Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 45

Temat: Wykonanie FL w wersji przed FL

  1. #31
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Jak chciałeś kupić 166, bo tańsza od A6 to faktycznie odpuść. Ona nie jest tańsza.

  2. #32
    Numberuno
    Gość

    Domyślnie

    Jeśli kupisz 166 za 10 koła (tak jak ja), to musisz być przygotowany, że w ciągu roku wrzucisz w nią ok 5-7tys (ja np włożyłem 6) nie licząc rzeczy typu ubezpieczenia, opony na zimę i lato. Ale na tą chwilę wiem czym jeżdżę, mam nowe, własnoręcznie wymieniane 90% zawieszenia, łącznie ze sprężynami Eibacha, wszystkie nowe przewody hamulcowe, miedziane i elastyczne itd.. U mechanika natomiast byłem 3 razy: przy wymianie rozrządu, na spawanie miski olejowej i przy wymianie łożyska, bo nie mam prasy. Jak bym miał wszystko co zrobiłem robić u mechaników, wydałbym kolejne 3-4 tys a 3/4 z tego byłaby spartolona. W Audi czy Mercedesie może będzie mniej drobnych usterek które usuwa się w godzinę, za to jak walnie coś poważniejszego to ceny są kosmiczne. W Alfie coś takiego nie występuje. Tu nawet oryginalny dwumas e sprzęgłem kosztuje ok połowę mniej niż w niemieckich samochodach.

  3. #33
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,644

    Domyślnie

    Kolego..... Skoro nie imasz sie prac przy aucie to kup auto max piecio letnie. Po kiego grzyba kupujesz dziesieciolatka???? Lepiej zostan przy komunikacji zbiorowej....... Jakiego nie kupisz to bedziesz go robil tylko ze kupno alfy za takie ceny to bedzie rozczarowanie. Nie oszukujmy sie ze jezeli chcesz cieszyc sie z auta to czy kupisz "5", A6, 166 czy 607 to musisz wydac tyle samo za dany rocznik zeby byl w porownywalnym stanie. Oczywiscie czesci do alfy sa tansze ale mechanikow brak. A niemca jako tako wszedzie naprawisz ale czesci drozsze. Oczywiscie mozesz kupic AR za 10 tysi. Znalezc dobrego mechaniora (znajacego sie) wladowac z 5 tysi (strzelam bo okazje bywaja) i bedziesz sie cieszyl pieknym i bezawaryjnym autem.
    Czyli podsumuje tak: "jak sie nie obrocisz to dupa jest z tylu"
    Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 07-09-2011 o 07:23

  4. #34
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    zejdź trochę na ziemię. Weź pod uwagę że każde używane auto wymaga nakładu finansowego. Szukasz limuzyn za parę groszy którą będą kosztowały kolejne tyle na remont. Dla przykładu Ci powiem że mój kolaga sobie ostatnio kupił Saba 93 z końcówki 2007 roku.(39tyś) To masz czteroletnie auto z przebiegiem 140 tys km i już do niego włożył 5 tyś za sprzęgło dwu mas rozrząd filtry oleje itd itp. Z tym że sie z tym wydatkiem liczył i miał na to kasę!!!!!! jeźeli twoje 9 tys to jest wszystko co masz szukaj czegos taniego o czym juz pisałem czyli punto bo gwarantuję Ci że zaniedbana alfa Ćię zajedzie w przeności i dosłownie bo na pewno z parkingu jej nie ruszysz to samo odnoście audi A6 i wszystkich limuzyn o których myślałeś za takie pieniądze. Wiem bo sam kupiłem alfę za 10 tyś. i mam ja półtora roku i na prawdę dużo mnie juz kosztowała i nadal kosztuje. Radze jak starszy brat odpuść sobie zejdz na ziemię u szukaj czegos co bedzie Cie stac otrzymać na godnym poziomie.

  5. #35
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał Numberuno Zobacz post
    Jprzy wymianie łożyska, bo nie mam prasy
    Rozwiń proszę kolego ten temat. Dobrałeś łożysko za powiedzmy 50 zł i pojechałeś do fachury, który je podmienił? Samo łożysko? Metodą ciepło/zimno i prasa? Jak to wyszło?
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  6. #36
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,644

    Domyślnie

    To jak juz offtop to ja wlasnie wymienilem przednie lozysko (a wczesniej tylne). Sam. Bez prasy tez da rade i nie jest wcale ciezko. Manual czeka na akceptacje.

  7. #37
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iwok
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    okolice Poznania
    Auto
    już nie alfa :)
    Postów
    499

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wujo Zobacz post
    Ja przerabialem z nowego na stary i nie bylo zadnych problemow. Trzeba przespawać caly pas przedni i czesc nadkola do ktorej przykreca sie blotnik. Jedyny problem to samopoziomowanie xenonow. W starszym modelu lampą steruje zwykly elektryczny silniczek a w nowszej wersji cos na zasadzie silniczka krokowego do wolnych obrotow i mam manualna regulacje xenonow.
    Do wersji po FL koszt calego przodu to okolo 4,5tys same czesci.



    Ja wiem, że o gustach się niby nie rozmawia, ale moim zdaniem kierunek, który obrał kolega Wujo, jest jedynym słusznym.

  8. #38
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Polska, Mazowieckie
    Auto
    166 V6 3.0
    Postów
    779

    Domyślnie

    Cytat Napisał iwok Zobacz post
    Ja wiem, że o gustach się niby nie rozmawia, ale moim zdaniem kierunek, który obrał kolega Wujo, jest jedynym słusznym.
    Jestem tego samego zdania, wiem ze wiekszosci przod FL bardzo sie podoba ale dla mnie jest zbyt "niemiecki" chodzi mi glownie o lampy

  9. #39
    Gino
    Gość

    Domyślnie

    A ja się cieszę z mojej Włoszki przód po FL rok prod 1999 z jedynym V6 TB w tym modelu. Czuję się jakbym miał limitowaną wersję! Za wszystko zapłacone kartą MC a widok rozdziawionych twarzy u oglądających silnik bezcenny... A w to, że Bella ma skończone 12 lat nikt mi nie wierzy i co mam zrobić

  10. #40
    Numberuno
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Rozwiń proszę kolego ten temat. Dobrałeś łożysko za powiedzmy 50 zł i pojechałeś do fachury, który je podmienił? Samo łożysko? Metodą ciepło/zimno i prasa? Jak to wyszło?
    Nie, kupiłem przeznaczone do 166. Testuje Maxgeara, na razie jest ok Nie chciało mi się bawić w odkręcanie nakrętki półosi bez pneumata, wykręcaniem całej zwrotnicy, wyciskaniem łożyska itd. Zajęłoby mi to cały dzień i masę wkurw, a tak dałem stówkę i jest zrobione. Łożyska w każdym samochodzie wymienia się podobnie, więc ciężko żeby to spartolili.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 02-05-2014, 18:26
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-05-2014, 21:05
  3. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 01-02-2013, 23:35
  4. [156] Różnice w wersji przed i po FL
    Utworzone przez matezoma w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 21-08-2011, 20:54
  5. [156] Progi do wersji przed FL
    Utworzone przez Dr.House w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 31-03-2011, 23:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory