Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Temat: Klekot , stuki w 156 1,8 ts tak jakby zawory

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar maciek_czer
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    AR 75 1.8IE
    Postów
    404

    Domyślnie

    Podjedź do nas w poniedziałek to Ci powiem co tak stuka...

  2. #12
    FAUST
    Gość

    Domyślnie

    Witam
    powiem tak stukanie jest w dolnej czesci silnika i niestety narasta po rozgrzaniu i dodaniu gazu wiec chyba panewki i co teraz remont ( to jak cos poszukuje mechanika w okolicy Warszawy taniego i dobrego czy szukac silnika ?) bo z Alfy nie zrezygnuje lubie włoskie sprzety ujezdzam Ducati.


    ---------- Post added at 21:09 ---------- Previous post was at 21:08 ----------

    No własnie tylko remont to na jaki koszt musze sie szykowac?

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Słuchanie z nagrania to nie to samo, co w rzeczywistości, ale dla mnie ewidentnie wariator do wymiany.

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Ja mam identyczny dzwięk silnika. Wymieniłem wariator niedawnoo razem z rorzadem i dwiek nadal jest taki sam. U mnie klepie na górze. Na zimnym jest cisza.
    Obstawiam popychacze ale nie wiem jak zdiagnozowac który to jest
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  5. #15
    FAUST
    Gość

    Domyślnie

    Witam
    Jednak klapa dzis rano po odpaleniu i rozgrzaniu silnika stuki byly nadal, uchylilem bagnet od oleju i kopci z niego i teraz prosze o pomoc co lepiej remont czy szukac silnika, chodzi o koszty co taniej wyjdzie jezeli remont to potrzebuje jakiegos mechanika w okolicy Warszawy bo obecnie tu przebywam.
    Prosze o pomoc z gory dziekuje

    Pozdrowiam
    Faust

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar RafcioL27
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    AR 156 2.0 TS 2000r.SW + LPG
    Postów
    472

    Domyślnie

    Moim, zdaniem zrób remont będziesz miał pewność że masz dobry sprzęt a kupujesz zawsze kota w worku!

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Mława
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS 99r 106kW
    Postów
    47

    Domyślnie

    Kolego zdejmij pasek i zobacz alternator miałem to samo i dośc podobny dzwiek narastający z obrotami jak zdejmiesz pasek odpal silnik jak ucichnie to stawiam ze to altek tu maz moj post i filmik http://www.forum.alfaholicy.org/156/...a_rurka-3.html w dolnej cześci silnika. Sprawdz mnie kosztowało to 80zł:-0 Mam nadzieje ze to bedzie to:-)

  8. #18
    FAUST
    Gość

    Domyślnie

    Czyli remont , potrzebuje namiary na jakis w miare pozadny warsztat w okolicy Warszawy. Na jaki koszt musze sie szykowac ?
    Sadze ze to nie alternator bo jeszcze to dymienie z bagnetu utwierdzilo mnie w tym ze cos jest nie tak z tym silnikiem.

  9. #19
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar BAKU147
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Only WAWA
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0TS
    Postów
    133

    Domyślnie

    Witam,

    Mi w maju obróciła sie panewka. zadecydowałem ze zrobie remont.. kupiłbym używany silnik i w dalszym ciągu nie miał pewności ze pojeżdze kilkadziesiąt tys km..
    Naprawa kosztowała mnie 4500. Zrobilem szlif walu, komplet nowych panewek glownych i korobowodowych, pełna obróbka głowicy, nowe pierścienie, wszystkie uszczelniacze, nowe śruby głowicy a i sprzegło, pokrywe zaworów i pasek alternatora od razu.. Wiec mysle ze czwórka to tak minimum na dobry remont *
    Ja robiłem u Pablo.. pzdr i powodzenia..*

  10. #20
    FAUST
    Gość

    Domyślnie

    Witam, zdecydowałem się jednak na remoncik Alfuni w poniedziałek wstawiam auto do mechanika i odbiorze się pochwale

    Pozdro

Podobne wątki

  1. klekot
    Utworzone przez lukas1993 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 26-05-2015, 10:49
  2. Stuki stuki i po kilku naprawach dalej stuki !!!
    Utworzone przez Korczu w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 31-08-2012, 20:25
  3. zawory od 1,6 do 2,0
    Utworzone przez Niko123 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-05-2011, 20:55
  4. klekot w 1.6 TS
    Utworzone przez Amadi90 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 24-08-2009, 13:21
  5. Zawory w AR 146 2.0 Ti 16V
    Utworzone przez Proteus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-07-2007, 09:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory