Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 68

Temat: no to sie nacieszyłem nowym nabytkiem.. :(

  1. #31
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    Cytat Napisał NOE Zobacz post
    Proste -nic nie jest wieczne.Panewki z czasem zużywają się i dla świętego spokoju po 150-200 tyś km powinno się rozmontować silnik na części pierwsze zrobić remont i cieszyć się dalszą bezproblemową jazdą.
    nie podzielam twojego zdania te silniki znacznie wieksze robia przebiegi bez remontu, wszystko zalezy od poprzednich wlascicieli jak uzytkowali silnik, jaki olej lali jak czesto zmieniali a tak poza Yacek skoro przypuszczasz ze padla pompa oleju to nie widziales wczesniej jakie daje cisnienie przeciez w 164 jest wskaznik cisnienia oleju i dobrze widac jakie pompa daje cisnienie, poza tym pompy w v6 sa trwale w przeciwienstwie do ts 16w i powinny wytrzymac dlugo ,jaki przebieg mial samochod jesli mozna
    Ostatnio edytowane przez salatin ; 18-10-2011 o 18:17
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  2. #32
    Użytkownik Romeo Avatar Xofer
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Mikorzyn
    Auto
    Giulia Veloce, Giulietta
    Postów
    1,177

    Domyślnie

    Gdzie jest pompa oleju w silniku, ile kosztuje, czy jest dostępna ?

  3. #33
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Michaś pompa oleju jest po lewej stronie jak otworzysz maskę.Przy rozrządzie jest nawet koło do jej napędu.Jak szukałem do siebie to ebayu bodajże na polskie wychodziło ok 1300 zł.Ogólnie temat pompy podchodzi pomału pod ciężki do zdobycia ale gdzieś jeszcze można dostać.
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar Xofer
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Mikorzyn
    Auto
    Giulia Veloce, Giulietta
    Postów
    1,177

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lukasz A. Zobacz post
    Michaś pompa oleju jest po lewej stronie jak otworzysz maskę.Przy rozrządzie jest nawet koło do jej napędu.Jak szukałem do siebie to ebayu bodajże na polskie wychodziło ok 1300 zł.Ogólnie temat pompy podchodzi pomału pod ciężki do zdobycia ale gdzieś jeszcze można dostać.
    \

    To jak się uporam z obecnymi pracami będę szukał... myślę że za około miesiąc rozpocznę poszukiwania, chyba że do tego czasu znajdzie się sama.

    Jak by ktoś widział jakiegoś linka z pompą do TB lub ewentualnie posiadał pompę to PW
    Ostatnio edytowane przez Xofer ; 18-10-2011 o 21:21

  5. #35
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    Cytat Napisał Xofer Zobacz post
    \

    To jak się uporam z obecnymi pracami będę szukał... myślę że za około miesiąc rozpocznę poszukiwania, chyba że do tego czasu znajdzie się sama.

    Jak by ktoś widział jakiegoś linka z pompą do TB lub ewentualnie posiadał pompę to PW
    zapytaj w aso z ciekawosci ,kiedys pare lat temu kupowalem do ts i cena nie byla taka straszna ale wiadomo do v6 jest inna i ciekawe czy wszystkie V6(12v,24,turbo) maja taka sama pompe ,jesli nie to do v6 turbo pewnie bedzie problem bo malo tego produkowali ale zawsze warto zapytac
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  6. #36
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    ciekawe czy wszystkie V6(12v,24,turbo) maja taka sama pompe
    Też się nad tym zastanawiam
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lukasz A. Zobacz post
    Też się nad tym zastanawiam
    Sprawdzenie w eper nie boli...

  8. #38
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Mam inne rzeczy teraz do roboty
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  9. #39
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 164 Super 3,0 V6 24v
    Postów
    416

    Domyślnie

    salatin
    nie podzielam twojego zdania te silniki znacznie wieksze robia przebiegi bez remontu, wszystko zalezy od poprzednich wlascicieli jak uzytkowali silnik, jaki olej lali jak czesto zmieniali

    Zgadzam się z tobą że te silniki robią większe przebiegi bez remontu ale jedno pytanie do którego momentu trzymają prawidłowe parametry (założenia konstruktorów )np graniczne ciśnienie sprężania dla 24v jest 11bar, ciśnienie oleju na nagrzanym silniku powinno wynosić 3,9-5,7 bar.Jestem ciekaw ilu użytkowników o tym wie.Wielu użytkowników jeździ aż spotka ich nie miła niespodzianka.

  10. #40
    Użytkownik Romeo Avatar Yacek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa-Ursus
    Auto
    BMW E38
    Postów
    809

    Domyślnie

    teraz czeka mnie decyzja czy robić silnik (a jesli już robić to wszystko, łacznie z górą) czy też dac sobie spokój..... i spzredac w takim stanie jak jest... może ktos chetny jest na odratowanie mojej czarnej ? :-)
    jest w b. dobrym stanie, wszystko działa - no, za wyjatkiem wywalonej panewki :/
    Były: AR 164 2.0V6 TB 1995, AR 164 Q4 1994...... jest BMW E38

Podobne wątki

  1. [159] 3 problemy z nowym nabytkiem
    Utworzone przez Indigo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 15-07-2014, 08:55
  2. [145] AR 145 1.4 TS - problemy z nowym nabytkiem ;d
    Utworzone przez ukazzz w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-01-2013, 20:42
  3. kilka problemow z nowym nabytkiem
    Utworzone przez 8rafal4 w dziale 147
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 20-11-2011, 17:51
  4. Problemy z nowym nabytkiem
    Utworzone przez kozioł92 w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-05-2011, 15:28
  5. Problem z nowym nabytkiem:(
    Utworzone przez Misiek145ts w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 26-02-2010, 08:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory