W Pol-Carze. W sumie tylko do nich dzwoniłem i dogadałem się z kierownikiem. Opcji masz kilka:
a/ tłumik od QV
b/ Novitec
c/ Ragazzon
d/ Remus
e/ Supersprint
Ja zamówiłem Supersprinta, po montażu wrzucę jakieś zdjęcia i filmik z dźwiękiem wydechu.
W Pol-Carze. W sumie tylko do nich dzwoniłem i dogadałem się z kierownikiem. Opcji masz kilka:
a/ tłumik od QV
b/ Novitec
c/ Ragazzon
d/ Remus
e/ Supersprint
Ja zamówiłem Supersprinta, po montażu wrzucę jakieś zdjęcia i filmik z dźwiękiem wydechu.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
hmm... tak się składa że miałem okazję być na zlocie fiata bravo w poznaniu i pościgać się z nimi na torze. marnie wyglądali a na zakrętach to mogłem sobie nawet odpuścić a więc nie gadaj bzdur
---------- Post added at 11:39 ---------- Previous post was at 11:37 ----------
no właśnie w polcarze powiedzieli mi że się nie da a wieć juz nic nie wiem ale teraz się wybiorę jeszcze raz dzięki
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Równie dobrze można napisać, że Giulietta to to samo co inne usportowione kompakty o podobnej mocy. Bravo i Giulietta to różne samochody o podobnych wymiarach i w sumie zblizonej linii nadwozia. Osiągi też są żbliżone ale reszta to zupełnie inna bajka. Prowadzenie Giulietty, układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce to zupełnie inna liga niż w Fiacie. O ile Giulietta to jeden z najlepiej prowadzących się obecnie kompaktów to Fiat był nieco gorszy od przeciętnej w klasie a układ kierowniczy jak na samochód "prawie gt" miał skandaliczny, jak w samochodach miejskich. Właśnie dlatego musiałem go sprzedać po niecałym roku i tracąc sporą kwotę zdecydowałem się na Alfę. Fiata kompletnie nie czułem, co psuło kompletnie radość z jazdy a prowadzenie Alfy to czysta ekstazaJeśli dla Ciebie oba wozy są bliźniacze to powinieneś zostać przy Fiacie, to nie jest zły samochód dla osób bez sportowego zacięcia. Jeśli nie czujesz różnicy to po co przepłacać ?
![]()
Szczególnie podobna jest płyta podłogowa zaprojektowana od nowa. Podobne są też nowoczesne materiały typu xenoy, nie wspominając o takich funkcjach jak pre-fill (funkcje pre-fill posiada na przykład Ferrari)
Chłodno i obiektywnie - nie są to detale. To tak jak bym porównywał na oko grubość włosa...
Odnośnie kolegi wypowiedzi tak bardziej z ciekawości zapytam .... to reflektory Xeonowe to jakaś nowość w ofercie koncernu Fiata wraz z Giuliettą ? Pytam bo się nie orientuję i troszkę się zdziwiłem, gdyż wydawało mi się że jako opcja jest oferowane we wszystkich markach od ładnych paru lat.
Xenoy jest materiałem termoplastycznym o świetnych właściwościach pochłaniania energii. W Julce z Xenoy'a wykonana jest min. poprzeczka zderzaka tylnego.
Co do porównania materiału Xenoy z wyposażeniem typu Xenon - to zachodnie marki samochodów oprócz oferowania reflektorów typu Xenon o materiale Xenoy pewnie nie słyszały...
Ostatnio edytowane przez MikoConAlfa ; 30-08-2011 o 23:04
Dokładnie , jak nie widzisz różnicy - kup Fiata. To jednak jest sporo osób, które ją zauważyły.
Dla mnie te dwa samochody to dwa światy w zakresie jazdy, wyglądu i smaku z jakim zostały zrobione.
Róznica w postrzeganiu tych dwóch samochodów jest jak dla mnie między - "piękna" a " w sumie może być".
Pytanie jaką to ma dla każdego wartość.