Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: chiptunning alfa 156

  1. #11
    ViP Rowerzysta Avatar b.piotrus
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Otmuchów
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD, Mazda CX-7 2,3
    Postów
    402

    Domyślnie

    W tym dziale znajdziesz bardzo dużo odpowiedzi na swoje pytania http://www.forum.alfaholicy.org/tuning_mechaniczny/ szczególnie w temacie http://www.forum.alfaholicy.org/tuni...insoft_pl.html Podstawa to jak piszą koledzy- dobry tuner, nie ktoś z łapanki, kto wgrywa gotowca, często nawet nie dysponując hamownią, żeby zweryfikować to co wgrał, bo to rzeczywiście w krótkim okresie czasu śmierć dla któregoś z elementów które wymieniłeś, ale 130kM zrobione przez kogoś kto ma o tym pojęcie, nic temu silnikowi nie zaszkodzi. I na pewno często warto przejechac się i 200km, ale mieć pewność, że ktoś wie co robi i jest polecany przez innych.
    Alfa Romeo GT 1,9JTD, Mazda CX-7 2,3,

  2. #12
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał b.piotrus Zobacz post
    często warto przejechac się i 200km, ale mieć pewność,
    zwłaszcza biorąc pod uwagę że 200 x 2 ( w dwie strony ) jtd to ok max 30L - ok 140zł








  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    W kwestii sprzęgła moc nie ma nic do rzeczy. Jeśli osiągniesz 130 KM (musi być wszystko ok w serii czyli przepływomierz, turbina, EGR, IC, doloty itd) to będzie ono dostępne w zakresie obrotów rzędu 4000-4400 i to nie obciąża sprzęgła. Pomijając fakt, że w Diesel'u rzadko się kręci tak wysoko to musi Ci ktoś dobrze program napisać pod Twój silnik, żeby nie było nagłego przyrostu momentu obrotowego i tym samym większego obciążenia sprzęgła. Odezwij się do www.cinsoft.pl/ a tam Ci kolega na pewno zrobi, jak trzeba.

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Wrocław/Kobyla Góra
    Auto
    156 '00 1.9 JTD 105KM
    Postów
    93

    Domyślnie

    Cytat Napisał you Zobacz post
    Mam to o czym mówisz w tym samym aucie. Jeśli tylko dobrze Ci to zrobią będziesz zadowolony :-)

    Pozdrawiam,
    Kamil
    Duża jest różnica pomiędzy serią 105KM a 130KM po chipie? Pytam o odczucia podczas jazdy, przyspieszenie, elastyczność. Może mierzyłeś ile mniej więcej do setki?

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar kenobi
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    lubin
    Auto
    156 FL 2.4 20V Mjtd
    Postów
    860

    Domyślnie

    bedziesz mial wrazenie ze jedziesz innym autem przez jakis czas
    ..... powered by www.cinsoft.pl

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Wrocław/Kobyla Góra
    Auto
    156 '00 1.9 JTD 105KM
    Postów
    93

    Domyślnie

    Cytat Napisał kenobi Zobacz post
    bedziesz mial wrazenie ze jedziesz innym autem przez jakis czas
    To raczej naturalne ale ciekaw jestem po prostu realnych różnic w czasie do setki itp.

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar SzlendaX
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kolno
    Auto
    156 Sport Wagon 1.9 JTD + Chip Madeno Citroen C5 X7 Tourer 2.0 16v
    Postów
    305

    Domyślnie

    Róznica jest spora.
    Kolega MA rovera 45 2,0 idt 101 kucy. to na serii od zera ida w miare równo, ale jak przejde na "130" (dokladnie nie wiem ile ma bo nie hamowalem jej a juz taka kupilem) to powrzuceniu 3 biegu kolega oglada tyłeczek belli z daleka

  8. #18
    you
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał pavvel Zobacz post
    Duża jest różnica pomiędzy serią 105KM a 130KM po chipie? Pytam o odczucia podczas jazdy, przyspieszenie, elastyczność. Może mierzyłeś ile mniej więcej do setki?
    Różnica jest na pewno, choć za jakiś czas i 130KM będzie za mało ;-)
    Osobiście nie prowadziłem seryjnej 105KM, ale jechałem z taką. Elastyczność jest dużo większa, przyspieszenie też - potrafi wcisnąć przez chwilę w fotel.

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Wrocław/Kobyla Góra
    Auto
    156 '00 1.9 JTD 105KM
    Postów
    93

    Domyślnie

    Hmm, czyli ogólnie warto
    A jak wygląda kwestia spalania? Większe/mniejsze niż w serii? (albo chociaż porównując z tym co piszą inni użytkownicy na forum)
    Ciekawi mnie też jeszcze jak z elastycznością i spalaniem przy większych prędkościach, tzn. > 120km/h.

  10. #20
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    zawsze możesz sobie zrobić program który jeszcze ci obniży spalanie

    nie wiem jak u innych ale u mnie:
    w miarę lekko ( do 130 km/h ) , krótkie odcinki ( 20-30km ) - ok 7/100
    zapier.... ( +130 - nie piszę ile bo wyszłoby , że jestem wariat ) , takie same odcinki jak powyżej - 7,5/100
    spokojnie , zima , 15" ,krótkie odcinki - 6,2/100
    emeryt style , koła 17" , poza miastem - coś koło 6-6,5/100
    emeryt , 15" , poza zabudowanym ale nie trasa - 5/100
    Ostatnio edytowane przez bocian ; 13-07-2011 o 08:55








Podobne wątki

  1. chiptunning benzyny?
    Utworzone przez RobertWroc w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 24-04-2011, 14:13
  2. Chiptunning Alfa Romeo 156 1.9 JTD ŚLĄSK
    Utworzone przez paweldante w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 27-02-2011, 08:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory