Tylko do 2.0 V6 TB nie tak łatwo o wał![]()
Tylko do 2.0 V6 TB nie tak łatwo o wał![]()
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
Silnik dość rzadko spotykany, dlatego szukałem wolnossącego V6 dla siebie![]()
Rozmawiałem co prawda dość dawno temu, z szefem Lancia Alfa Team-u w Łodzi, niewątpliwie dobrym fachowcem i znawcą włoskich silników i powiedział mi że przy tych uturbionych jednostkach 2.0 v6t. 2.0 16vt 2.0 20vt zaleca się profilaktyczną wymianę panewek po ok. 100-150 tyś.km.i wtedy zmniejsza się znacząco ryzyko obrócenia panew!
...samochód to najbardziej zbliżona do żywej istoty rzecz, jaką potrafi stworzyć człowiek...
Jakaś wada konstrukcyjna, słabsze smarowanie?
Dziekuję koledzy za podpowiedzi. Dogaduję z kolegą z forum zakup korbowodu i bede wszystko składał w całość. Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie. jak narazie koszty nie są straszne jak robi sie samemu. szlif 240zł panewki 148zł korby i 137główne do tego korbowód i bedzie cacy. no nie licze już uszczelek pod głowicami ale to już lepiej zeby było zrobione. Serdecznie pozdrawiam. Niedługo zobaczymy czy warto szukać wałów czy możemy śmiało szlifować nasze V-ki
korbowód co jutro wysle.