Pozdrawiam
bikermarek
Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
Gdyby odłączanie systemów było takie proste, to każdy montowałby "guzik" odcinający systemy
A co z pompą i rozdziałem siły hamowania? Poczytajcie o ciśnieniach w układach z ABS i bez ABS'u. Nie znam się, ale teoretycznie temat wydaje się nie taki prosty jak piszecie...
Tył się zblokuje i się pozabijacie przez te druciarskie pomysły!!!
Ostatnio edytowane przez twardy ; 20-09-2011 o 21:17
Być może masz rację. Czyli gdy przepali się bezpiecznik od ABS to dalsza jazda jest niemożliwa?
Pozdrawiam
bikermarek
Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
Jest możliwa ale wywala błąd na infocenter lub w systemie
Wycigniecie bezpiecznika ,odłączenie którego kolwiek czujnika abs
lub chwilowa jazda na zaciągniętym ręcznym wywali błąd abs a tym samym centralka go wyłączy .Sam do niedawna smigalem od okolo roku z wyłączonym abs-em i nikomu tego nie polecam Zima-np.podczas zjezdzania z ostrej górki hamujemy jednak blokują nam sie koła silnik nie wyprzęglony i zonk gwarantowany, silnik gasnie tracimy wspomaganie kierownicy oraz hamulca -moja żona miała ten przypadek i niemiło go wspomina a teraz najbardziej istotna kwestia ,co z rozkladem siły hamowania pomiędzy tyłem a przodem ? Niedawno wstawiłem zacisk brembo oraz dużo większą tarcze od seri -abs wyłączmy , i powiem wam ze zachwycony nie byłem ,spodziewałem sie efektywniejszej pracy tego swapu , kilka dni temu pozbylem sie bledu abs ,teraz jest włączony a różnica jest bardzo znaczna na plus w stosunku do jazdy z wyłączonym abs-em ,tak ze ja zdecydowanie nie polecam takiej jazdy bo kiedys może byc tak ze braknie te kilka metrów podczas awaryjnego hamowania