Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Problem z elektryka....

  1. #1
    Struzyn_1
    Gość

    Exclamation Problem z elektryka....

    Witam .... alfa 147 2001 1.6 ts 120 lpg(JTG)
    moj problem polega na tym ze auto potczas schodzenia z obrotow albo przyspieszania wszystko sie dzieje przy wiekszych pretkosciach a mianowice sa jakby zniki pradu wszystko na chwile przygasa doslownie na ulamek sekundy radio sie rozlacza swiatla lekko przygasaja licznik wariuje a silnik przy porzyspieszaniu szarpnie i odrazu wypluwa zolta kontrolke od silnika poczym sie uspokaja i co jakis czas cos sie dzieje....wczesniej nie maialm takiego problemu...;/....to zaczelo sie dzialc po wymianie rozrzadu i pompy wspomagania nom i nowy pasek do alternatora tez byl zalozony... mam problem bo zaraz po zrobieniu tego przyjechalem do UK i po drodze takie zeczy mi sie dzaily jakos dojechala ale boje sie o powrot bo za tydzien chce wrocic do polski....
    aha na poczatku myslaem ze to wina instalacji gazowej ale na paliwie sie dziej tak samo;/....na lpg jest to bardziej odczowalne bo pompa wtlaczajaca LPG zwalnia na z braku pradu i spada cisnienei w przewodach....
    ma ktos jakis pomysl co moze byc przyczyna??????

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Na początek sprawdź klemy i ewentualnie je wymień potem zobacz połączenie kabli przy alternatorze
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - szkoda że nie masz możliwości odczytania wszystkich blędów, coś musi zostać zapisane minimum w body komputerze. (BC).
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #4
    Struzyn_1
    Gość

    Domyślnie

    udalo mi sie odczytac cos takiego ale mysle ze te bledy wynikaja z braku pradu.....a tu masz wykres co mi zapisalo ladowanie akumulatora ale robilem to na postoju bawilem sie i wlaczalem swiatla radio wszystko co sie dalo niewiem czy jest prawidlowe;/.....odczytalem rowniez ladowanie akumulatora bez swiatel wacha sie od 14.17-14.1-14.03 ale raz spadlo anwet do 13.38 ale tylko raz, a na swiatlach utrzymuje sie na poziomie 13,95 - 14,03..... moze to cos pomoze....


    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Bez tytułu.jpg
Wyświetleń:	59
Rozmiar:	88.6 KB
ID:	33933Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Bez tytułu0.jpg
Wyświetleń:	101
Rozmiar:	114.8 KB
ID:	33934Nowy dokument tekstowy.txt
    Ostatnio edytowane przez Struzyn_1 ; 11-09-2011 o 09:49

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - NCN to ecu wtrysków.
    - NFR to ecu ABS.
    - problemy są na magistrali CAN między tymi dwoma urzadzeniami.
    - ja bym sprawdził bezpieczniki od ABS, szczególnie te na akumulatorze.
    - oraz sprawdził podłączenia masy.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #6
    Struzyn_1
    Gość

    Domyślnie

    a mozesz okreslic polozene podlaczenia masy gdzie jest ono umiejscowione wszystkie bespieczniki sa ok....

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - sprawdzenie bezpiecznków to ja rozumiem wyjęcie, sprawdzenie i włożenie.
    - potem odczyt bledów, kasowanie ewentualnych bledów z wczesniejszym ich zapisaniem.(zrzut ekranu).
    - widzę że to stare auto, to bym jeszcze sprawdził przekażniki, wyjęcie, czyszczenie styków, włożenie i kontrola bledów.
    - mase masz obok akumulatora, ta minusowa przymocowana do nadwozia.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #8
    Struzyn_1
    Gość

    Domyślnie

    siema po sprawdzeniu bespiecznikow i wyczyszczeniu klem i sprawdzeniu podlaczenia masy problem nadal wstepoje...;(....tym razem w kompie czysto poniewaz nie swirowlame przeciagnelom ja do 5 tys i przerwala(szarplnelo) potem jak zchodzila z obrotow hamujac silnikiem to tez na chwile...wszystko okolo 4200...w kompie nic nie wyplulo zadnych bledow.. poczas jazdy wywalilo zolta kontrolek ale po chwili sama zgasla...
    a jezeli chodzi o te przekazniki to wyciagac wszystkie po koleji te co sa pod maska i w body w srodku.... jest jakis przekaznik ktory odpowiada za prad z alternatora bo czylem na forum ale cos pisza ze chyba jest wbudowany w alternator i nie wymienny;/...da sie to jakos sprawdzic troche malo tam miejsca zeby sie dostac do alternatora;/....

  9. #9
    Użytkownik Świeżak Avatar Piracik
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Kleczew, Poland
    Auto
    była 156 1,9 JTD 16V 2003r, jest Giulietta 2,0 JTDM 2012r
    Postów
    231

    Domyślnie

    a może to wina regulatora napięcia???...

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - dobry pomysł, albo szczotek alternatora.
    - szczególnie jak silnik z 2001 roku.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Elektryka - problem
    Utworzone przez PlantoHolic w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 26-09-2014, 09:09
  2. [GTV] Problem z elektryka..
    Utworzone przez alfa_ostrów w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-08-2012, 17:05
  3. Elektryka-Problem.
    Utworzone przez maxxx222 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-12-2011, 19:08
  4. problem z elektryka ?
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-11-2009, 17:20
  5. [156] SW Problem z elektryka
    Utworzone przez under28 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2009, 08:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory