Koledzy niedyskredytujcie tak GAZU-tym bardziej HOLENDERSKIEGO -(NAJLEPSZY W SWIECIE POZIOM ZAAWANSOWANIA TECHNOLOGICZNEGO) przytocze przykład zadna instalacja gazowa w Polsce nie dorowna tej zalozonej w holandii chocby zwyklemu prinsowi ,znam osobiscie przyklad auta sprowadzonego z holandii z przebeigiem 500tys km jezdzone na gazie i w polsce 150tys rowniez na gazie co dalej nie wiem -to auto to volvo 850 coprawda ale dowodzi to ze mozna kwestia poszanowania instalacji i wiekszej kultury obslugowej auta,a odnosnie serwisu sa w polsce ludzie myslacy ktorzy zajmuja sie holenderka .Jednka do rzeczy przebieg w aucie o ile prawdziwy dosc spory i to juz kwestia do glwebszej analizy zapewne jesli nic nie bylo robione conajmniej w niezbyt dlugim czasie odezwa sie uszczelniacze zaworow ,zaworki domagac beda sie szlifu itd.Napisał Patryk_Gdz
Jesli zawieszenie nie puka to i tak nalezy wziac pod uwage ze po kilku miesiecznej jezdzie w Polsce (z uwagi na wiek auta i zuzycie elementow)bedzie grało jak w Polonezie.Auto jak juz ktos wspomnila napewno dostało w prawy przod lekko co swiadczyloby o nie spasowaniu elementow(gosc niechcila tego robic ) badz mocno i spasowanie ich nie jest sprawa latwa.kolejna sprawa to lakier czy taki byl w alfach?????????masakra na zdjeciu wyglada jak podkład a zderzak z tyłu ma zupelnie inny kolor -albo malowany albo wyblakł.
ITD.Musisz wnikliwiej obejrzec auto i sprawdzic zawieche wycieki ,elementy eksploatacyjne i grubosc laiekru bo dziwnie to wyglada ,udanych zakupow