Strona 34 z 86 PierwszyPierwszy ... 24252627282930313233343536373839404142434484 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 331 do 340 z 851

Temat: ABC na temat motoru Twin Spark 16v

  1. #331
    ViP Romeo Avatar williamdrake
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Erlensee (de)
    Auto
    AR 145 2.0 TS QV, Peugeot 207 1.4 Vti
    Postów
    942

    Domyślnie

    Moje nigdy się nie obróciły więc to chyba nie jest reguła
    Ik@r 1111
    AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
    AR 145 2.0 16V TS 2008-...


  2. #332
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sebott
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Była: Alfa Romeo 147 1.6 TS 105KM 2001
    Postów
    491

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    sebott, Ty chyba źle z wyborem auta trafiłeś .
    Nie? Wydaje mi się logiczne, że skoro Alf jest stosunkowo mało, to i mało ludzi wpisuje coś w stylu "obrócona panewka Alfa 156", więc i na liście wyników wyszukiwania jest niżej. Gdyby Belli jeździło po drogach tyle co Golfów, to i obróconych panewek byłoby więcej.

    A jeśli to, że nie uważam swojego samochodu za jakieś nadzwyczajne cudo techniki czy dzieło sztuki i czasami wyrażę się na jego temat krytycznie, dyskwalifikuje mnie jako alfaholika... Cóż, przeżyję.
    „Własnością człowieka jest zniknąć, śpieszmy się śmiać ze wszystkiego.”

    Blaise Cendrars

  3. #333
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    podniecacie się tymi obróconymi panewkami
    gdyby tak o każdym samochodzie poszukać, to powinno się jeździć na hulajnodze, bo ma najmniej części ruchomych i potencjalnie mogących się popsuć, co za tym idzie o najmniejszej ilości usterek w klasyfikacji awaryjniści, a jeszcze lepiej pieszo

    TS jest dobry, fajnie brzmi, trzeba mu lać olej i cieszyć się póki korba bokiem nie wyjdzie haha
    mam Gtv z tym silnikiem i jestem (jeszcze?) zadowolony

    verdebiancorosso

  4. #334
    ʇɧɹqoq Romeo Avatar bobryt
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    OPC
    Postów
    1,221

    Domyślnie

    a mi się już obróciły i śpię spokojnie przez kolejne kilkadziesiąt tys km.
    1997 Alfa Romeo 155 2.0 16v
    2000 Subaru Forester S-Turbo

    2002 Opel Zafira OPC


    1999 Volvo V70

  5. #335
    Użytkownik Świeżak Avatar Walsh 156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    AR 156 2.5 V6 24v 190KM sport pack
    Postów
    212

    Domyślnie

    TS jest silnikiem bardzo delikatnym i trzeba sie z tym liczyc juz przy samym zakupie , ja np nie odwazyłbym sie kupic TS . Ale czego tu wymagać skoro w nowych TSI pękają pierścienie i tłoki przy przebiegu 10 tys plus rozciągające sie łancuchy rozrządu . Więc chyba TS nie są takie złe ? ...

  6. #336
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Obi.Wan
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    AR 156 1.8TS
    Postów
    319

    Domyślnie

    Ja miałem w swojej obróconą panewe tak jak autor pisze, moja teoria jest taka termostat za późno się otwiera wszystko się już gotuje z oleju robi się zupa i dla tego jest ten problem z panewkami a w starych TSach z metalową osłoną podobno są szersze te panewki więc one tak prędko się nie okręcają, a wpisują w google o panewkach w TSach dużo się nie znajdzie bo z reguły ludzie dawają sobie spokój i zamiast bawić się w szlif przeżucają silnik np z angola bo demotaż silnika i szlif wychodzi drożej, a wał prawdopodobnie jest azotowany i jeśli po szlifie warstwa azotowana jest zeszlifowana to zrobicie trochę km i wracacie do początku zabawy.

  7. #337
    Użytkownik Świeżak Avatar Walsh 156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    AR 156 2.5 V6 24v 190KM sport pack
    Postów
    212

    Domyślnie

    Podobno do ts trzeba lać selenie 20k tylko i wyłącznie , podobno ...

  8. #338
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał Walsh 156 Zobacz post
    Podobno do ts trzeba lać selenie 20k tylko i wyłącznie , podobno ...
    Olej to olej, liczą się jego parametry i tego trzeba się trzymać według zaleceń producenta.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  9. #339
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    Cytat Napisał Obi.Wan Zobacz post
    Ja miałem w swojej obróconą panewe tak jak autor pisze, moja teoria jest taka termostat za późno się otwiera wszystko się już gotuje z oleju robi się zupa i dla tego jest ten problem z panewkami a w starych TSach z metalową osłoną podobno są szersze te panewki więc one tak prędko się nie okręcają, a wpisują w google o panewkach w TSach dużo się nie znajdzie bo z reguły ludzie dawają sobie spokój i zamiast bawić się w szlif przeżucają silnik np z angola bo demotaż silnika i szlif wychodzi drożej, a wał prawdopodobnie jest azotowany i jeśli po szlifie warstwa azotowana jest zeszlifowana to zrobicie trochę km i wracacie do początku zabawy.
    azotowane to były wały w v6 12v i ts 8v i tego się nie szlifuje do całej reszty są przewidziane nadwymiary.

    teorie z termostatem jest raczej nie trafiona.

  10. #340
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    azotowane to były wały w v6 12v
    także we wszystkich 24 zaworówkach.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

Podobne wątki

  1. [145] 145 twin spark 8v?
    Utworzone przez gonzo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 10-03-2015, 13:26
  2. [155] Twin Spark 2.0 8v
    Utworzone przez pawlo12 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 25-03-2013, 22:14
  3. [145] 1.6 16V Twin spark
    Utworzone przez Konrad K_2 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-03-2012, 12:02
  4. 2.5 V6 czy 2.0 twin spark?
    Utworzone przez Andrzej w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 24-06-2006, 13:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory