Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 32

Temat: Umarły wtryski 2,4 JTD 20V

  1. #11
    duster
    Gość

    Domyślnie

    Wymieniłem pompę na nową i dalej jest to samo , odczyty danych jak poprzednio.
    Może ktoś na naszym forum jest w stanie jakoś pomóc coś poradzic , bo ja już powoli zaczynam miec dośc.

    ---------- Post added at 22:25 ---------- Previous post was at 20:24 ----------

    UP, UP
    Ratunku!!!!

  2. #12
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Takie głupie pytanie. Sprawdzałes jakie cisnienie daje pompa paliwowa niskiego cisnienia w baku? Czy, albo jak mierzyłeś cisnienie na listwie wtryskowej?

  3. #13
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    kolega wyżej zadał słuszne pytanie.... tym bardziej teraz jak juz masz inną pompę i to odpada jako potencjalna przyczyna

  4. #14
    duster
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał majster Zobacz post
    Takie głupie pytanie. Sprawdzałes jakie cisnienie daje pompa paliwowa niskiego cisnienia w baku? Czy, albo jak mierzyłeś cisnienie na listwie wtryskowej?
    Ten wynik 870kPa na listwie z wcześniejszych postów to właśnie pompa w baku , po włączeniu zapłonu ona pompuje paliwo przez około 8-10 sekund i wtedy ten wynik jest widoczny podczas monitorowania systemu.
    Ciśnienie na listwie to odczyt z OBD czyli z czujnika w listwie.
    Nie sprawdzałem tego manometrem ,nie mam takiego.

  5. #15
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Czy ta wartość ciśnienia paliwa wynosząca 870kPa to jest wartość tylko na pozycji kluczyka MAR (pozycja II). Jak wygląda sprawa ciśnienia paliwa w trakcie próby rozruchu, kiedy pompa zaczyna się kręcić i nabijać ciśnienie na listwę. Możliwe, że walnięty jest któryś wtrysk i całe ciśnienie ucieka przez przelew albo bezpośrednio do komory spalania.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  6. #16
    duster
    Gość

    Domyślnie

    Ciśnienie paliwa podczas rozruchu jest takie samo , tak jakby pompa wysokiego ciśnienia była martwa.
    Do komory spalania nie dociera w ogóle paliwo , suche świece ,wtryski martwe.
    Jak do kolektora zarzucę samostart albo plak, to chodzi bez problemu.
    Jak sprawdzic przelewy bez odpalenia silnika , proszę o podpowiedż?

  7. #17
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    Przelewu bez pracy silnika na aucie nie sprawdzisz. Musiałbyś je wyciągnąć i oddać do firmy która regeneruje żeby sprawdziła je. Odpal auto jak pisałeś na plaku i sprawdź. I tak jak pisałem wczesniej przelewami wraa paliwo które nie trafiło do komory spalania im wiecej wraca w tym gorszym stanie jest konkretny wtrysk.

  8. #18
    duster
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał pampik Zobacz post
    Przelewu bez pracy silnika na aucie nie sprawdzisz. Musiałbyś je wyciągnąć i oddać do firmy która regeneruje żeby sprawdziła je. Odpal auto jak pisałeś na plaku i sprawdź. I tak jak pisałem wczesniej przelewami wraa paliwo które nie trafiło do komory spalania im wiecej wraca w tym gorszym stanie jest konkretny wtrysk.
    Jaki sens sprawdzenia w moim przypadku , skoro wcześniej napisałem że, wogóle paliwo nie trafia do cylindrów - martwe wtryski pięc sztuk, więc nic w ten sposób nie sprawdzę

  9. #19
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    ale to nie możliwe że nagle wszystkie pięc od tak padło kurcze nie wiem już a kompresję silnik ma ?? oddaj go do jakiego warsztatu co sie kumają w Dieselu bo tu chyba nic nie wyczarujemy.

  10. #20
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    trzeba bys sie mocniej zagłebic w temat dlaczego wtryskiwacze nie daja paliwa. Trzeba by sprawdzic jakie cisnienie paliwa jest na samej listwie wtryskowej. Oraz czy wtryskiwacze dostają sygnał do wtrysku. Musze zagłebic sie bardziej w literature jak one sa dokładnie sterowane.

Podobne wątki

  1. Wtryski do 3.0
    Utworzone przez jacco w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 28-11-2014, 19:06
  2. wtryski 2,4 jtd
    Utworzone przez mimi 01 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-06-2013, 19:03
  3. [145] Umarły światła i zegary
    Utworzone przez deevee w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 18-05-2013, 17:52
  4. [GTV] Wtryski
    Utworzone przez alu w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 24-05-2011, 14:49
  5. Umarły spryskiwacze
    Utworzone przez aro_1977 w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 28-04-2011, 12:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory