Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Zawieszenie i geometria.

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał twardy Zobacz post

    Gorzej z przednimi - szczególnie dolnymi - jeśli wymieniasz jeden, to tylko tego samego producenta właśnie po to aby uniknąć rozbieżności pomiarów - nawet jak w trakcie eksploatacji samochód będzie się "układał" do granicy tolerancji kątów, to można jeszcze długo pojeździć trzymając dopuszczalne parametry kątów.

    Quality Auto Parts hehehe bo wlasnie na poczatku przygody z Alfa wrzucilem jeden dolny i mi sie katy nie zgadzaja, na oko widac minimalna roznice
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  2. #12
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    159 3.2 Q4, MiTo 1.4 TB MA 135KM + TCT
    Postów
    183

    Domyślnie

    czyly Qap hymm no właśnie ja nie wiem czy się bawić w wymianę jednego wahacza czy może na razie zmienić tuleje i poczekać aż będę miał w końcu kase na coś porządniejszego. kurde ale z drugiej strony wymieniać tuleje w wahaczu który może być krzywy to też jest lipa bo za cene tulei mogę mieć nowy wahacz. tylko co jest lepszym rozwiązaniem?

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    592mm, czyli najlepiej wymień sobie dwa długie wahacze poprzeczne

  4. #14
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    159 3.2 Q4, MiTo 1.4 TB MA 135KM + TCT
    Postów
    183

    Domyślnie

    kurde no i chyba tak zrobię ale teraz który najlepiej z alledrogo zamówić żeby doszedł na środe i żeby jakościowo był dobry.
    Te fasty nie powinny być złe, tylko musze znaleźć sprzedawce który szybko ogarnie przesyłke.

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD 140
    Postów
    900

    Domyślnie

    Cytat Napisał amdi92 Zobacz post
    A i widzę rozbierzności w wymiarach.
    Jedni podaja 560 drudzy 590 . Co jest nie tak ?
    dobra już wiem jeden jest krótszy a jeden dłuższy.
    A więc ktoy to jest ten krótszy a który dłuższy?
    Krótszy wahacz jest bardziej od przodu auta a dłuższy od tyłu i on jest zamocowany na śrubie mimośrodowej do regulacji zbieżności.
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

  6. #16
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    159 3.2 Q4, MiTo 1.4 TB MA 135KM + TCT
    Postów
    183

    Domyślnie

    ok dzięki. Czyli wychodzi na dwa z tyłu.
    Muszę coś wybrać a nie wiem jeszcze co .

Podobne wątki

  1. Geometria tył
    Utworzone przez Zomeba w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 17-08-2018, 20:46
  2. Geometria GT
    Utworzone przez golebinho w dziale GT
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 26-08-2015, 17:06
  3. Zawieszenie, geometria, stuki, opony...
    Utworzone przez tomaszko79 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 30-03-2012, 16:59
  4. [155] Geometria kół
    Utworzone przez bodziok26 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-10-2011, 20:56
  5. [zawieszenie] - kraweznik, problemy - geometria itp
    Utworzone przez elbarto w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 10-10-2010, 12:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory