Sport Plus to akurat tylko wersja wyposażenia, tak jak kiedyś DistinctiveW zawieszeniu i wyglądzie zewnętrznym nie ma żadnych różnic.
Sport Plus to akurat tylko wersja wyposażenia, tak jak kiedyś DistinctiveW zawieszeniu i wyglądzie zewnętrznym nie ma żadnych różnic.
Tu masz trochę gangu: http://www.youtube.com/watch?v=bzyD-T1zuPU
i julka z tym sercem na hamowni: http://www.youtube.com/watch?v=icruulkryF8
http://www.youtube.com/watch?v=nF6ojDGUkU8
---------- Post added at 22:43 ---------- Previous post was at 22:36 ----------
I o tym Twardy pisał, jako o alternatywie do obniżenia w Ti.
tvardy, 159 sedan w bieli na 18 zoll czyni solidnie robotez 2.0 jtdm wydusilbys co trzeba zdecydowanie
..... powered by www.cinsoft.pl
Robi robi - kenobi
I powiem Ci, że komfort jazdy jest jak dla mnie mega!
2.0 JTD 136 KM (140.BBD.3)
2.0 JTD 170 KM (140.BBE.3)
Tu trochę danych technicznych - ciekawie wygląda moment obrotowy:
![]()
Ciekawa jest mala roznica w momencie obrotowym (tylko 10 Nm i to przy tych samych obrotach).
A z innej beczki, widze ze zaczeli standardowo montowac wezsze opony - 205/55 R16 zamiast 215/55 R16. Ciekawe: ekologia czy ciecie kosztow?
Hamulce są mniejsze w tych wersjach, to standardowo wkładają 16.
TBi, 2,4, 3,2 miały większe tarcze, gdzie 17-tki były najmniejszym rozmiarem
zgadza sie twardy ale mi chodzilo o to, ze na te 16stki, ktore w slabszych wersjach od poczatku sa standardem teraz zakladaja 205, a wczesniej bylo 215 (205 mialy chyba tylko benzynowe 1.8 i 1.9)
Nie ma co,to ta sama jednostka tyle,że soft słabszy.Eper nie kłamie.Kupować 136km,zapłacić te pare złociszy i dostać + jakies 100 koni = marzenie każdeg fana podnoszenia mocy.
Odnośnie gwarancji: soft w każdej profesjonalnej firmie jest prawie nie do wykrycia ( jesli przez OBD),a patrząc na rozgarnięcie naszych serwisów,tymbardziej mozna śmiało virusować auto.
Biała 159 faktycznie wygląda obłędnie,ciekawe jak taka 2,0 z mocą około 230km się prowadzi.Jesli masa katalogowa jest zblizona do faktycznej ,to jest niezle ,ale coś cięzko w to uwierzyc.Tak czy siak 159 i 2,0MJTD to chyba optimum.
Ad hamulców: 159 nie miały w serii tarcz 305mm ??
Coachu - zalezy po którym virusie,ogólnie prawie 20 tyś km.
Coraz bardziej zaskakuje mnie ta marka.330mm to już konkretna tarcza wystarczająca na daleko bardziej stawiane wymagania mocowe.
Jeździłeś w ogóle twardy takim 2,0 170km ?? Ja raz przejechałem się w Olsztynie i naprawdę,żadnego szału nie zrobiła na mnie ta moc ( bez obrazy dla posiadaczy).Nieco lepiej od 150 i z naprawdę słabym dołem.Tam coś zaczynało się dziać od mniej więcej 2100 obr.Także jesli kupno to odrazu marsz na virusa ;P, bo mozna zestarzeć się o dobre 10 lat po przesiadce z 200 konnej 2,4 156 hehe.