Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: 156 - różnice w układzie chłodzenia w 1.9jtd przedl liftem i po lifcie

  1. #11
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Cytat Napisał peenbe Zobacz post
    Cytat Napisał marcin.sc Zobacz post
    :


    Załącznik 29456Załącznik 29457
    tutaj pokazuje niecale 80C ,a na kompie masz ponad 85C ,one ladnie pokazuja w okolicy 90C ponizej i powyzej juz jest lipa...
    Dobrze pokazuje, bo ta kreska pomiedzy 50, a 90 własnie to jest 80st.C a nie jak wiekszosc mysli 75st.C

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Wodzisław Śl.
    Auto
    Giulietta Veloce 1.75 TCT
    Postów
    526

    Domyślnie

    majster to co opisales to tak jakbym ja to pisal u mnie te same obserwacje, dokladnie

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    Mi sie wydawalo ze kreski na kabinowym to 50-70-90-110-130 ,ale pewnie mi sie tylko wydawalo...skoro tak to sorry...

  4. #14
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Podejrzewam, że mój oryginalny termostat sie chyba albo wiesza lub otwiera na max przy tej temp. ok. 78st.C, bo dzis przy temp. zewnetrznej ok. 20st.C pokonałem 15km z mocniejszym butem na gaz i ciągle tak samo. max temp w czasie jazdy 82st.C jeszcze mi tego nie przekroczyla. Na postoju dojdzie do 90 ale to trzeba poczekac z 30 min...

    Wydaje mi sie, że chyba trzeba brdze zainwestowac w termostacik...
    znie
    Chopaki, czy ktos moze potwierdzic moja teze nt. czujnika temp. w termostacie. Chodzi o sprawdzenie ile faktycznie wychodzi z niego przewodow.
    Ostatnio edytowane przez majster ; 06-07-2011 o 20:54

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar marcin.sc
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    156SW 1,9JTD '02r :-( jest: Opel Antara '09 2.0CDTI+virus
    Postów
    314

    Domyślnie

    prosze:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	SNC00168.jpg
Wyświetleń:	611
Rozmiar:	96.4 KB
ID:	29709

    czwarty pin zaślepiony i chyba jest to w kolorze zielonym...
    Nie Jeździj Szybciej Niż Lata Twój AnIoŁ StRóŻ !!!

    "Na cudze błędy patrzymy jak na cudze żony. Mamy z nich dużo więcej radości niż ze swoich własnych." - Charles Chaplin

  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał majster Zobacz post
    Podejrzewam, że mój oryginalny termostat sie chyba albo wiesza lub otwiera na max przy tej temp. ok. 78st.C, bo dzis przy temp. zewnetrznej ok. 20st.C pokonałem 15km z mocniejszym butem na gaz i ciągle tak samo. max temp w czasie jazdy 82st.C jeszcze mi tego nie przekroczyla. .....
    To wszystko masz ok bo oryginale termostaty montowane w JTD miały temperaturę otwarcia 78C i silnik utrzymywał coś koło 82c
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #17
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcin.sc Zobacz post
    prosze:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	SNC00168.jpg
Wyświetleń:	611
Rozmiar:	96.4 KB
ID:	29709

    czwarty pin zaślepiony i chyba jest to w kolorze zielonym...
    dzieki Marcin. Mam dokładnie tak samo z tym zielonym. tylko dlaczrgo tak uczynili?

    ---------- Post added at 22:43 ---------- Previous post was at 22:41 ----------

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    To wszystko masz ok bo oryginale termostaty montowane w JTD miały temperaturę otwarcia 78C i silnik utrzymywał coś koło 82c
    To jak bytłumaczyc fakt, że w poprzedniej belli z takim samym silnikiem i nowym termostatem Behr utrzymywał mi ok. 86 - 88st.C podczas gdy na wskaźniku kabinowym było prawie 90st.C ???

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Wodzisław Śl.
    Auto
    Giulietta Veloce 1.75 TCT
    Postów
    526

    Domyślnie

    Maciek juz wczesniej pisal ze kiedys termostaty Behr mialy dwie rozne temperatury otwarcia jedne mialy 78 a pozniejsze chyba 83 Pamietam, bo sam sie zastanawialem nad temperatura mojego auta

  9. #19
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    DieselJTD - to powiadasz że pokazuje Ci tak samo jak u mnie? Musimy sie kiedys zgadac i porównac nasze temperatury.

  10. #20
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Fakt w poprzedniej belli miałem wymieniany termostat na Behra (mede in italy), w tej mam jeszcze oryginalny, ale bardziej nurtuje mnie fakt, czy np. różnica w tem. utrzymywanej przez silnik na dłuższą mete tak jak jest w oryginale ok. 82st.C (chłodnica wygląda jak nowa, nowa pompa wody), w porównaniu do poprzedniej belli gdzie temp stała na poziomie 88st.C nie bedzie to miało wpływu na silnik lub spalanie? tzn, czy spalanie nie bedzie wyższe niż na termostacie Behra utrzymująca minimalnie wyższą temp. płynu.

Podobne wątki

  1. wnetrze 156 przed liftem w 50 % po lifcie
    Utworzone przez kivi89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 48
    Ostatni post / autor: 08-07-2015, 09:09
  2. [146] Różnica w zwrotnicach T.S przed liftem i po lifcie.
    Utworzone przez Lesio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-11-2013, 21:27
  3. Pas przedni przed liftem a po lifcie.
    Utworzone przez jankes1979 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 09-03-2013, 15:51
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-11-2012, 20:39
  5. Różnice karoserii przed liftem i po lifcie.
    Utworzone przez krzakx w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 23-07-2010, 10:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory