Moje nigdy się nie obróciły więc to chyba nie jest reguła![]()
Nie? Wydaje mi się logiczne, że skoro Alf jest stosunkowo mało, to i mało ludzi wpisuje coś w stylu "obrócona panewka Alfa 156", więc i na liście wyników wyszukiwania jest niżej. Gdyby Belli jeździło po drogach tyle co Golfów, to i obróconych panewek byłoby więcej.
A jeśli to, że nie uważam swojego samochodu za jakieś nadzwyczajne cudo techniki czy dzieło sztuki i czasami wyrażę się na jego temat krytycznie, dyskwalifikuje mnie jako alfaholika... Cóż, przeżyję.![]()
„Własnością człowieka jest zniknąć, śpieszmy się śmiać ze wszystkiego.”
Blaise Cendrars
podniecacie się tymi obróconymi panewkami
gdyby tak o każdym samochodzie poszukać, to powinno się jeździć na hulajnodze, bo ma najmniej części ruchomych i potencjalnie mogących się popsuć, co za tym idzie o najmniejszej ilości usterek w klasyfikacji awaryjniści, a jeszcze lepiej pieszo
TS jest dobry, fajnie brzmi, trzeba mu lać olej i cieszyć się póki korba bokiem nie wyjdziehaha
mam Gtv z tym silnikiem i jestem (jeszcze?) zadowolony
verdebiancorosso
a mi się już obróciły i śpię spokojnie przez kolejne kilkadziesiąt tys km.![]()
1997 Alfa Romeo 155 2.0 16v
2000 Subaru Forester S-Turbo
2002 Opel Zafira OPC
1999 Volvo V70
TS jest silnikiem bardzo delikatnym i trzeba sie z tym liczyc juz przy samym zakupie , ja np nie odwazyłbym sie kupic TS. Ale czego tu wymagać skoro w nowych TSI pękają pierścienie i tłoki przy przebiegu 10 tys
plus rozciągające sie łancuchy rozrządu . Więc chyba TS nie są takie złe ?
...
Ja miałem w swojej obróconą panewe tak jak autor pisze, moja teoria jest taka termostat za późno się otwiera wszystko się już gotuje z oleju robi się zupa i dla tego jest ten problem z panewkami a w starych TSach z metalową osłoną podobno są szersze te panewki więc one tak prędko się nie okręcają, a wpisują w google o panewkach w TSach dużo się nie znajdzie bo z reguły ludzie dawają sobie spokój i zamiast bawić się w szlif przeżucają silnik np z angola bo demotaż silnika i szlif wychodzi drożej, a wał prawdopodobnie jest azotowany i jeśli po szlifie warstwa azotowana jest zeszlifowana to zrobicie trochę km i wracacie do początku zabawy.
Podobno do ts trzeba lać selenie 20k tylko i wyłącznie, podobno ...
![]()
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA