10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
witam
pliki OSC jak masz czas i chęci rzuć okiem
http://www.megaupload.com/?d=NB4XWHBN
po odchaczeniu MAP spadł do wartości 0.28 więc chyba dobrze.
co do walteków (czerwone typ 30 3 omowe) jaki max mnożnik mogą one mieć i przy jakim ciśnieniu?
Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
Jest klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
ALFA-i każdy dzień jest inny
Tak w skrócie bo nie mam dziś za dużo czasu:
- za małe dysze
- średnie zakresy obciążeń jeździsz na ubogiej mieszance, sonda nie pracuje!!!! Do regulacji!!!
- reduktor za słaby, spadki o prawie 25% ciśnienia roboczego, zapętla się wtrysk!!!
- od 5500rpm ustaw przejście na PB, szkoda głowicy, bo nie wyrabia reduktor!!!
Resztę info via PRIV lub GG, ale już nie dzisiaj...
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Mógłby mi ktoś napisac jaki powinien byc prawidłowy map (mi skacze tak w granicach 0.38-0.5) w programie acgassynchro , jakie czasy wtryskow oraz ciśnienie gazu.
Dla V6 wskazanie MAP na wygrzanym silniku przy ustabilizowanych obrotach biegu jałowego to ok. 0,42-0,45, każde wyższe to nieszczelność w dolocie za przepustnicą lub źle ustawiony rozrząd.
Zdrowe 2.0 16V TS ma MAP na jałowym w okolicy 0,35-0,38 bar.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Ja mam MAP w V6 na poziomie 0,50- 0,52, chyba coś nie pasi, bo mechanik kazał mi przyjechać za kilka dni i będziemy szukać nieszczelności lub zasyfiałej dziurki że tak opisowo powiem
Podniesiony map to nie tylko nieszczelność... Może być uszkodzony alternator, pompa wspomagania lub sprężarka, wzrasta wtedy opór. (Dla tych co będą negować wystarczy włączyć klimę i obserwować rosnący map i czas wtrysku)
Chyba tak musi być, mam na tym poziomie ( 0,52 )na włączonej klimie temperatura 31 stopni oczywiście silnik nagrzany, teraz mam cały dolot przeczyszczony, map na maksie jest 0,46- 0,47 na pełnym obciążeniu, to co napisałeś wszystko jest w porządku- czas wtrysków też miodzio, niedługo jeszcze ja trochę odetkam filtrem, ale nie jakimś badziewnym stożkiem, przydało by się jakiś porządny kupić, ktoś może coś polecić???????????
Co do nieszczelności to mam , ale w układzie wydechowym- jeden spaw tłumika puścił i trochę się obudowa rozszczelniła, ale to na to nie wpływa chyba?????????????