Strona 4 z 16 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 158

Temat: Opony bieżnkowane na sezon zimowy

  1. #31
    KamilloV8
    Gość

    Domyślnie

    Spoko, wszystko da radę wypić

  2. #32
    alfadrian
    Gość

    Domyślnie

    Jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać ?

  3. #33
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    01 2010
    Auto
    147
    Postów
    170

    Domyślnie

    No niestety koledzy nie każdy zgadza się z opinią, że różnicy nie widać...

  4. #34
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    A czy widziałeś temat w którym wszyscy są zgodni??? Ja ani przy ostrym hamowaniu ani na wodzie różnicy nie widzę, już po dwóch kompletach. Oczywiście nie na tym samym aucie ale w tych samych warunkach. A po śniegu i na śliskim również nie odstają.
    A w markowych też buble mogą się trafić. Aczkolwiek z odpadającym bieżnikiem to coś nie dowierzam..... Chyba że to jakaś zamierzchła przeszłość.....

  5. #35
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    Alfa.....
    Postów
    71

    Domyślnie

    Szczerze , ja mam podobny dylemat jako ze kupilem auto bez zimowek , te bieznikowane kusza cena i jakby nie bylo... bieznikiem 8mm, jaki on by nie byl zawsze bedzie lepszy niz wywalone przez naszych sasiadow 4-5 mm opony z 2006 czy 2007r.
    Co do okresu uzywania polowa z Was sprzeda auto za 2-3 lata kupujac nowsze czy tansze ,mniejsze,wieksze a nowe opony kupione za 1000 zł sprzeda z autem.
    Alternatywnie zastanawiam sie nad Barum Polaris 2 - cena ok 220 zł za sztuke wiec nie az tak duzo drozej od bieznikowanych - w testach 2010-2011 uzyskaly calkiem poprawne wyniki w koncu to continental
    Ostatnio edytowane przez gatess ; 09-10-2011 o 21:14

  6. #36
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Kolego 12mm.....

  7. #37
    jkm
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał maciekk Zobacz post
    Ty chyba nie chcesz mi powiedziec ze ta opona jest dobra...
    Po 1. Kleber jest pod marka michelina... Jest w 100% lepsza od niejednej bieżnikowanej opony.

    Po 2. Taka opona (czyt. bieżnikowana) jest cięższa, ma większe opory toczenia (taa wasza oszczędność na cenie opon, ale cierpi wasze zawieszenie + auto więcej pali) i dodatkowo ciężko je wyważyć.

    Mam jedna prośbę... Weźcie pod uwagę ze nie jesteście sami na drodze. Wasze bezpieczeństwo = bezpieczeństwo innych.

    EDIT:
    Cytat Napisał gatess
    Szczerze , ja mam podobny dylemat jako ze kupilem auto bez zimowek , te bieznikowane kusza cena i jakby nie bylo... bieznikiem 8mm, jaki on by nie byl zawsze bedzie lepszy niz wywalone przez naszych sasiadow 4-5 mm opony z 2006 czy 2007r.
    Tak tak dlatego lepiej kupić wywalone i zjeżdżone i nalepione guma opony od sąsiadów. Czekaj, czekaj na której oponie bieżnikowanej pisze faktyczny rocznik? Ojj chyba na żadnej. Taka opona już swoje przejechała i jest "zmęczona"....
    Ostatnio edytowane przez jkm ; 09-10-2011 o 21:31

  8. #38
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Hmmm...miałem nie zabierać głosu w temacie, ale niech się stanie...
    Odkąd mam uprawnienia do prowadzenia pojazdów, a jest to ponad 10 lat, przerobiłem w posiadaniu ok. 30 aut (10 własnych + 20 służbowych). I jak to powiedział mój Tata: Takich opon jak miałeś w Hondzie to nie da rady już kupić. Mowa oczywiście o bieżnikowanych firmy: KtoToWie (tak apropo to na nich pobiłem rekord dojazdu z bełchatowa do łodzi na uczelnię (55km) w 20 min. w zimę). We własnych autach od zawsze mam bieżnikowane zimówki i nie narzekam. Natomiast w służbowych nawet terenowe były nalewki i nie mogę narzekać. Nic złego mi się nigdy nie przydarzyło, a kilometrów przelatałem mnóstwo.

    Cytat Napisał jkm Zobacz post
    Po 1. Kleber jest pod marka michelina... Jest w 100% lepsza od niejednej bieżnikowanej opony.

    Po 2. Taka opona (czyt. bieżnikowana) jest ciezsza, ma wieksze opory toczenia (taa wasza oszczednosc na cenie opon, ale cierpi wasze zawieszenie + auto wiecej pali) i dodatkowo ciezko je wywazyc.

    Mam jedna prośbę... Weźcie pod uwagę ze nie jesteście sami na drodze. Wasze bezpieczeństwo = bezpieczeństwo innych.
    Ad.1 Kormoran też, a przelatywałem na nim skrzyżowania przy 60km/h, gdzie na rumuńskim barumie czy bieżnikowanej mi się to nigdy nie zdażyło...więc z tą licencją to bym uważał.
    Ad2.Skąd taki wniosek. Nigdy nie miałem problemów z wyważeniem bieżnikowanej, natomiast mam do wydania michelinkę i continentala, których wyważyć się praktycznie nie da.
    Ad3. Wierz mi lub nie, ale wiem co to znaczy śmierć na drodze i myślę o innych użytkownikach dróg i wolę bieżnikowane opony, niż 2-u czy 4-ro letnie używki, na których Bóg wie jak helmut jeździł.
    Ostatnio edytowane przez danus77 ; 09-10-2011 o 21:34
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  9. #39
    KamilloV8
    Gość

    Domyślnie

    W ogóle popatrzcie koledzy jakie opony są teraz a kiedyś - kupiłem na wiosnę (letnie) barumy brawurisy 2. i co? zrobiłem 14 tys i połowa ponad zeszła. w ogóle na teraźniejszych oponach nawet michaelinach jak stwierdzam po swoich doświadczeniach i doświadczeniach innych zrobić 30 tysięcy graniczy z cudem... kiedyś? hmmm kiedyś opony były twardsze ale co za tym idzie coś za coś twardsza na pewno ma mniejszą przyczepność na wodzie ale w praktyce starcza na dłużej. Coś za coś... czasy się zmieniają, samochody i ich moce też.

  10. #40
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    jeśli chodzi o jazdę w zimę na letniakch to Wam powiem że jeździłem całą zimę BMw e36 na letnich kapciach i nie były pierwszej młodości da sie ?? da sie i zabawa była przednia :d :d jesli chodzi o bieżnikowane zimówki to mam jedne na tylnej osi w alfie i teraz planje kupno na przód nóweczek więc ja też polecam. Z tych postów widać że każdy ma inne zdanie rzecz polega na tym czy większość z nich jest oparta na doświadczeniu czy na zdaniu kolegi który ma kolege a jego tata ma mechanika który w latach 80 takie miał i nie poleca......

Podobne wątki

  1. Top Gear 18 sezon
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 10-02-2012, 17:26
  2. [156] JTD rozpoczynajacy sie sezon letni
    Utworzone przez alanwroc w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 08-03-2008, 10:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory