Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Kłopot z fabrycznym immo

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Vinc
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Złotoryja, Poland
    Auto
    Stelvio 2.0 Q4
    Postów
    417

    Domyślnie Kłopot z fabrycznym immo

    Kilka dni temu zmieniałem wysprzęglik i co za tym idzie aku był zdejmowany. Po wsadzeniu aku, jak sądzę reset kompa się dokonał, ale nie czekałem na nagrzanie się silnika "na luzie", tylko wsiadłem i pojechałem. Tego samego dnia pojawiło się falowanie obrotów na zimnym, po odpaleniu, ale póki co ustało i jest ok. Dziś wsiadam wieczorkiem do auta, po jednodniowym postoju, a tu nagle kontrolka kluczyka nie gaśnie i auto nie odpala. Raz mi się to kiedyś w warsztacie zdarzyło, po dłuższym odłączeniu aku, ale opanowaliśmy to przypadkowo, odłączając aku na obu klemach na sekundę. Dziś zrobiłem tak samo, odłączyłem obie klemy na moment i po tym immo się odblokowało. Zostawiłem auto na wolnych obrotach, żeby pochodził i nagle wyłączył się sam, sytuacja ta sama, immo blokuje, auto nie odpala. Odłączyłem klemy ponownie, zapiąłem, wsiadłem i przejechałem się nim kawałek, wszystko niby ok. Po jakimś czasie wsiadam, odpalam, wszystko ok, ruszam i jadę kilkaset metrów-auto gaśnie na środku drogi. Na szczęście kluczyk ósemkę mam przy sobie, odpinam, zapinam, dojeżdżam do celu. Czy ktoś mi powie o co chodzi???
    155 TS 1.8 16v - była
    159 JTDm 1.9 16v - była
    GT V6 3.2 - była
    MiTo 1.4 - jest
    Stelvio 2.0 Q4 - jest

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar krycho91
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Radzyń Podlaski
    Auto
    164 T.S
    Postów
    620

    Domyślnie

    a masz do niego pilot?? jeśli tak to zamknij i otwórz z pilota, odpal i zobacz co się będzie dziać.
    Ze 164 trudno się wyleczyć

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Vinc
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Złotoryja, Poland
    Auto
    Stelvio 2.0 Q4
    Postów
    417

    Domyślnie

    Elektryka działa, pilota mam nieoryginalnego, centralka jest podłączona tylko do drzwi.
    155 TS 1.8 16v - była
    159 JTDm 1.9 16v - była
    GT V6 3.2 - była
    MiTo 1.4 - jest
    Stelvio 2.0 Q4 - jest

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    na dzien dobry to chyba trzeba posprawdzać wszystkie styki (polecam psiknąć elektrosol wszędzie) jak nie pomoże to wymienić przekaźnik jest tam jakiś od zasilania immo (jutro sprawdzę jaki) a później to już zostaje wymiana pamięci i zaprogramowanie od nowa

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar krycho91
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Radzyń Podlaski
    Auto
    164 T.S
    Postów
    620

    Domyślnie

    u mnie był pilot oryginał i zawsze po odpięciu aku i takiej operacji auto dobrze chodziło( jeśli się tego nie zrobiło auto nie reagowało wcale na kluczyk odcinało rozrusznik, wtryski) ale gdy zgubiłem pilot i musiałem odpinać aku wtedy zaczęły się schody i po prostu musiałem odciąć immo bo nikt nie mógł dojść jak inaczej sprawę załatwić.
    Ze 164 trudno się wyleczyć

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Vinc
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Złotoryja, Poland
    Auto
    Stelvio 2.0 Q4
    Postów
    417

    Domyślnie

    A nie ma to może czegoś wspólnego ze zresetowanym kompem? Na drodze wyłączył mi się, kiedy byłem na niskich obrotach a wysokim biegu, czyli w momencie przyduszania się silnika. Komp po resecie nie miał zalecanego czasu na "uczenie sie" na luzie, do momentu uruchomienia się wentylatorów. Teoria o stykach wydawałaby się dość sensowna, tyle że to już raz nastąpiło po podobnym odłączeniu aku na dłuższy czas, i przez ponad pół roku do dziś, nie było jakichkolwiek oznak problemu z immo.
    155 TS 1.8 16v - była
    159 JTDm 1.9 16v - była
    GT V6 3.2 - była
    MiTo 1.4 - jest
    Stelvio 2.0 Q4 - jest

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    Cytat Napisał Vinc Zobacz post
    A nie ma to może czegoś wspólnego ze zresetowanym kompem?
    nie

    nr przekaźników - dane z faktury jaką dostał poprzedni właściciel mojego auta za naprawę immo :
    F7686773
    *49050-1LA
    *1500

    ten pierwszy to na pewno numer fap ale te następne to nie wiem co to za numery.

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Vinc
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Złotoryja, Poland
    Auto
    Stelvio 2.0 Q4
    Postów
    417

    Domyślnie

    Dzięki, na dniach będę u mechanika, to mu to podam i niech walczy
    Swoją drogą, to gdzie znajdują się przekaźniki odpowiedzialne za immo? Czy to może te dwie skrzyneczki przy aku?
    Ostatnio edytowane przez Vinc ; 05-08-2011 o 07:42
    155 TS 1.8 16v - była
    159 JTDm 1.9 16v - była
    GT V6 3.2 - była
    MiTo 1.4 - jest
    Stelvio 2.0 Q4 - jest

Podobne wątki

  1. [MiTo] AUX w fabrycznym Blaupunkcie
    Utworzone przez jabart w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-08-2014, 08:13
  2. [Brera] AUX w fabrycznym radiu
    Utworzone przez tchrzanowskiprv w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 21-03-2011, 23:06
  3. Problem Z Fabrycznym radiem...
    Utworzone przez Filipa w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 04-05-2010, 17:14
  4. [146] probrem z fabrycznym alarmem
    Utworzone przez mmpolska w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-05-2009, 12:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory