Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 48

Temat: [166] Proszę o pomoc w wyborze :) posiadaczy 166 2.4 JTD i 2

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał Konrado
    http://otomoto.pl/alfa-romeo-166-C4556194.html

    o tym aucie moge CI wszystko powiedziec. Do niego napewno nic nie musisz dokladac na wejsciu... Wyposazenie wersja jakas lux tj bezowo/czarna tapicerka i inne tam pierdoly. System STR
    Konrado piękna alfka ale niestety znacznie przekracza moje fundusze będe musiał szukać zdeczka tańszej
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  2. #12
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Skawina/obok wsi Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.4T.S 1997r.
    Postów
    1,276

    Domyślnie

    Ale przynajmniej masz pewnosc ze nie musisz na wejsciu wylozyc kilka tysiecy na plyny,rozrzad,zawieche i inne takie... Cena pewnie do negocjacji..

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar Garos
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Opel Astra III 1.7CDTI Caravan
    Postów
    858

    Domyślnie

    166 którą przedstawił Konrado jest śliczna,dopieszczona na maxa i kusi co do kupna.Ale jeśli jest faktycznie do negocjacji cena to pewno nie wiele.


    ... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Skawina/obok wsi Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.4T.S 1997r.
    Postów
    1,276

    Domyślnie

    Nie ja cene ustalam, wiem tylko co z tym autem jest i co bylo robione.

    Ale Panowie ja nikogo nie namawiam tylko przedstawilem oferte

    To jest tak jak z Alfa 145... Dobra Alfa nawet z 97 roku z silnikiem 1.4 jak jest w naprawde swietnym stanie to sie ceni i jest warta np 13.000 i jest to cena o wiele wyzsza bo za ta kwote mozna miec mlodsza i z mocniejszym silnikiem.. Ale czy o to chodzi?? Po kupnie chcemy jechac do domu czy do mechanika?

  5. #15
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Do domu. Kropka. Dobra Alfa kosztuje. Kropka.
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  6. #16
    luki166
    Gość

    Domyślnie

    Moim zdaniem silniki to kwestia potrzeby, jeżeli chcesz ekonomii i estetyki to jtd jest ok ale jeżeli szukasz indywidualności i mocyyyyyyyyyy to tylko v6 i to najlepiej 3.0. Jeżeli chodzi o awaryjność to moim zdaniem tylko kwestia odpowiedniego egzemplarza samochodu. Tutaj wykluczałbym komisiarzy i jakichś importerów z bożej łaski. Ja swoją alfę ściągałem przez przyjaciela ze szwajcari i miałem to szczęście że wszystko o tym samochodzie wiedziałem. Ale wcześniej oglądałem chyba 6 szt komisowych i od tzw. prywatnych importerów i w każdej były jakieś MYKI a już na pewno poważne problemy chociażby z podjechaniem do aso innego niż to w danym mieście.

  7. #17
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    luki166, masz niestety rację. Znaleźć zadbaną 166 w Polsce nie jest łatwą sprawą. Znam z autopsji.
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  8. #18
    Dawid166
    Gość

    Domyślnie

    Kiedy kupowałem swoją miałem podobny dylemat, z tym, że nie brałem pod uwagę gazowania. W moim przypadku za V6 przemawiał presiż (i do pewnego stopnia moc), za dieslem ekonomia (a w porównaniu z V6 to wręcz EKONOMIA).

    Byłem już przekonany do 2.5l, bo liczyłem że różnica w cenie zakupu w sosunku do diesla (którą obliczałem na ok 10 000 zł) zwróci się w spalaniu dopiero po dwóch latach, a nie miałem zamiaru dłużej jeździć jednym autem. Ostatecznie kupiłem jednak diesla i to nie najmocniejszego bo trafił mi się naprawdę zadbany i pewny egzemplarz (nie od handlarza). Ostatecznie jestem zadowolony, a moje obliczenia wzięły w łeb bo strasznie dużo tym samochodem jeżdżę (ponad 2x więcej niż planowałem).

    W sprawie ekonimii to różnica między kosztem paliwa w dieslu i w gazie nei jest szczególnie istotna, o ile jestem w stanie to stwierdzić. Z tego co czytam na formu to w V6 średnie spalanie waha sięod 10 do 12l/100km w dieslu ekstremiści schodzą poniżej 7l, ja mam średnią z 12kkm ok 8,2, ale zdecydowanie nie oszczędzam, czyli koszt przejazdu średnich 100 km daje w gazie (bez kropli benzyny) ok 25-30 zł a w dieslu 29 - 35 zł.

    Co do mocy to uważam, że nie ma co szaleć bez potrzeby (tzn. tylko po to żeby mieć na papierze szanowaną wielkość), diesel też pojedzie 200 km/h na autostradzie (szybciej to już naprawdę strach u nas jeździć), a pod względem elastyczności dopiero 3.0l V6 do niego dorównuje. Trzeba też pamiętać, że jeśli moc faktycznie jest takim wielkim problemem to JTD jest świetnym silnikiem do tuningu elektornicznego, po którym (za 1500 zł) wersja 150KM ma 180KM a moment jest po zabiegu jest o blisko 50% większy niż w 3.0l, słowem zagazowany V6 może mieć z takim dieslem problemy nawet na światłach. Zreszt nawet te 140 KM które mam dają radę (chyba że się zamierzasz się ścigać z pancerniakami).

    Podsumowując jakbym drugi raz kupował to auto to znowu miałbym ten sam dylemat, ale chyba jednak skłaniałbym się do diesla - ekonomia jest nie do przebicia, co do prestiżu to wybór miedzy silnikiem zagazowanym a dieslem to jakyb nie było wyboru, a co do mocy patrz wyżej.

  9. #19
    waldi
    Gość

    Domyślnie

    Witam polecam Ci silnik 2,0 v6 turbo sam taki mam jest niezawodny i te osiagi Masz racje ze dobra Alfe ciezko kupic ale trzeba szukac napewno cos dobrego wybierzesz DD

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar Garos
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Opel Astra III 1.7CDTI Caravan
    Postów
    858

    Domyślnie

    Znajomy od którego kiedyś kupiłem 155 2.0 ma teraz do sprzedania piękną 166 2.5
    http://moto.gratka.pl/tresc/alfa-rom...8c8637ba68&s=1


    ... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD

Podobne wątki

  1. Proszę o pomoc w wyborze
    Utworzone przez lukaszek2424 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-06-2014, 07:27
  2. <b>Proszę o pomoc, poradę w wyborze</b>
    Utworzone przez Miyagi w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 19-12-2011, 00:25
  3. Proszę o pomoc w wyborze tuby basowej
    Utworzone przez zwoli w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 04-07-2011, 20:09
  4. Proszę (nielicznych) posiadaczy Alf 145 1.9 TD o pomoc
    Utworzone przez jokerssxx w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-10-2007, 22:05
  5. Proszę (nielicznych) posiadaczy Alf 145 1.9 TD o pomoc
    Utworzone przez jokerssxx w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-10-2007, 20:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory