Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: Czy warto obniżać ???

  1. #1
    WUJ LEDI
    Gość

    Domyślnie Czy warto obniżać ???

    Znalazłem na alegroszu coś takiego : http://allegro.pl/jamex-sprezyny-obn...842953924.html

    Czy warto obniżać przy oryginalnych amortyzatorach ???

  2. #2
    Numberuno
    Gość

    Domyślnie

    Zdecydwanie wart, ale nie na jakichś chińskich sprężynach. Zainwestuj w Eibachy, nawet jeśli będą one używane. Ja wymieniałem razem z amorkami. Z przodu założyłem Kayaby i jest super, a z tyłu Magneti i jest troszkę może za miękko ale i tak bez porównania z serią.

  3. #3
    Mata
    Gość

    Domyślnie

    Myślę że warto, cena jest atrakcyjna jak za komplet. Według mnie jest tylko jedno ale, to że alfa już jest dosyć niska a obniżenie jej o 3cm to np w zimę będzie tragedia

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    nic to nie kosztuje tak wiec jak ktos ma sprezyny wyjechane to moze sprobowac ale slyszalem wiele negatywnych opinii o tych sprezynach jedna siedzi wyzej druga nizej itd generalnie trzymalbym sie zasady dobry amortyzator np bilstein lub koni + dobra sprezyna np eibach pro-kit ,chodz spotkalem sie z takim zdaniem ze nie warto wogole obnizac 166 problemy z scinaniem kol, problem z zbieznoscia kol tylnich inne katy zawieszenia itd ,po jakims czasie ludzie wracali do oryginalnych sprezyn ile w tym prawdy to nie wiem, moze jest ktos na forum kto smiga obnizona 166 dlugi czas i sie wypowie w tym temacie bardzo dokladnie ,ja zalozylem do oryginalnej sprezyny (aczkolwiek byly chyba 2 rodzaje ja mam te krotsze o 1 zwoj i troche twardsze) bilstein b6 i to mi wystarczylo
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  5. #5
    WUJ LEDI
    Gość

    Domyślnie

    No właśnie nie chciałbym obniżyć autka i czuć się niekomfortowo i zaraz zmieniać z powrotem na oryginał

  6. #6
    Użytkownik Ogier Avatar firstone
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Alfa romeo 166 2.4 jtd
    Postów
    189

    Domyślnie

    Mój pocisk jest obniżony na 17" felgach z oponami 225 z profilem 40 i muszę powiedzieć, że:
    1. jak jest ładna droga to jedzie się elegancko
    2. trzeba uważać na studzienki
    3. czuć każdą dziurę (dosłownie)
    4. pomimo stanu naszych dróg chyba nie zdecydeuję się na podniesienie auta.

    Pozdrawiam

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar b-ski
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    PiotrkĂłw Trybunalski, Poland
    Auto
    Bella 166 2,4jtd Millenium
    Postów
    754

    Domyślnie

    Cytat Napisał firstone Zobacz post
    Mój pocisk jest obniżony na 17" felgach z oponami 225 z profilem 40 i muszę powiedzieć, że:
    1. jak jest ładna droga to jedzie się elegancko
    2. trzeba uważać na studzienki
    3. czuć każdą dziurę (dosłownie)
    4. pomimo stanu naszych dróg chyba nie zdecydeuję się na podniesienie auta.
    potwierdzam, mam jamexy założone, hulam już na nich 4 rok przy standardowych amorach i na 18" radość z jazdy bezcenna szczególnie w zakrętach a i nie ubyło na komforcie..

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    jak patrze na zdjecia chlopakow wyzej a moje to widze ze moja siedzi troszeczke wyzej na tej oryginalnej sprezynie ale nie znaczaco, widzialem wiele 166 i roznie siedzialy mysle ze diesle mialy chyba inne sprezyny oryginalne (wyzsze ) niz v6 , kolega mahony z forum mial 3.2 po lifcie ze sprezyna eibach pro kit -30 i nie narzekal na komfort jazde ale na jakies problemy z zawieszeniem i powrocil do oryginalu ,mozna ten temat poszukac jak kogos interesuje
    Znalazlem tak kiedys kolega Mahony pisal na ten temat

    Moja w oryginalnym pakiecie TI niby fabrycznie obniżona, ale jak założyłem Pro kit Eibacha -30 to było widać różnicę wysokości. Same sprężyny może nie były by takie złe ale w pakiecie, bilstein b6 , poliuretany i lacze 235/40/18 to już zrobiło się trochę twardo. Wróciłem do starych sprężyn ale nie dlatego, że było twardo bo to mi akurat nie przeszkadza, tylko zawiecha nie trzymała kątów i zdzierało mi opony od wewnątrz!!


    Czytaj więcej: http://www.forum.alfaholicy.org/166/...#ixzz1aQBa08An
    Ostatnio edytowane przez salatin ; 10-10-2011 o 23:49
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Mam obniżone zawieszenie, na początku jeździłem na 18", teraz mam 16" i trochę komfortu, ale zawieszenia na bank nie podniosę.
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  10. #10
    bober43
    Gość

    Domyślnie

    ja mam sportowe zawieszenie z fabrycznego pakietu(eibah) i mogę powiedzieć tyle ,że jak droga w miarę równa to jedzie się rewelacyjnie ,zakręty jak po szynach ,nic się nie pochyla i nie buja. Inna bajka jak jedziesz po drogach jakie mamy przeważnie w naszych miastach-wtedy jkbyś jechał wozem drabiniastym ,każda nierównośc to jakbyś nie miał resorowania( a amory mam sprawne w 80-ciu procentach co sprawdzałem niedawo). Opon nie dziabie jak jest dobrze zrobione .

Podobne wątki

  1. Co warto obejrzeć w Poznaniu lub gdzie warto przysiąść?
    Utworzone przez Pietia w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 08-12-2011, 15:18
  2. Alfa Romeo 166 czy warto obniżać ???
    Utworzone przez WUJ LEDI w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-10-2011, 09:18
  3. warto czy nie warto Alfa Romeo GT 1.9
    Utworzone przez rifle w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-10-2010, 17:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory