Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: Trzy błędy po podłączeniu do kompa :/

  1. #1
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie Trzy błędy po podłączeniu do kompa :/

    Tak jak w temacie, wywala mi 3 błędy w FiatEcuScan

    1. Lampka Temperatury Wody - Krytyczny

    2. Przetwornica Fazowa - Krytyczny

    3. Wtryskiwacz Cylinder 3

    -------------------------------------------------------

    1. Gdzie szukać przyczyny?

    2. Czyżby to były problemy z alternatorem?

    3. Marchewa się nie pali więc w czym problem?

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD 140
    Postów
    900

    Domyślnie

    Cytat Napisał ArturR_1975 Zobacz post
    2. Czyżby to były problemy z alternatorem?
    raczej nie tyczy się to alternatora, podaj może dokładne kody błędów to będzie łatwiej coś powiedzieć, na moje oko to jest błąd elektrozaworu wariatora. Kiedyś miałem do czynienia z błędem P1653 (przetwornica fazowa według FES) może to będzie przyczyna.Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	błąd.JPG
Wyświetleń:	131
Rozmiar:	12.5 KB
ID:	34777
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    1. P0655

    2. P1653

    3. P0203

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    655 to za mocna lub spalona żarówka na wskaźniku temperatury
    1653 to elektrozawór wariatora - znajduje się pod plastikowym deklem, pomiędzy pierwszym a drugim wtryskiem licząc od rozrządu
    203 to błąd połączenia elektrycznego z wtryskiem, więc albo uszkodzony wtryskiwacz, wtyczka lub przewód
    może ktoś zamienił wtyczki elektrozaworu z wtryskiwaczem ????

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Cytat Napisał zaviaseq Zobacz post
    655 to za mocna lub spalona żarówka na wskaźniku temperatury
    1653 to elektrozawór wariatora - znajduje się pod plastikowym deklem, pomiędzy pierwszym a drugim wtryskiem licząc od rozrządu
    203 to błąd połączenia elektrycznego z wtryskiem, więc albo uszkodzony wtryskiwacz, wtyczka lub przewód
    może ktoś zamienił wtyczki elektrozaworu z wtryskiwaczem ????
    1. W przyszłym miesiącu będę zakładał klimatyzację zamiast nawiewu więc zerknę na żarówkę przegrzewania sie silnika we wskaźniku temperatury.

    2. Czyli jest to uszkodzony elektrozawór? Fajnie jak by ktoś zapodał fotkę jak to wygląda.

    3. Faktycznie pomiędzy pierszym w drugim wtryskiwaczem ktoś przedemną podłączył przewody kostką do przewodów elektrycznych, lub uszkodzona wtyczka. Uszkodzony wtryskiwacz wątpię ponieważ pali na wszystkie garnki a i marchewa się nie zapala na stałe.

    Czy druga i trzecia pozycja ma wpływ na poprawną pracę silnika?
    Ostatnio edytowane przez ArturR_1975 ; 21-09-2011 o 18:50

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar borsukmax
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    piotrków trybunalski
    Auto
    ALFA ROMEO 156 1.8 106KW TS
    Postów
    531

    Domyślnie

    1 problem ,nigdy jeszcze z nim nie wygrałem,zobacz czy przyuważ czy podczas przekręcenia kluczyka do pozycji odpalania żarówka czerwona nie zapala się poraz drugi

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    Mozliwe że ktos przed zakupem przez Ciebie belli, wymienial listwe i na zaplonie odpial kostke od wtrysku. Wazne żeby blad nie powrocil. Sprawdz ta kostke co idzie do elektrozaworu wariatora i skasuj bledy

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Cytat Napisał borsukmax Zobacz post
    Zobacz czy przyuważ, czy podczas przekręcenia kluczyka do pozycji odpalania żarówka czerwona nie zapala się poraz drugi
    Jeśli powinna się zapalić raz to faktycznie jest problem bo u mnie się w ogóle nie zapala. Czyli wymiana żarówki jak sądzę.

    ---------- Post added at 19:54 ---------- Previous post was at 19:52 ----------

    Cytat Napisał zaviaseq Zobacz post
    Mozliwe że ktos przed zakupem przez Ciebie belli, wymienial listwe i na zaplonie odpial kostke od wtrysku. Wazne żeby blad nie powrocil. Sprawdz ta kostke co idzie do elektrozaworu wariatora i skasuj bledy
    Ta kostka jest zaraz pod srebrną osłoną pokrywy głowicy.

    Czy ten elektrozawór jest jakiś specyficzny dla oka? Łatwo go znaleźć?

    Czy to ta pierdółka?

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Elektrozawór wariatora.jpg
Wyświetleń:	100
Rozmiar:	27.1 KB
ID:	34887
    Ostatnio edytowane przez ArturR_1975 ; 21-09-2011 o 19:03

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD 140
    Postów
    900

    Domyślnie

    Dokładnie to ta pierdółka ze zdjęcia. Był na forum obszerny temat jak zdiagnozować jego poprawne działanie więc poczytaj a na szybko to możesz go rozebrać i wyczyścić a może pomoże i będzie dobrze.
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Ok do wszystkich porad się dostosuję.

    Teraz pytanie czym skasować błędy, ponieważ FES nie chce tego zrobić i przechodzi do strony głównej i tak w kółko Macieju.

Podobne wątki

  1. problem po podłączeniu nowej centralki 156
    Utworzone przez alukard w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-05-2014, 08:06
  2. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-10-2013, 18:52
  3. Błędy kompa P0100 i P0170 i problem z FES
    Utworzone przez Alfa156bb w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-11-2011, 07:57
  4. Trzeba cos robic po podłączeniu akumulatora?
    Utworzone przez janpl2 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-06-2011, 20:11
  5. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-05-2011, 21:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory