A więc tak:
Mechanik wykrył luz na drążku ( już zamówiony) i stwierdził że łożysko te w dyfrze też jet do wymiany , a tak stwierdził że jest wszystko ok.
Z łożyskiem w dyfrze będzie duży problem?
Nigdzie w sklepie nie mają , pozostaje tylko serwis? w eperze jest cena 125 zł za to łożysko ale nie jestem pewien czy aktualna :p
I jeszce jak jest z wymiana tego? Muszą wyjąć skrzynie czy wystarczy wyciągnąć dyfer?
Druga sprawa:
Po zrobieniu tego drążka wypadałoby zrobić zbieżnośc obowiązkowo, ale będę wymieniał półoś bo zamówiłem używkę . muszę goleń zbić z jabłka czy to nie przestawi zbieżności?
Pozatym jeszce do wymiany są gumy stabilizatora bo lekko stukają ,lepiej zainwestować w poliuretany czy w zwykłe? Chyba lepiej byłoby najpierw wymienić gumy bo rozbieranie żeby się dostać ingeruje w zbieżność nie?
To najlepiej wypadałoby bym zrobił półoś i do końca tygodnia te gumy stabilizatora i dopiero wtedy oddał na wymianę drążka nie?