Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Drżąca Alfa

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar sickboy
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 159 1.9JTDm 16V Distinctive 2006r
    Postów
    1,106

    Domyślnie

    Cytat Napisał BajduS Zobacz post
    zaczęło sie po hamowaniu ze 160 do 0 ,hamulec w podłogę koła zblokowane, bez abs-u
    BajduS w Twoim przypadku drganie może być spowodowane miejscowym przytarciem opony. Po takim hamowaniu opona ma bardziej zdarty bieżnik w tym miejscu w którym ślizgała się po podłożu.

    Nero Provocatore - AR159
    Jedna mARka - Jeden Klub - Alfaholicy

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Po takim hamowaniu bez abs-u to Ty po prostu kwadratowe opony masz.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  3. #13
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Cytat Napisał Agatorek Zobacz post
    Do serwisu Alfy chcę jechać w ostateczności.
    Skoro już tyle zrobiłeś to chyba to już ostateczność.
    Korzystam z pomocy ASO i odnoszę wrażenie że to chyba najkrótsza i najmniej bolesna droga przy naprawie ALFY.

    ---------- Post added at 07:16 ---------- Previous post was at 07:14 ----------

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Domyślnie

    Po takim hamowaniu bez abs-u to Ty po prostu kwadratowe opony masz.
    No właśnie tak zwana kwadratura koła.

  4. #14
    BajduS
    Gość

    Domyślnie

    Też myslalem ze to opony... ale po dokladnych ogledzinach niczego nie zauwazylem, ale podskocze do kondoniarza w koncu co spec to spec

  5. #15
    madtoc
    Gość

    Domyślnie

    Nie daj się wrobić w półosie zanim tego nie sprawdzisz tak jak kolega wyżej pisał, mi też mechanik polecał...ja wymieniłam tarcze i klocki - drżało, prostowanie felg - drżało, końcówki drążków i do tego nowe opony na przód - przestało , duże znaczenie ma też dobre wyważenie tylnych opon! miałam te same objawy co ty!

    2,4 jtd 1999r.

  6. #16
    Agatorek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Obi.Wan Zobacz post
    Może ci się łożysko sypie? a weź sprawdź jeszcze taką rzecz nie zapalaj samochodu tylko przekręć kluczyk i szybko ruszaj kierownicą prawo lewo i słychać stuki?
    Sprawdziłam dziś, nie słyszałam żadnych stuków.



    Cytat Napisał sickboy Zobacz post
    Jak już mówimy o półosiach to też pamiętam że był temat i ktoś opisywał sytuację że zgubił ciężarek wyrównoważający który był zamontowany na półosi i właśnie powodowało to drgania. To się nazywa fachowo tłumik drgań i jest montowany tylko na lewej półosi. Sprawdź u siebie czy na półośce masz taki gumowy walec.
    Tego sama nie sprawdzę . Ale postaram się o pomoc.


    Cytat Napisał madtoc Zobacz post
    Nie daj się wrobić w półosie zanim tego nie sprawdzisz tak jak kolega wyżej pisał, mi też mechanik polecał...ja wymieniłam tarcze i klocki - drżało, prostowanie felg - drżało, końcówki drążków i do tego nowe opony na przód - przestało , duże znaczenie ma też dobre wyważenie tylnych opon! miałam te same objawy co ty!

    2,4 jtd 1999r.
    Tak jak pisałam wcześniej - klocki i tarcze wymieniane były w zeszłym roku, a od tamtego czasu samochód mało jeździł , opony nowe też kupiłam - komplet i wyważane były 2 razy, więc to raczej nie to. Z Twojej listy zostały mi tylko końcówki drążków.
    Zrobię listę możliwych poblemów i zgłoszę się do jakiejś kompetentniejszej ode mnie osoby.

    Dzięki za wszystkie podpowiedzi . Dam znać jak problem się rozwiąże.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory