Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: Czy warto obniżać ???

  1. #11
    Użytkownik Ogier Avatar firstone
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Alfa romeo 166 2.4 jtd
    Postów
    189

    Domyślnie

    Przeletałem już prawie 8 000 km i jak narazie opony całe i żadnych stuków z zawieszenia. A przeleciałem Polske od Hajnówki po wybrzeże .
    Na niejedną drogę kur.....em ale wszystko rekompensuje wygląd auta, stabilność jazdy w zakrętach i zasuwanie na ładnej drodze.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Ja jeżdżę na takich Jamexach od paru miesięcy. Te -30mm to tak w ogóle fabryka robiła w wersji Super więc żadne szaleństwo, jak ktoś lubi to można się pobawić. A same sprężyny Jamex są o niebo lepsze od tych które miałem poprzednio, czyli fabryczne 12-letnie . W założeniu są nieco twardsze niż fabryka, ale podobno się starzeją i trochę miękną, ja jak na razie nie zauważyłem takiego zachowania. No i cena jest na plus .

  3. #13
    WUJ LEDI
    Gość

    Domyślnie

    To super ciesze się że nie są na minus

  4. #14
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Jak lubisz spawać miskę...
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  5. #15
    Użytkownik Ogier Avatar Marysn
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    166 2.4JTD, 146ti 2.0 16V, Monterey 3.1TD
    Postów
    161

    Domyślnie

    Mam Jameksy od 2 lat i stwierdzam, że nie są wcale takie twarde. Auto siedzi niżej, wygląda super i lepiej się prowadzi ale do pełni szczęścia trzeba by wymienić jeszcze amory. Minus to dziury, studzienki i krawężniki a zimą bryły lodu i koleiny trzeba bardzo uważać. Ale na zimę mam coś innego 4x4

    155 1.8 TS 16V - kręci wysoko
    166 2.4 JTD 10V - moc turbo, 146ti 2.0 TS 16Vhttp://www.youtube.com/watch?v=gjSVk...feature=relmfu

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159sw 1.9 8v
    Postów
    507

    Domyślnie

    Witam Panowie!
    Podłączę się pod temat.

    Swoją 166 2.4 JTD kupiłem już obniżoną i nie wiem zbytnio jakie sprężyny w niej siedzą i o ile obniżają.
    A wygląda to tak (przy 18")

    http://imageshack.us/photo/my-images/683/45504507.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/717/35225248.jpg/

    I pytanie jest takie, czy Wasze 166 przy -30mm też tak nisko siedzą, czy to tak właśnie ma wyglądać?
    Na przyszły sezon przewidywana jest wymiana amorków i jeśli jest to tylko -30 to mogę myśleć o B6, a jeśli więcej niż 3cm to ciężko będzie..

  7. #17
    Numberuno
    Gość

    Domyślnie

    Moja na sprężynach Eibach -30 siedzi podobnie a w razie czego B8 są w bardzo podobnej cenie co B6. Ja jednak wsadziłem amorki o seryjnej twardości i jestem zadowolony. Samochód jest sztywny, bardzo stabilny i przewidywalny na zakrętach, a komfort nie ucierpiał na tyle żeby było to w jakikolwiek sposób uciążliwe.

  8. #18
    yattaman
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jarek` Zobacz post
    Witam Panowie!
    Podłączę się pod temat.

    Swoją 166 2.4 JTD kupiłem już obniżoną i nie wiem zbytnio jakie sprężyny w niej siedzą i o ile obniżają.
    A wygląda to tak (przy 18")

    http://imageshack.us/photo/my-images/683/45504507.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/717/35225248.jpg/

    I pytanie jest takie, czy Wasze 166 przy -30mm też tak nisko siedzą, czy to tak właśnie ma wyglądać?
    Na przyszły sezon przewidywana jest wymiana amorków i jeśli jest to tylko -30 to mogę myśleć o B6, a jeśli więcej niż 3cm to ciężko będzie..
    Moja na sprężynach Eibach jest dużo wyższa , tylko mam zwykłe amory i koła 17stki jeździ się kiepawo , potrafi dobić z przodu przy niewielkim wybrzuszeniu ,nie wspomnę o dołach pot na czole. Parkowanie pod krawężnikiem tylko tyłem . Jak KYB padną to zmieniam przynajmniej na B6 . Ps. Może masz gwintowane zawieszenie ??

  9. #19
    Użytkownik Ogier Avatar firstone
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Alfa romeo 166 2.4 jtd
    Postów
    189

    Domyślnie

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Jak lubisz spawać miskę...
    Jak by wszyscy tak miski spawali to byśmy terenówkami po mieście jeździli

Podobne wątki

  1. Co warto obejrzeć w Poznaniu lub gdzie warto przysiąść?
    Utworzone przez Pietia w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 08-12-2011, 15:18
  2. Alfa Romeo 166 czy warto obniżać ???
    Utworzone przez WUJ LEDI w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-10-2011, 09:18
  3. warto czy nie warto Alfa Romeo GT 1.9
    Utworzone przez rifle w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-10-2010, 17:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory