dobry bo nieprzepalonym paliwem smiedza spaliny.

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Niemcy
    Auto
    AR 145 1,7 boxer 16V -> ;)
    Postów
    237

    Domyślnie

    moja alfa też kiedyś nie paliła na 1 gar, trzepało silnikiem, nie wkręcała się jak powinna na obroty itp, standardowo wymiana świec+ przewody i silnik odzyskał moc, przestało bujać silnikiem aczkolwiek nie do końca gdyż miałem zły czujnik położenia wałka rozrządu on też powodował że mój silnik lekko wybijało z rytmu, po wymianie tego elementu, wszystko wróciło do normy

  7. #7
    screwdriver
    Gość

    Domyślnie

    No tak ale znowu muszę sprostować... :/ Śmierdziało benzyną bo miałem 2-gi wtrysk nie włożony do końca(konektor) i palił na 2 gary. Teraz pali na 3 i nie śmierdzi,więc może jednak wtryskiwacz? Iskra jest na pewno. A trzeba pamiętać, że slinik był rozebrany prawie pół roku więc to może się jakoś odbiło na nim.Czy to możliwe żeby wtyskiwacz się "zastał" od leżenia i nie działania?

  8. #8
    screwdriver
    Gość

    Domyślnie

    Na razie jeżdżę na 3 garach, wypucowałem auto na błysk, moze w nagrodę Alfka się zlituje i włączy ten niedziałający gar . A tak na poważnie to jak z tym wtryskiwaczem jest ponawiam pytanie? Tylko nie odpwiadajcie jakie mogą być konsekwencje jazdy w nieczynnym cylindrem, bo to wiem ale cóż zrobić miłość bierze górę

  9. #9
    screwdriver
    Gość

    Domyślnie

    No i nikt nie odpowiedział na dręczące mnie pytania... Ale akurat w tej sprawie to nawet dobrze, bo przez mechanika(tym razem innego) zostałem wprowadzony kilka razy w błąd...Najważniejsze info to takie, że jednak chodzi na 4 gary, coś mnie podkusiło żeby odłączyć wtryskiwacz nr 3 i pojeździć trochę. No i muł jak diabli, była wyraźna róznica! Więc mechanik który sprawdzał gary metodą odłączania wtrysków poszedł "po łebkach" stwierdzając niedziałanie trójki. Faktycznie na wolnych obrotach jak sie odłaczy wtrysk różnica jest mało zauważalna,ale jest, silnik zaczyna się bardziej trząść i zwalniają trochę obroty i zaczyna bardziej bulgotać... Powraca więc myśl o złym ustawieniu rozrządu, kumpel mechanik po moim zapytaniu czy sie nie walnąłna ustawianiu zaczął się bronić,że krzywka zjechana i nie mógł dokładnie ustawić blokady. Albo jak myślał kolega 75andrew155, nie ma kompresji i trzeba będzie zbadać ciśnienie...Co sprawdzałem sam:-wtryski - odłączyłem,zakręciłem,zobaczyłem że wszystkie sikają,wiec ok-iskra jest na wszystkich cewkach-marchewa nie zaświeca się ani na chwilę-trzeci gar pracuje na pewno,ale jakby słabiej niż pozostałeJakby ktoś miał jakieś sugestie do tematu to bardzo proszę.

  10. #10
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Sprawdż w końcu tą kompresję i skończą się Twoje zmartwienia albo dopiero zaczną

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-07-2015, 21:35
  2. brak mocy po wymianie rozrządu
    Utworzone przez alfa47jtd w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 03-09-2013, 18:33
  3. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 23-01-2013, 20:03
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 07:20
  5. 2,4 jtd 136km, brak mocy po wymianie przepływomierza
    Utworzone przez 17bobek w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-04-2011, 08:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory