Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Moja Bella szarpie, traci moc i stuka. HELP!!!

  1. #11
    grafex
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał DJCaro Zobacz post
    A swoją drogą "grafex", ty to chyba jasnowidz jesteś. Właśnie się przejeżdżałem i stukania zaworów nie słychać, tylko jeden jednostajny stukot wymierny do obrotów, czyli im większe obroty tym szybsze i głośniejsze stuki. Takie same jak przed wymianą panewek
    Jasnowidz to może nie ale mechanik z kilkunastoletnim doświadczeniem. Choć człowiek uczy się całe życie i nawet ja korzystam z pomocy kolegów z forum bo co marka to inne dolegliwości lecz niestety podstawy działania silników spalinowych pozostają takie same.
    Moja rada: doprowadź dół motoru(układ korbowy) do należytego stanu, a potem dopiero szukaj pozostałych usterek. No i przeanalizuj czy w Twoim przypadku nie prościej wymienić silnik bo przynajmniej na moich terenach wyszło by to taniej, a można kupić motor który "siedzi" jeszcze w aucie co pozwala na określenie jego stanu.
    Pozdrawiam i wytrwałej walki życzę

  2. #12
    DJCaro
    Gość

    Domyślnie

    Siemano!

    Długo się nie odzywałem.Zaprowadziłem swoją furkę do innego mechaniora. Miał on do czynienia już z alfami. Rozebrał silnik i mówił że albo zkombinować z kądś drugi dół silnika, albo ten wał może oddać do szlifu, tyko że on nie jest on przekonany do tych szlifów. Gadał że jak zbiorą tą wierzchnią utwardzaną warstwę albo coś źle zrobią to wał taki długo nie pochodzi Więc proszę was o radę jak to jest z tymi szlifami? Nie uśmiecha mi się kupno drugiego silnika, jak już w ten włożyłem ponad 3 tys. zeta

  3. #13
    grafex
    Gość

    Domyślnie

    Witam, przypuszczam że opinii będzie dużo i różnych ale moja jest taka:
    Kup nowy dół silnika najlepiej niech go przed kupnem obejrzy mechanik, załóż w nim nowe panewki i pierścienie.
    Potem pozostaje Ci tylko lać i jeździć
    Pozdrawiam.

    ---------- Post added at 16:22 ---------- Previous post was at 16:21 ----------


  4. #14
    DJCaro
    Gość

    Domyślnie

    OK. Dzięki wielkie. Czyli że jak jest możliwość to lepiej nie bawić się w szlify, tak? I czy jak by co to można przełożyć pirścionki z tego silnika co mam? Bo zakładane były nowe i nawet 1000 km na nich nie zrobiłem. I czy wiesz może gdzie bym mógł dostać drugi dół w sensownej cenie?

  5. #15
    grafex
    Gość

    Domyślnie

    DJCaro według mnie przy przekręconej panewce szkoda kombinować w szlif bo założę się że do kompletu dojdzie jeszcze korbowód. Bez sensu.
    Pierścienie niestety nowe lepiej nie kombinować. Jutro zorientuje się w jakiej cenie jest u nas dół silnika bo akurat takiego rozbitka mają na rozbiórkę.
    Jeżeli będziesz potrzebował konkretnych części nowych to jestem wstanie załatwić coś w dobrych cenach ale to już na priva.

  6. #16
    DJCaro
    Gość

    Domyślnie

    I jak tam? Wiesz już w jakiej cenie mają ten dół? I czy w ogóle go mają?

  7. #17
    grafex
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał DJCaro Zobacz post
    jak tam? Wiesz już w jakiej cenie mają ten dół? I czy w ogóle go mają?
    Wiem że zależy Ci na czasie ale wszystkie informacje będę miał dopiero w poniedziałek.
    Sinik jest na pewno 1.6 z 2000r autko z Włoch. Nie znam jeszcze ceny przebiegu i stanu.
    Pozdrawiam

  8. #18
    DJCaro
    Gość

    Domyślnie

    Aha. Ok, bo ten mechanior ma właśnie wyciągać silnik w poniedziałek i dokładniej wszystko obejrzeć. Gadał że jak znajdzie drugi dół to jesteśmy w domu a jak nie to ten oddaje do szlifu razem z korbowodem. Dobrze jak by od ciebie ten dół był ok. Tylko piszesz że jest od 1.6, a ja mam 1.8, czy to nie przeszkadza?
    Odnośnie korbowodu. No bo jak ten się oddaje do naprawy to oni go podobno rozcinają, ściskają i na nowo rozwiercają, czy to nie wpływa na jego późniejszą eksploatację? Czy lepiej drugi korbowód np. używany?

Podobne wątki

  1. [145] Jazda na biegu bez gazu bella szarpie
    Utworzone przez Tajniakos w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-02-2011, 15:26
  2. Stuka,szarpie,śmierdzi i wiele innych
    Utworzone przez alfa-egol w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 07-09-2009, 19:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory