Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 32

Temat: Umarły wtryski 2,4 JTD 20V

  1. #21
    duster
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał majster Zobacz post
    trzeba bys sie mocniej zagłebic w temat dlaczego wtryskiwacze nie daja paliwa. Trzeba by sprawdzic jakie cisnienie paliwa jest na samej listwie wtryskowej. Oraz czy wtryskiwacze dostają sygnał do wtrysku. Musze zagłebic sie bardziej w literature jak one sa dokładnie sterowane.
    W pierwszym poście pisałem o napięciu na wtryskiwaczu 1,4V , to napięcie jest stałe ,nie zmienia się nawet przy rozruchu, może to jakaś wskazówka.
    Czy czujnik w listwie ma wpływ na zadziałanie wtrysków, może czujnik w listwie padł , ale przecież pokazuje jakieś wartości ciśnienia?!

  2. #22
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Widzę tutaj następujące tematy do rozpatrzenia:
    1. Poszukanie nieszczelności na listwie wtryskowej.
    2. Sprawdzenie manometrem ciśnienia na listwie. Walnięty czujnik zablokuje Ci rozruch.
    3. Rozumiem, że pompa po wymianie ustawiona prawidłowo.
    4. Napięciem na wtryskach się nie zajmuj. Potrzebny oscyloskop, bo sterowane są przebiegiem o wysokiej częstotliwości (do 16 dawek na cykl o czymś świadczy).

    Poza tym czegoś tu nie łapię w twoich postach. Najpierw piszesz, że próbowałeś wyciągać wtryski, ale się nie udało. Nie uszkodziłeś czasem któregoś? Pisałeś również, że świece po wyjęciu były całe mokre, czyli paliwo dochodziło. I w jaki sposób stwierdziłeś, że wtryski leją bez ich wyciągania?
    Ostatnio edytowane przez danus77 ; 24-09-2011 o 21:05
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  3. #23
    duster
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    Widzę tutaj następujące tematy do rozpatrzenia:
    1. Poszukanie nieszczelności na listwie wtryskowej.
    2. Sprawdzenie manometrem ciśnienia na listwie. Walnięty czujnik zablokuje Ci rozruch.
    3. Rozumiem, że pompa po wymianie ustawiona prawidłowo.
    4. Napięciem na wtryskach się nie zajmuj. Potrzebny oscyloskop, bo sterowane są przebiegiem o wysokiej częstotliwości (do 16 dawek na cykl o czymś świadczy).

    Poza tym czegoś tu nie łapię w twoich postach. Najpierw piszesz, że próbowałeś wyciągać wtryski, ale się nie udało. Nie uszkodziłeś czasem któregoś? Pisałeś również, że świece po wyjęciu były całe mokre, czyli paliwo dochodziło. I w jaki sposób stwierdziłeś, że wtryski leją bez ich wyciągania?
    danus77 odpusć sobie , przepraszam , ale nie czytasz dokładnie postów, sorry.
    Tej pompy nie da się ustawić nie prawidłowo.

  4. #24
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Cytat Napisał duster Zobacz post
    Podejrzewałem że leją wtryski , dlatego była próba wyjęcia wtrysku zresztą nie udana i nie dokręcony przewód
    Cytat Napisał duster Zobacz post
    Lały wtryski , samochód ma najechane 240000km.
    Po nocy problem z odpaleniem , jak odpalił po 10-15 sekundach kręcenia to biała chmura, póżniej zapalał normalnie.
    Jak wykręciłem świece to wszystkie wyglądały jakbym je zanużył w paliwie.
    Dodam że świece żarowe mają rok i są 100% sprawne.
    Sorki ale to ja nie czytam, czy ty nie wiesz co piszesz. Najpierw piszesz, że podejrzewasz lejące wtryski i nie udaje Ci się wyjąć, czym narobiłeś bałaganu (pytanie czy prawidłowo to robiłeś/robiliście?), a za chwilę że lały wtryski. To w końcu podejrzewasz czy lały?. Jak to stwierdziłeś nie wyciągając ich, bo nie piszesz, że pozostałe wyjąłeś. Opisane całkowicie zalane świece świadczyłyby o całkowitej niesprawności wtrysków (praktycznie brak rozpylania, lanie ciurkiem i nieszczelność). To co ty lałeś do tego auta, że uszkodziłeś tak cały komplet 5 wtrysków?

    P.s. Zwracam honor. Zapędziłem się z tą pompą. Jej ustawienie nie ma wpływu na pracę układu.

    EOT z mojej strony.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  5. #25
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Do głowy tak na szybko przychodzi mi jeszcze czujnik położenia wałka rozrządu. To on steruje kolejnoscią zapłonu (wtryskiwaczami), ale jak nie ma paliwa na listwie wtryskowej (cisnienia) to raczej zacząłbym od sprawdzenia cisnienia przy próbie rozruchu na listwie.

    Jakim programem sprawdzałes parametry? Próbowałes darmowym Fiatecuscan + kabelek vag? Czy innym?

  6. #26
    duster
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał majster Zobacz post
    Do głowy tak na szybko przychodzi mi jeszcze czujnik położenia wałka rozrządu. To on steruje kolejnoscią zapłonu (wtryskiwaczami), ale jak nie ma paliwa na listwie wtryskowej (cisnienia) to raczej zacząłbym od sprawdzenia cisnienia przy próbie rozruchu na listwie.

    Jakim programem sprawdzałes parametry? Próbowałes darmowym Fiatecuscan + kabelek vag? Czy innym?
    Program z którego korzystam to PCMSCAN , który kiedyś kupiłem razem interfejsem OBDII.


  7. #27
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Pobierz darmowego Fes'a i wtedy posprawdzaj wszystko.
    Programy typu PCMSCAN, SCANXL itp. to się do odczytu i kasowania błędów za dobrze nie nadają. To są typowe zabawki dla poprawienia samopoczucia.
    Acha i jaki to typ interfejsu, bo potrzebujesz standardowego Vag'a lub ELM327.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  8. #28
    duster
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    Pobierz darmowego Fes'a i wtedy posprawdzaj wszystko.
    Programy typu PCMSCAN, SCANXL itp. to się do odczytu i kasowania błędów za dobrze nie nadają. To są typowe zabawki dla poprawienia samopoczucia.
    Acha i jaki to typ interfejsu, bo potrzebujesz standardowego Vag'a lub ELM327.
    Pobrałem już Fes'a , jutro postaram się jeszcze raz przetrzepać wszystko.
    Dzięki

  9. #29
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Tak ci jeszcze doradze od siebie, uważaj na aku co by go sobie nie wykończyc przy próbach rozruchu. Najlepiej podładuj go sobie przez pare godzin małym prądem. Unikniesz w ten sposób kłopotów z samym aku oraz w diagnostyke nie wkradną sie błedy, poniewaz jak aku bedzie słaby to fes może sie nie łączyc lub bedzie zrywał połaczenie. Pamietaj równiez o dobrze naładowanej bateri w laptopie jak bedziesz go używał do komunikacji ze sterownikiem silnika.

  10. #30
    Użytkownik Rowerzysta Avatar land
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Cisów, Mataro
    Auto
    AR 166 2.4 JTD 20v 175km
    Postów
    79

    Domyślnie

    Jeszcze jedna próba rozwiązania problemu, proszę sprawdzić smok przy pompie paliwa w zbiorniku. Miałem kiedyś identyczne objawy w dieslu CROMY. Biały dym, trudności z odpalaniem. Okazało się, że smok paliwa i taka gęsta siateczka przy pompie, całkowicie zaślepiona ohydnym, brązowym glutem. Po oczyszczeniu i przedmuchaniu rurek samochód ożył i jeździ do dzisiaj. Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. Wtryski do 3.0
    Utworzone przez jacco w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 28-11-2014, 19:06
  2. wtryski 2,4 jtd
    Utworzone przez mimi 01 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-06-2013, 19:03
  3. [145] Umarły światła i zegary
    Utworzone przez deevee w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 18-05-2013, 17:52
  4. [GTV] Wtryski
    Utworzone przez alu w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 24-05-2011, 14:49
  5. Umarły spryskiwacze
    Utworzone przez aro_1977 w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 28-04-2011, 12:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory