Strona 34 z 44 PierwszyPierwszy ... 2425262728293031323334353637383940414243 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 331 do 340 z 437

Temat: www.cinsoft.pl

  1. #331
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    może EGR
    EGR jest świeżo po zaślepieniu.
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  2. #332
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    stilo 1.9 jtd 115
    Postów
    38

    Domyślnie

    Witam. Ja chciałem się zapytać o taka małą rzecz. Jaki wpływ ma temperatura otoczenia na moc i moment sillnika jtd. Wiadomo, że im niższa tym osiągi lepsze, wyższe. Dokładniej chodzi mi o cyferki. Pytam, bo przymierzam się powoli do zmiany IC i jakiegoś moda. Trochę to trwało ale uporałem się z zawieszeniem, hamulcami, chłodnicą i jeszcze innymi duperelami więc w końcu zacząłem myśleć o silniku

  3. #333
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Czysta fizyka: im powietrze chłodniejsze ,tym wiecej w nim tlenu i efektywniejszy proces cieplny w naszym silniczku.Sam cooler pozwoli na zminimalizowanie spadków osiągów latem,czy po dłuzszym pałowaniu.Potrzebny mocniejszy remap,by myśleć o większej mocy.Cooler da nam bezpieczeństwo podnoszenia limiterów ,czyli większą możliwość popisania się tunerowi.

  4. #334
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    akurat tlenu w powietrzu zawsze jest okolo 21%, czyste prawa fizyki.
    im nizsza temperatura powietrza tym mniejsza jego objestosc i wiecej mozna go wtłoczyc do cylindra, im wiecej powietrza tym iecej paliwa mozna podac aby jespalic, im wiekszy ładunek spalimy w cylindrze tym większa siła zadziała na układ tłokowo korbowy wytwarzajac moc i moment.

    pzd.

  5. #335
    Użytkownik Znawca Avatar karmal
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Maserati Ghibli S 3,0 410KM
    Postów
    1,894

    Domyślnie

    Cytat Napisał alces1 Zobacz post
    EGR jest świeżo po zaślepieniu.
    Pozdrawiam.
    - Rafał
    A może jest wszystko OK i Tobie się tylko wydaje? Ogarnij jakąś podobną belle ( po chipie i bez DPF ) i porównaj
    Ja też mam okopconą rurę ( rury ) i to nawet bardzo
    _____________________________
    Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019

    Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017 )

    Aktualnie Maserati Ghibli S

  6. #336
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Normalne jest to że auto z dołu zakopci jak mu wciśniesz do oporu, przecież jest podlane paliwem i moc z niczego się nie bierze. Puszczenie bąka a walenie sadzą w całym zakresie obrotów to dwie różne rzeczy i nie mylić ich z kopceniem.

  7. #337
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Dzięki chłopaki za odp.
    Tomek z krakowskiego serwisu, gdzie wymieniałem kolektor, mówi, żeby się tym nie przejmować, bo jest OK.
    Zacznę od hamowni, żeby sprawdzić co ktoś tam na modził.
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  8. #338
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Czysta fizyka: im powietrze chłodniejsze ,tym wiecej w nim tlenu i efektywniejszy proces cieplny w naszym silniczku.
    mocne








  9. #339
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kolin Zobacz post
    Normalne jest to że auto z dołu zakopci jak mu wciśniesz do oporu
    Nie zgodze sie, walczylem z kopceniem mojej belli prawie rok i nie moglem dojsc dla czego tak kopci ,wymienialem wszystko przeplywke, EGR robilem logi (sprawdzal mi je cinek__ ) i niby wszystko okej ,na hamowni wyszla prawie seria 139KM ,wiec wydawaloby sie ze jest okej ,a jednak kopcila nawet sporo...tez mowili mi ze to diesel i nie ma sie czym przejmowac ,az w koncu poznany niedawno mechanik(a raczej mechanicy bo to bracia) zabrali sie za ogledziny i znalezli nieszczelna chlodniczke spalin ,kupilem uzywke z robitej belli kecaj77'a po zamontowaniu zrobilem probe drogowa z noga w podlodze i niestety pekl waz od coolera do kolektora ,musial byc juz mocno zmeczony ,po wymianie nie ma zadnego dymu...jak juz ktos pisal tutaj na forum, era kopcacych diesli juz dawno minela...

  10. #340
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ANN
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    świętokrzyskie
    Auto
    GT 3.2 V6 Q2
    Postów
    362

    Domyślnie

    Cytat Napisał peenbe Zobacz post
    Nie zgodze sie, walczylem z kopceniem mojej belli prawie rok i nie moglem dojsc dla czego tak kopci ,wymienialem wszystko przeplywke, EGR robilem logi (sprawdzal mi je cinek__ ) i niby wszystko okej ,na hamowni wyszla prawie seria 139KM ,wiec wydawaloby sie ze jest okej ,a jednak kopcila nawet sporo...tez mowili mi ze to diesel i nie ma sie czym przejmowac ,az w koncu poznany niedawno mechanik(a raczej mechanicy bo to bracia) zabrali sie za ogledziny i znalezli nieszczelna chlodniczke spalin ,kupilem uzywke z robitej belli kecaj77'a po zamontowaniu zrobilem probe drogowa z noga w podlodze i niestety pekl waz od coolera do kolektora ,musial byc juz mocno zmeczony ,po wymianie nie ma zadnego dymu...jak juz ktos pisal tutaj na forum, era kopcacych diesli juz dawno minela...
    Zgadzam się z Tobą w pełni. Jak słysze opinie typu: bo to diesel i kopcić musi: to mnie krew zalewa! Użytkowałam 4 lata 156 w JTD i raz w życiu puszczała bąki: jak zatankowałam pseudo ON na Ukrainie! Poza tym incydentem. przez 4 lata absolutnie zero kopcenia. Więc przestańcie żenić kocopoły, w stylu: diesl musi kopcić.

    pozdrawiam

    http://ann156.fotosik.pl/

    GT 3.2 V6 Q2 '05 (09.2014)
    MiTo 1.4 T-Jet 155 KM '09 (10.2016)
    Spider 2.0 TS '99 (10.2022)
    ______________________________
    156 2.5 V6 '00 (03.2010-10.2014)
    156 1.9 JTD '98 (06.2006-03.2010)

Podobne wątki

  1. Chiptuning - cinsoft
    Utworzone przez Maydrax w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-11-2015, 22:22
  2. Moja przygoda z CINSOFT
    Utworzone przez KULI w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 15:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory