Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 37

Temat: Wymiana sprzęgła, Alfa Romeo 166 Problem, nie wchodzi wsteczny i ciezko wchodzi 1 i 2

  1. #11
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    To skoro sprzęgło jest dobre to musiałeś źle zamontować. Ja objawów nie potrafię Ci wskazać.

  2. #12
    Hoster
    Gość

    Domyślnie

    a potrafi ktoś wskazać objawy źle zamontowanego sprzęgła?

  3. #13
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    a kurde - zmień se ten olej za mniej jak 100zł i potem szukaj czegoś gorszego








  4. #14
    Hoster
    Gość

    Domyślnie

    nowe info po dzisiejszym grzebaniu, sprzeglo dobre, olej git, lewarek git, wysprzęglik git, cięgna git, brak wyciekow plynu hydraulicznego ma ktoś jakieś pomysły?

  5. #15
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Rozkreciles skrzynie i sprawdziles czy dobrze jest sprzeglo zamontowane? Nawet jezeli wszystko dobrze poskladales a byl wycigany caly silnik to moze byc tak jak Ci pisalem. Przesunal Ci sie troche silnik na poduchach i juz ciegna inaczej leza. Musisz popuscic caly silnik i szukac odpowiedniego miejsca albo regulowac ciegna. Nie robilem tego w 166 wiec nie napisze gdzie i czym krecic. I to nie bedzie mila robota...

  6. #16
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Cytat Napisał Hoster Zobacz post
    na wylaczonym wchodzą wszystkie glanc, na odpalonym wsteka nie wchodzi;/ a jest wogole możliwość założenia odwrotnie tarczy sprzęgła w alfie 166?

    ---------- Post added at 14:52 ---------- Previous post was at 13:10 ----------

    A powiedzcie mi, jesli byłby to zły zestaw sprzęgła do alfy też były by takie objawy?

    ---------- Post added at 17:25 ---------- Previous post was at 14:52 ----------

    A i jeszcze jedno pytanie, jakie by byly objawy zle zalozonej tarczy?
    Kolego, pytałem się mechanika czy jest możliwość zamontowania odwrotnie tarczy sprzęgła - opowiedział, brak takiej możliwości bo po prostu tarcza oparła by się o koło zamachowe i nie da rady przykręcić docisku.
    Czyli wniosek, że masz ten sam przypadek co ja - czyli nowa tarcza musi się dotrzeć do zużytej płaszczyzny docisku na kole zamachowym.
    Jak pisałem po przejechaniu 1000 km w moim przypadku problem powoli ustępuje.
    Oczywiście nie słuchaj uwag o regulacjach cięgien lewarka zmiany biegów - to nie ma nic do rzeczy.
    Możesz jeszcze raz odpowietrzyć siłownik sprzęgła - technika taka sama jak przy odpowietrzaniu hamulców - może coś pomoże.

  7. #17
    ViP Romeo Avatar peteja_43
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Ruda Śląska
    Auto
    AR 166 2.4JTD 2001r.
    Postów
    583

    Domyślnie

    ja też wymieniałem komplet sprzęgła ale takich objawów nie miałem oczywiscie robił to mechanik czy musi się cos dotrzec no niewiem

    Alfa i jej ochroniarz

  8. #18
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Sytuacje z regulacja ciegien mialem w innym aucie. Fakt nie w 166. Ale przypomne ze musialem to robic bo opuscilem caly silnik i to byl blad! A jezeli sie normalnie wymienia sprzeglo to sie nie opuszcza calego motoru i co za tym idzie nie trzeba nic robic przy ciegnach - sklada sie dokladnie w to samo miejsce. Autor tematu wlsnie wyciagal caly silnik dlatego domniemam ze ma taki problem jak ja mialem kiedys bo ciegna sa dosc precyzyjnie dobrane i przesuniecie motoru minimalnie na mocowaniach moze miec na to wplyw. Ale nie bede juz polemizowal bo to nie bylo w 166. Ok.Jezeli chodzi o przypadek opisywany przez kolege stanlizak to nie zaprzeczam, aczkolwiek gdyby mi mechanik po wymianie sprzegla powiedzial ze tak ma byc i sie dotrze to bym mu jaja urwal skoro oddaje auto do serwisu to oczekuje gotowego do jazdy. I nikt mi nie powie ze to normalne ze biegi nie wchodza.... Ale jak sie samemu albo po znajomosci robi to fakt jest to dopuszczalne bo przeciez samego siebie sie nie oklamuje

  9. #19
    Hoster
    Gość

    Domyślnie

    powiem wam tak, wszystko rozebrane i teraz przerwa na koryto, lapa sprzegla byla wyrobiona przez co poprzednie lozysko sie rozlecialo, lapa sprzegla nadspawana i jest glanc, sprzeglo zalzone, skrzynia tez, teraz reszta i proba dam znać co w trawie piszcze jak zloze wszystko

  10. #20
    piter1984
    Gość

    Domyślnie

    tak, kolega kupił do silnika 140 KM bo taką moc w dowodzie miał wpisaną, okazało się później że ma jednak 136 konny silnik a podobno są to 2 różne sprzęgła...

Podobne wątki

  1. Wsteczny nie wchodzi. O co chodzi?
    Utworzone przez NumberI w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-08-2015, 16:54
  2. problem skrzynia biegów-cięzko wchodzi wsteczny
    Utworzone przez karolezz w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 06-11-2012, 20:40
  3. 4 bieg ciezko wchodzi ...
    Utworzone przez yoda6666 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-06-2012, 08:07
  4. Wsteczny wchodzi ze zgrzytem ;/
    Utworzone przez konradkola w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-01-2009, 10:59
  5. Wsteczny nie wchodzi
    Utworzone przez currahee w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 01-09-2007, 09:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory