Obydwaj bierzcie jtd, byle dobry egzemplarz, koniecznie z fachowcem od Alfy, a nie pospolitym samochodziarzem. Zacznijcie od bazaru na forach, bo tam jest tego naprawdę sporo. I raczej 1.9 (skoro początkujący), żeby był progress.
Obydwaj bierzcie jtd, byle dobry egzemplarz, koniecznie z fachowcem od Alfy, a nie pospolitym samochodziarzem. Zacznijcie od bazaru na forach, bo tam jest tego naprawdę sporo. I raczej 1.9 (skoro początkujący), żeby był progress.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Chyba jednak poszukam 1.9 , kierowca młody , chęci do zwiedzania i jazdy duże więc i taniej wyjdzie tankowanie no i zawsze może mi ON kupić na farturę i w koszta , oglądałem dzisiaj 147 oraz 156 i chyba 147 bardziej odpowiednia dla młodej dziewczyny która jak narazie jeżdziła tylko hatchback'ami ale na tle innych aut jakie widziałem w komisie do Alfy aż miło wsiąść , ma w sobie to coś , pierwszy raz widziałem to auto z bliska i naprawdę wpadło mi w oko , córka chyba wie czego chce , będę bez pośpiechu szukał i obserwował odpowiedni dział o sprzedaży tu na forum![]()
Ostatnio edytowane przez mike ; 19-08-2011 o 09:57
Może i latem robienie krótkich odcinków jest ok, ale zimą taki wiecznie niedogrzany silnik...Nie będzie się zalepiał nagarem jak głupi? I do tego jeszcze filtr cząstek stałych. No i u nie wiadomo kiedy padną wtryski, pompa, turbina...Dwumas
Swoja droga co wypada lepiej, 1.8 ts czy 2.0 JTS? Bo własnie znalazłem fajna ofertę , alfa 156 z 2002 właśnie z JTS'em.