Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Łącznik stabiilzatora. Jak odkręcić?

  1. #1
    Użytkownik Znawca Avatar criss2007
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Nowa Sól / Zielona Góra / Kożuchów
    Auto
    Jest: Alfa 166 3.0 V6 24V Był: Alfa Gtv 2.0 T.S '96
    Postów
    1,033

    Domyślnie Łącznik stabilizatora. Jak odkręcić?

    Witam

    Panowie podpowiedzcie jak dobrać się do tego łącznika (tył)

    Zadowolony zacząłem wymieniać ostatnie tuleje poliuretanowe na tyle a dokładniej na wahaczu "procy".
    Nakrętka przy sworzniu poszła gładko.
    Za to przy łączniku, nakrętki obracają się wraz z całą śruba Ani jak tego złapać ani jak odkręcić? Jak to cholerstwo wywalić?

    Czy zostaje mi tylko piłka do metalu i zakup nowych łączników?

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    a w środku nie ma miejsca na imbus do kontrowania ?
    w środku sworznia oczywiscie
    147 powodów do zadowolenia

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar criss2007
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Nowa Sól / Zielona Góra / Kożuchów
    Auto
    Jest: Alfa 166 3.0 V6 24V Był: Alfa Gtv 2.0 T.S '96
    Postów
    1,033

    Domyślnie

    Cytat Napisał mattom Zobacz post
    a w środku nie ma miejsca na imbus do kontrowania ?
    w środku sworznia oczywiscie
    Ciężko w tym momencie mi powiedzieć

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Po co je właściwie odkręcasz skoro chcesz tylko założyć PU w wahacz? Nie trzeba tego robić wystarczy że odkręcisz sworzeń górnego wahacza (te śruby pionowo co idą w wahacz) i łącznik Ci sam odskoczy bo on się trzyma właśnie na tych 2 śrubach

    Dla zobrazowania, na poniższej fotce zaznaczone kolorem seledynowym tam są te 2 śruby które trzymają blachę wygiętą w kształcie litery "L" do której jest przykręcony łącznik.


    PS jakie kupiłeś PU? StrongFlex czy PowerFlex a może z Olkusza?
    Ostatnio edytowane przez aniol_jojo ; 15-08-2011 o 20:05
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Od 1998 164 v6 , GT JTD 2004.Volvo V70 2007
    Postów
    422

    Domyślnie

    Powinien pomoc cienki klucz 17 jak od roweru wcisniety miedzy gume a stabilizator.

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar criss2007
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Nowa Sól / Zielona Góra / Kożuchów
    Auto
    Jest: Alfa 166 3.0 V6 24V Był: Alfa Gtv 2.0 T.S '96
    Postów
    1,033

    Cool

    Cytat Napisał aniol_jojo Zobacz post
    Po co je właściwie odkręcasz skoro chcesz tylko założyć PU w wahacz? Nie trzeba tego robić wystarczy że odkręcisz sworzeń górnego wahacza (te śruby pionowo co idą w wahacz) i łącznik Ci sam odskoczy bo on się trzyma właśnie na tych 2 śrubach

    Dla zobrazowania, na poniższej fotce zaznaczone kolorem seledynowym tam są te 2 śruby które trzymają blachę wygiętą w kształcie litery "L" do której jest przykręcony łącznik.


    PS jakie kupiłeś PU? StrongFlex czy PowerFlex a może z Olkusza?
    Faktycznie

    Dzieki aniol za podpowiedz Tak to jest jak sie chce wszystko zrobić na szybko i nie patrzy sie jak sobie życie ułatwić

    A już chciałem Gtvke potraktować brzeszczotem

    PS a PU od PowerFlex z Inter - Rally

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Kupowałem też u nich, czas realizacji mają mało zachęcający ale jakość PU wynagradza wszystko.
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar criss2007
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Nowa Sól / Zielona Góra / Kożuchów
    Auto
    Jest: Alfa 166 3.0 V6 24V Był: Alfa Gtv 2.0 T.S '96
    Postów
    1,033

    Domyślnie

    Udało mi się dostać te tuleje na "procę" od ręki bo akurat mieli je na stanie Więc czekałem 3 dni
    A na poprzednie po ok miesiącu

Podobne wątki

  1. Jak odkręcić... Pilne
    Utworzone przez Obi.Wan w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 10-11-2012, 18:29
  2. Nie idzie odkręcić śrub :/
    Utworzone przez mikolajpn w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 26-04-2012, 06:26
  3. Jak odkręcić koiło pasowe w 2, 4 JTD 98'
    Utworzone przez krawol87 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-10-2010, 05:54
  4. Jak odkręcić koło pasowe w 2.4 jtd
    Utworzone przez cin1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-08-2010, 11:12
  5. [146] Deska rozdzielcza - jak odkręcić ?
    Utworzone przez Tipo14000 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 10-10-2008, 15:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory