Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 96

Temat: Jaką "julke"

  1. #31
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    W Pol-Carze . W sumie tylko do nich dzwoniłem i dogadałem się z kierownikiem. Opcji masz kilka:
    a/ tłumik od QV
    b/ Novitec
    c/ Ragazzon
    d/ Remus
    e/ Supersprint

    Ja zamówiłem Supersprinta, po montażu wrzucę jakieś zdjęcia i filmik z dźwiękiem wydechu.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  2. #32
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar michu35
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo
    Postów
    396

    Domyślnie

    Cytat Napisał TheRealDeal Zobacz post
    Umówmy się, że wersje benzynowe do 170KM włącznie to jest Fiat Bravo. Prowadzi się tak samo, osiągi ma te same, wnętrze jest również bardzo podobne, dźwięk jest bardzo podobny(bardziej lubiłem świst turbosprężarki z fiata bravo), co nie zmienia faktu, że obydwoma samochodami lubiłem jeździć. DNA to jest połączenie dwóch przycisków z Fiata Bravo: City+Overboost. Jednak przesiadając się z jednego do drugiego miałem po prostu uczucie deja vu. Giulietta jest nieco inaczej ustawiona, może materiał są trwalsze, ale o tym się dowiem po 20kkm przebiegu. Nie mniej jednak różnica pomiędzy Julką 1.4 MA a Fiatem Bravo 150 KM jest jedynie w cenie samego samochod i ubezpieczenia, które trzeba będzie wybulić. To jest przeszło 20 tyś różnicy w cenie w zamian za detale, bo jakość jest ta sama. Proponuję się umówić na jazdę próbną również we Fiacie, żeby zobaczyć to o czym mówię. Sam Fiat Bravo jest bardzo solidnym samochodem.

    Jakbym miał teraz kupować nowy samochód to również byłaby to Giulietta tylko w wersji QV, która ma coś ciekawego pod maską, bo pozostałe wersje jakoś nie dorastają do tej marki

    hmm... tak się składa że miałem okazję być na zlocie fiata bravo w poznaniu i pościgać się z nimi na torze. marnie wyglądali a na zakrętach to mogłem sobie nawet odpuścić a więc nie gadaj bzdur

    ---------- Post added at 11:39 ---------- Previous post was at 11:37 ----------

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    W Pol-Carze . W sumie tylko do nich dzwoniłem i dogadałem się z kierownikiem. Opcji masz kilka:
    a/ tłumik od QV
    b/ Novitec
    c/ Ragazzon
    d/ Remus
    e/ Supersprint

    Ja zamówiłem Supersprinta, po montażu wrzucę jakieś zdjęcia i filmik z dźwiękiem wydechu.
    no właśnie w polcarze powiedzieli mi że się nie da a wieć juz nic nie wiem ale teraz się wybiorę jeszcze raz dzięki

  3. #33
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał michu35 Zobacz post
    no właśnie w polcarze powiedzieli mi że się nie da a wieć juz nic nie wiem ale teraz się wybiorę jeszcze raz dzięki
    Zadzwoń po prostu do serwisu i pogadaj z kierownikiem. Przez telefon całkiem sympatyczny gość.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  4. #34
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie po co przepłacać ?

    Cytat Napisał TheRealDeal Zobacz post
    Umówmy się, że wersje benzynowe do 170KM włącznie to jest Fiat Bravo. Prowadzi się tak samo, osiągi ma te same, wnętrze jest również bardzo podobne, dźwięk jest bardzo podobny(bardziej lubiłem świst turbosprężarki z fiata bravo), co nie zmienia faktu, że obydwoma samochodami lubiłem jeździć. DNA to jest połączenie dwóch przycisków z Fiata Bravo: City+Overboost. Jednak przesiadając się z jednego do drugiego miałem po prostu uczucie deja vu. Giulietta jest nieco inaczej ustawiona, może materiał są trwalsze, ale o tym się dowiem po 20kkm przebiegu. Nie mniej jednak różnica pomiędzy Julką 1.4 MA a Fiatem Bravo 150 KM jest jedynie w cenie samego samochod i ubezpieczenia, które trzeba będzie wybulić. To jest przeszło 20 tyś różnicy w cenie w zamian za detale, bo jakość jest ta sama. Proponuję się umówić na jazdę próbną również we Fiacie, żeby zobaczyć to o czym mówię. Sam Fiat Bravo jest bardzo solidnym samochodem.
    Równie dobrze można napisać, że Giulietta to to samo co inne usportowione kompakty o podobnej mocy. Bravo i Giulietta to różne samochody o podobnych wymiarach i w sumie zblizonej linii nadwozia. Osiągi też są żbliżone ale reszta to zupełnie inna bajka. Prowadzenie Giulietty, układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce to zupełnie inna liga niż w Fiacie. O ile Giulietta to jeden z najlepiej prowadzących się obecnie kompaktów to Fiat był nieco gorszy od przeciętnej w klasie a układ kierowniczy jak na samochód "prawie gt" miał skandaliczny, jak w samochodach miejskich. Właśnie dlatego musiałem go sprzedać po niecałym roku i tracąc sporą kwotę zdecydowałem się na Alfę. Fiata kompletnie nie czułem, co psuło kompletnie radość z jazdy a prowadzenie Alfy to czysta ekstaza Jeśli dla Ciebie oba wozy są bliźniacze to powinieneś zostać przy Fiacie, to nie jest zły samochód dla osób bez sportowego zacięcia. Jeśli nie czujesz różnicy to po co przepłacać ?

  5. #35
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar MikoConAlfa
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Czarna jak diabeł Giulietta 2.0 JTDm2
    Postów
    107

    Domyślnie

    Cytat Napisał TheRealDeal Zobacz post
    Umówmy się, że wersje benzynowe do 170KM włącznie to jest Fiat Bravo. Prowadzi się tak samo, osiągi ma te same, wnętrze jest również bardzo podobne, dźwięk jest bardzo podobny(bardziej lubiłem świst turbosprężarki z fiata bravo), co nie zmienia faktu, że obydwoma samochodami lubiłem jeździć. DNA to jest połączenie dwóch przycisków z Fiata Bravo: City+Overboost. Jednak przesiadając się z jednego do drugiego miałem po prostu uczucie deja vu. Giulietta jest nieco inaczej ustawiona, może materiał są trwalsze, ale o tym się dowiem po 20kkm przebiegu. Nie mniej jednak różnica pomiędzy Julką 1.4 MA a Fiatem Bravo 150 KM jest jedynie w cenie samego samochod i ubezpieczenia, które trzeba będzie wybulić. To jest przeszło 20 tyś różnicy w cenie w zamian za detale, bo jakość jest ta sama. Proponuję się umówić na jazdę próbną również we Fiacie, żeby zobaczyć to o czym mówię. Sam Fiat Bravo jest bardzo solidnym samochodem.

    Jakbym miał teraz kupować nowy samochód to również byłaby to Giulietta tylko w wersji QV, która ma coś ciekawego pod maską, bo pozostałe wersje jakoś nie dorastają do tej marki
    Szczególnie podobna jest płyta podłogowa zaprojektowana od nowa. Podobne są też nowoczesne materiały typu xenoy, nie wspominając o takich funkcjach jak pre-fill (funkcje pre-fill posiada na przykład Ferrari)

    Chłodno i obiektywnie - nie są to detale. To tak jak bym porównywał na oko grubość włosa...

  6. #36
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    01-486 Warsaw PL / 95014 Cupertino CA
    Auto
    Dające Radość z Jazdy
    Postów
    628

    Domyślnie

    Cytat Napisał MikoConAlfa Zobacz post
    Podobne są też nowoczesne materiały typu xenoy


    Odnośnie kolegi wypowiedzi tak bardziej z ciekawości zapytam .... to reflektory Xeonowe to jakaś nowość w ofercie koncernu Fiata wraz z Giuliettą ? Pytam bo się nie orientuję i troszkę się zdziwiłem, gdyż wydawało mi się że jako opcja jest oferowane we wszystkich markach od ładnych paru lat.

  7. #37
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar MikoConAlfa
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Czarna jak diabeł Giulietta 2.0 JTDm2
    Postów
    107

    Domyślnie

    Xenoy jest materiałem termoplastycznym o świetnych właściwościach pochłaniania energii. W Julce z Xenoy'a wykonana jest min. poprzeczka zderzaka tylnego.

    Co do porównania materiału Xenoy z wyposażeniem typu Xenon - to zachodnie marki samochodów oprócz oferowania reflektorów typu Xenon o materiale Xenoy pewnie nie słyszały...
    Ostatnio edytowane przez MikoConAlfa ; 30-08-2011 o 23:04

  8. #38
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Giulietta 1.4TB Distinctive/Sport/Premium/Dach
    Postów
    480

    Domyślnie

    Cytat Napisał MikoConAlfa Zobacz post
    Szczególnie podobna jest płyta podłogowa zaprojektowana od nowa. Podobne są też nowoczesne materiały typu xenoy, nie wspominając o takich funkcjach jak pre-fill (funkcje pre-fill posiada na przykład Ferrari)

    Chłodno i obiektywnie - nie są to detale. To tak jak bym porównywał na oko grubość włosa...
    Dokładnie , jak nie widzisz różnicy - kup Fiata. To jednak jest sporo osób, które ją zauważyły.
    Dla mnie te dwa samochody to dwa światy w zakresie jazdy, wyglądu i smaku z jakim zostały zrobione.
    Róznica w postrzeganiu tych dwóch samochodów jest jak dla mnie między - "piękna" a " w sumie może być".
    Pytanie jaką to ma dla każdego wartość.

  9. #39
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar MikoConAlfa
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Czarna jak diabeł Giulietta 2.0 JTDm2
    Postów
    107

    Domyślnie

    Cytat Napisał barnio Zobacz post
    Dokładnie , jak nie widzisz różnicy - kup Fiata. To jednak jest sporo osób, które ją zauważyły.
    Dla mnie te dwa samochody to dwa światy w zakresie jazdy, wyglądu i smaku z jakim zostały zrobione.
    Róznica w postrzeganiu tych dwóch samochodów jest jak dla mnie między - "piękna" a " w sumie może być".
    Pytanie jaką to ma dla każdego wartość.
    Jeżeli chodzi o mnie to Bravo mi się podoba.
    Trzeba jednak docenić, że w Julce zastosowano dużo różnych ciekawych rozwiązań o których nie wszyscy wiedzą.

  10. #40
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    01-486 Warsaw PL / 95014 Cupertino CA
    Auto
    Dające Radość z Jazdy
    Postów
    628

    Domyślnie

    Cytat Napisał MikoConAlfa Zobacz post
    Xenoy jest materiałem termoplastycznym o świetnych właściwościach pochłaniania energii. W Julce z Xenoy'a wykonana jest min. poprzeczka zderzaka tylnego.

    Co do porównania materiału Xenoy z wyposażeniem typu Xenon - to zachodnie marki samochodów oprócz oferowania reflektorów typu Xenon o materiale Xenoy pewnie nie słyszały...
    Co ślepemu po oczach.... faktycznie subtelna różnica Dziękuję za wyjasnienie

Podobne wątki

  1. [159] Katalog felg pasujących na zaciski Brembo: "duże" 2.4, 3.2, "małe" 1.9 polift)
    Utworzone przez Ciacho13 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 78
    Ostatni post / autor: 15-07-2020, 11:04
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 20:10
  3. Zlot Ogólnopolski "Alfaholicy" 2013 - Tor "Kielce" (Miedziana Góra)
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 703
    Ostatni post / autor: 21-08-2013, 19:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory