Cześć alfaholicy
Mam kolejne pytanie odnoście AR.
Wiem że w Silniku 150KM układ świec jest następujący.
D- duża
m-mała
D-m-D-m-D-m-D-m I na każdą dużą świecę przychodzi cewka a na każdą małą wychodzi przewód.
A jak to jest w mojej 155KM wersji. Czy jest tak samo? Bo zapomnialem a nie mogę nigdzie znaleźć zdjęcia z ściągniętą listwą i ułożeniem świec.
A główne pytanie tyczy się tego, czy przy odłączeniu dwóch cewek (ale teraz nie pamiętam których ale bardziej stawiam na 3 i 4 cylinderku) prawidłowe jest zachowanie takie że samochód nie reaguje. Wypinając dwie (każdą z opsobna) z 1 i 2 cylindra samochód ewidentnie traci obroty.
Pytanko jeszcze jedno czy stare świece mogą mieć duży wpływ na osiągi silnika? Bo zebrało mi się na zmierzenie 0-100 i wynik to 13 sek. A powinno być lepiej.
W sumie to czeka mnie zbadanie sondy lambda w pierwszej kolejności ale myśle że następnie skusił bym się jeszcze na nowe świece. Ile mają stare to nie mam zielonego pojęcia.
Pozdrawiam