Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 38 z 38

Temat: Zapędy VW

  1. #31
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    tygrysio - o każdej plajtującej marce można tak pisać. Większy skok technologiczny i handlowy i tak zaliczyła Dacia pod skrzydłem Renault.

    Teraz możemy pisać "Nasza Panda"

    Wracając do faszyzmu i Niemców: Ktoś wie, że obecnym szefem Alfy jest NIEMIEC?
    Harald J. Wester
    Harald J. Wester urodził się w Linzu nad Renem (Niemcy) 26 lutego 1958 roku; w 1986 ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Braunschweig z dziedziny inżynierii mechanicznej. Swoją karierę rozpoczął w Volkswagen AG (Wolfsburg), gdzie od 1991 do 1995 sprawował obowiązki generalnego menadżera Działu Rozwoju Pojazdów & Nowych Koncepcji Produktowych. W 1995 roku przeszedł do Audi AG (Ingolstadt), gdzie do stycznia 1999 sprawował funkcję menadżera programowego do spraw modeli A2 i pojazdów specjalnych. Następnie przejął obowiązki dyrektora Działu Rozwoju Produktu w Ferrari S.p.A, gdzie pracował do 2002 roku. W 2002 został przyjęty przez Magna Steyr AG jako prezes Grupy ds. Inżynierii i Szef Działu Rozwoju (Badania, Rozwój i Technologie).
    W 2004 roku przeszedł do Fiata na stanowisko Szefa Działu Rozwoju Fiat Group Automobiles, a następnie także Fiat Group. W sierpniu 2008 objął również funkcję Dyrektora Generalnego Maserati, a w styczniu 2009 Dyrektora Generalnego Abarth & C.
    Takich transferów VW <> FIAT jest więcej, więcej niż wymiany na linii włosko-francuskiej czy włosko-japońskiej. Może jednak w mentalności europejskiej od czasów II WŚ też nic się nie zmieniło

    Miłego harakiri
    Ostatnio edytowane przez Tuti ; 30-06-2011 o 10:44

  2. #32
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Asturas
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Rovaniemi
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.9 TD '94
    Postów
    212

    Domyślnie

    Gdyby jakimś cudem VAG przejął Alfa Romeo to akurat nie obawiałbym się, że Alfa Romeo stanie się nudna czy niemiecka. Można nie lubić Niemców, pogardzać nudnymi samochodami z VAG, ale z drugiej strony nie da się im odmówić umiejętności marketingowych. Uważam, że gdyby VAG chciał przejąć AR to nie po to by zrobić z tego kolejną Skodę czy Seata. Seat od zawsze jest prawdę powiedziawszy bardziej porażką niż sukcesem VAG. Miała być sportowa marka dla wszystkich, wyszła hiszpańska Skoda, ale z mniejszą sprzedażą.
    Alfa Romeo byłaby zapewne dla Niemców dość ważnym elementem układanki, podnoszącym prestiż koncernu, który ciągle jest kojarzony z samochodami dla ludu. Przecież nikt nie myśli o Bugatti i Lamborghini jako o VW!
    To jest mój argument za.

    Przeciw? Wiem, że Niemcy mają dobrych stylistów u siebie, VAG podkradł Giugiaro, korzystał z usług Da Silvy i pewnie wielu innych. Ale nic im to nie daje. Projektanci robią to co im się każe, a Niemcy są prostym narodem i w przeciwieństwie do Włochów pojęcia nie mają o pięknie (udowodnione na podstawie obserwacji niemieckiej motoryzacji ). Wszystkie niemieckie samochody są do siebie podobne, podobnie nudne i konserwatywne.
    Włosi muszą wreszcie zaakceptować, że muszą robić solidnie samochody. O stylistykę martwić się nie muszą. Dla mnie Brera, GT, 159, GTV pozostają najpiękniejszymi samochodami świata dla ludzi z mniej zasobnym portfelem. A 155? Widzieliście konkurencję z 1992 roku? Nawet stylistyka wnętrza biła na głowę niemieckie wozidła. Może ew. Mercedes nie odstawał, ale to inna półka.

    Ode mnie: Nie dla VAG. Jeśli VAG przejmie Alfa Romeo to do momentu kiedy uzbieram na Maserati będę jeździł moją 155. Albo kupię Fiata/Lancię lub jakiegoś klasyka z USA. Ale nie kupię niemieckiej Alfy.

    Ktoś wspomniał, że elektryka w AR jest niemiecka. Poważnie? TA elektryka? Ta co jest obiektem żartów w Alfach? W mojej Alfie na pewno do czego bym się nie dotknął ma na sobie napis "Bosch". I często sprawia problemy.

    Z innej beczki. Na prawdę dalej dajecie się nabierać na niemiecką solidność? A te wszystkie Passaty, które są budowane tak by jeździły bezawaryjnie mniej więcej tak długo jak trwa gwarancja? Swego czasu było kilka artykułów o Paskach sprowadzonych z Niemiec, które nagle po gwarancji zaczęły się psuć na potęgę, a koszt naprawy był bliski zakupowi auta. Może i Julka ma źle wykonane wnętrze, ale nie sądzę by zepsuła się (poważnie zepsuła) szybciej niż Golf czy inny Passat.
    Alfa Romeo 155 1.9 TD '94 Verde Mirto - jedna z 15652 egzemplarzy

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Cytat Napisał Asturas Zobacz post
    Może i Julka ma źle wykonane wnętrze, ale nie sądzę by zepsuła się (poważnie zepsuła) szybciej niż Golf czy inny Passat.
    He he temat na czasie. Pewnie niektórzy słyszeli już o kłopotach ze zmianą biegów w julkach a nie każdy przegląda tamto podforum.
    Otóż u jednego z kolegów zdiagnozowano usterkę.Powołując się na niego (myślę że się nie obrazi ) i opinię ASO jest to...
    Dwumas niemieckiej firmy LUK.
    Ostatnio edytowane przez metan ; 30-06-2011 o 17:21

  4. #34
    Użytkownik Znawca Avatar andrzej1980
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    Alfa 155 1.8
    Postów
    1,211

    Domyślnie

    Nie wiem ile można poruszać ten temat ale zawsze będą ludzie za i przeciw temu aby Alfa była przejęta przez VW. Jeżeli tak się stanie to ja nigdy już żadnej Alfy zrobionej za Szmelcwagena nie kupię. Pomyślcie sami. Jeżeli chcą aby była rentowna to muszą skupić się na takich rzeczach jak komfort , wygoda we wnętrzu , pojemność bagażnika itd. I w taki sposób już całkiem zabiją ducha marki a zrobią masowe gówno dla każdego nie wyróżniające się z tłumu innych aut.

  5. #35
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    01-486 Warsaw PL / 95014 Cupertino CA
    Auto
    Dające Radość z Jazdy
    Postów
    628

    Domyślnie

    Cytat Napisał metan Zobacz post
    He he temat na czasie. Pewnie niektórzy słyszeli już o kłopotach ze zmianą biegów w julkach a nie każdy przegląda tamto podforum.
    Otóż u jednego z kolegów zdiagnozowano usterkę.Powołując się na niego (myślę że się nie obrazi ) i opinię ASO jest to...
    Dwumas niemieckiej firmy LUK.
    Kolego oczywiście że się nie obrażę - bo piszesz jak najbardziej prawdę To że dwumasy się psują dotknęło nie tylko AR (jak już rozmawialiśmy). Być może ja w swojej karierze jeszcze tego nie doświadczyłem - więc przyszła na mnie pora (w ogóle czuję się jak BETA tester tego samochodu)

    Natomiast moj problem polega na tym że ta usterka to tylko jedna z wielu Wielu które tu na forum opisałem włącznie ze zdjęciami ..... a najgorsze jest to ślepe tłumaczenie, że tak jak jest, to jest na pewno dobrze bo to przecież AR a je się kocha pomimo tego że są popsute, że mi się wydaje, w ogóle to jest na pewno jest super tylko ja i sporo osób czepiamy się i sobie to tylko ubzdralismy za cięzko wydane dość niemałe pieniądze ..... jak się okazuje nie

    Ludzie nie bądzmy ślepi - jeśli coś nie działa poprawnie to bez względu czy Alfa Romeo - czy Ferrari czy BMW trzeba to głośno powiedzieć.
    To mnie strasznie śmieszy bo ja tak jak wszyscy Wy tu chciałbym się cieszyć dobrym samochodem .... i moja walka czy to z FAP czy ASO jest tylko dla naszego dobra - a nie przeciw komuś z Forum personalnie .... I Trzeba o tym wspominać bo Media potrafią wiele zdziałać - a Internet to bardzo skuteczne "medium"

    Wiesz ja bym z tym LUK'iem nie generalizował .... Bo taka firma pewnie robi te dwumasy zgodnie z jakimiś wytycznymi/projektami .... ot dla BMW takie dla AR takie dla DACI śmakie .... nie znam sprawy, ale dociekliwy jestem więc się dowiem Nie zdejmuje to obowiązku kontroli jakości z producenta którym jest Alfa Romeo ... ja od LUK nic nie kupowałem
    Ostatnio edytowane przez tygrysio ; 30-06-2011 o 20:16

  6. #36
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Cytat Napisał tygrysio Zobacz post
    Wiesz ja bym z tym LUK'iem nie generalizował .... Bo taka firma pewnie robi te dwumasy zgodnie z jakimiś wytycznymi/projektami .... ot dla BMW takie dla AR takie dla DACI śmakie .... nie znam sprawy, ale dociekliwy jestem więc się dowiem
    Zgadzam się, w projekcie pewnie maczały ręce obie firmy, co więcej AR go przecież długo testowała. Pytanie czy to usterka konstrukcyjna, materiałowa czy jakaś inna ale zbieg okoliczności potwierdza pewną regułę. Być może np coś takiego np w fabryce BMW zostałoby wyłapane przy kontroli jakości (na wejściu komponentu bądź na wyjściu gotowego auta) a tu beztroski Giuseppe myśląc o sjeście czy też meczu udawał że nie widzi. Różnie może być ...

  7. #37
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    01-486 Warsaw PL / 95014 Cupertino CA
    Auto
    Dające Radość z Jazdy
    Postów
    628

    Domyślnie

    Dokładnie kolego w 100% się z Tobą zgadzam
    Własnie dopisałem do poprzedniego posta : Nie zdejmuje to obowiązku kontroli jakości z producenta którym jest Alfa Romeo ... ja od LUK nic nie kupowałem
    Ostatnio edytowane przez tygrysio ; 30-06-2011 o 20:20

  8. #38
    Użytkownik Rowerzysta Avatar treboR L
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    W-wa
    Auto
    AR Stelvio pełna opcja
    Postów
    267

    Domyślnie

    Ciekawi mnie, czy z tego powodu zrobią akcję serwisowa? Bo z tego co wiem problem roztacza szersze kręgi niż te kilka nie wchodzących biegów o których piszemy na forum.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory