Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: Szczelnosc dolotu

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Turbina dalej puszcza olej? Robiłeś coś z nią?
    turbo jako tako nie puszcza oleju w nadmiarze, byla to ilosc jaka od nowosci puscilo w dolot ,ale to normalne bo zawsze troszke sie przedostanie ,ogolnie to nei mam problemow z turbina ,w coolerze bylo bardzo malutko tego oleju ,a gdzies na dole mogl juz nie trzymac tak dobrze i sie lekko saczylo ,wiec jesli chodzi o olej z turbiny to raczej nie jst to nic nadzwyczajnego...Chce sprawdzic wszysko co zwiazane z dolotem ,ale nie wiem czy czegos nie pominalem...

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Turbo w ogóle nie powinno puszczać oleju.

    Co do dolotu, to do sprawdzenia odpowiednio z pierwszego foto elementy nr 3 + sam kolektor niestety
    Z drugiego element nr 7
    A z trzeciego 10, 2 i 8
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	naread.jpg
Wyświetleń:	189
Rozmiar:	23.4 KB
ID:	28914Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	nareadCA0SPA9Q.jpg
Wyświetleń:	218
Rozmiar:	22.2 KB
ID:	28915Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	nareadCAPKIKWP.jpg
Wyświetleń:	202
Rozmiar:	22.0 KB
ID:	28916

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    Kolektor bedzie pewnie ciezko sprawdzic, chyba ze da sie to zrobic bez wyciagania go... zostaje mi jeszcze sprawdzenie obudowy filtra powietrza no i tego elementu miedzy przeplywka a obudowa...dzieki za fotki cuoreventi...a jeszcze pytanko ,czy warto dodac do paliwa jakis preparat do przeczyszczenia wtryskow ,czy lepiej tego nie ruszac...jesli tak to moze znacie sprawdzony ? oczywiscie zaraz poszukam na forum przyklodow...

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Jakiś taki preparat kupiony w supermarkecie do wtryskiwaczy może i wyczyści, ale kieszeń.
    Jak chcesz porządnie wyczyścić wtryski to tylko JET CLEAN TRONIC mogę polecić.

    Wracając jeszcze do samego dolotu. Jedź do mechanika, albo weź sobie jakąś osobę do pomocy, wsadź ją za kierownice i niech robi przygazówki.
    Ty w tym czasie otwórz maskę i nasłuchuj czy gdzieś nie dostaje się lewe powietrze. Lepsze to niż demontaż całego samochodu.
    Główne przyczyny nieszczelności dolotu to w 95% te gumowe rury do i od intercoolera. 4% to obudowa filtra a 1% cała reszta elementów.

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    Chetnie pojechalbym profilaktycznie na JET CLEAN TRONIC , jesli moglby ktos polecic sprawdzony zaklad w ktorym robia takie zabiegi to bede wdzieczny, na pewno nie zaszkodzi...wszystkie rury dolotu sprawdzalem ,tak jak pisalem zostala obudowa i ta czesc miedzy nia ,a przeplywka...dzieki jeszcze raz...

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    http://www.liqui-moly.pl/jct

    Na samym dole strony link do listy warsztatów.

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    Przy wymianie oleju i filtrow ,odkrylismy z mechanikiem ( znowu uklony w strone Krzysia ,bo dal mi namiary na Łukasza a chlopak z bratem robia duzo wiecej niz tylko to co jest zaplanowane...niesamowite chlopaki bo zaintrygowal ich nalot czarny w komorze silnika i zaczeli rozkreczac wszystko zeby znalezc zrodlo i znalezli ;]) ze pekla rurka ktora laczy sie z chlodniczka spalin ,rurka jest przykrecona do kolektora wydechowego dalej laczy sie wlasnie z chlodniczka (i tutaj nieszczelnosc) ,a nastepnie z chlodniczki idzie rurka do EGR-a od dolu...szukam uzywki bo pewnie kupienie nowego bedzie trudne (jesli ktos moze mi pomoc w zakupie to bede wdzieczny...) Jesli ma to cos wspolnego z dymieniem belli na czarno to super bo uporam sie w tym w koncu...jesli bylaby to przyczyna pojawiania sie MCSF na szafie (kod bledu P0238) to jeszcze lepiej...wszelkie podpowiedzi i odpowiedzi na powyzsze pytania mile widziane...

Podobne wątki

  1. Jak slrawdzic szczelnosc dolotu??
    Utworzone przez stachuelo18 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-10-2014, 11:42
  2. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 17-03-2013, 20:27
  3. Jak sprawdzic szczelnosc???
    Utworzone przez Młody 25 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-11-2011, 17:38
  4. 145 szczelnosc ukl. dolotowego
    Utworzone przez turek1601 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 04-06-2008, 12:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory