Dodam swoje 5 groszy. U mnie 225/45/17 przy 4 osobach i bagażu tarło przy zakrętach... Przy oponach Dunlop Winter Sport 3D
215/45 pompuję 2,6 przód, 2,5 tył. Wcześniej utrzymywałem ciśnienie zgodne z zaleceniami producenta, ale skończyło się to dwukrotnym prostowaniem felg po wcale niedużych dziurach.
Zrezygnowałem więc z wożenia tylu osób![]()
Mam zimowe na przodzie 235/40/18 i przy max skrecie obciera. Policz sobie srednice tego kola, odejmij 3 mm dla swietego spokoju i bedziesz wiedzial na jaki profil bedziesz mogl sobie pozwolic przy 17 calach.
Krajcok
GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
XKR 4.0 V8 kompressor
Cos zle policzyles. 225/45/17 odpowiada 63.43 cm srednicy, a 235/40/18 64.52 cm. Chyba zapomniales o wiekszej calowosci 18 stki w stosunku do 17.
Krajcok
GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
XKR 4.0 V8 kompressor
ja mam takie kółka i jestem bardzo zadowolony. Zakrętów się trzyma, aż miło, adekwatny wygląd do bryły coupe. Jak narazie nie mam żadnych problemów z ocieraniem o nadkola. Z tego co widzę, to poprzedni właściciel też nie miał z tym problemów. Wcześniej jeździłem Peugeotem 307 CC na 16" gumach i darły niesamowicie nadkola.
Myślę, że będziesz zadowolony z tych kółek. Ja polecam!
---------- Post added at 09:39 ---------- Previous post was at 09:30 ----------
A jakie ciśnienie proponujesz do 225/45 R17?
A na lato jakie macie - polecacie - oponki w rozmiarze 225/45/17 ?
miałem kiedyś na GT letnie Nokian 215/45/17 - byłem zadowolony
teraz mam Pirelli P Zero Rosso 225/40/18 rewelacja
Ostatnio edytowane przez opozycjonista ; 29-05-2016 o 15:23
...