To wrzuć skan wyniku badań geometrii, bo fusowego wróżbity na forum ciężko będzie znaleźć - ew. na pw do alfonso, hehehe![]()
To wrzuć skan wyniku badań geometrii, bo fusowego wróżbity na forum ciężko będzie znaleźć - ew. na pw do alfonso, hehehe![]()
z mojego doświadczenia wynika, że mało który warsztat dysponuje wiedzą i danymi jak ustawia się zbieżność w AR159. W moim przypadku okazało się, że w katalogach mięli błedne dane (brakowało "tylko" minusa przy kątach) i gdyby nie wydruk z eLearn, którym dysponowałem miałbym również złe ustawienia. Zwróć uwagę, że auto przed ustawieniem tyłu musi być właściwie dociążone (w 159 wraz z obciążeniem tyłu odpowiednio zmienia się zbieżność), złe ustawienie tyłu skutkuje potem złymi ustawieniami przodu.
W załączeniu masz wydruki i z tym jedź do warsztatu, niech robią po kolei wg tego, najpierw tył potem przód i na pewno będzie ok.
regulacja przód.pdf
regulacja tył.pdf
wielkie dzieki przedstawie na zbieznosci ten schemat i niech ustawia jak bede mial wydruk to go wrzucę
pozdrawiam i jeszcze raz dzieki
Ten sam problem został przedstawiony na forum 159, do zapoznania się w wolnej chwili.
http://www.forum159.com/zbyt-szybkie...opon-t187.html, i tu pokrewny temat http://www.forum159.com/specjalista-...owic-t600.html
Ostatnio edytowane przez gpjaw ; 26-08-2011 o 10:32