Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 34

Temat: Regulacja świateł ksenonowych

  1. #21
    piter1984
    Gość

    Domyślnie

    no przeczytałem, i co ? straciłem tylko czas, podczas tego jak wysnuwasz swoje teorie, jak nie widzisz komu to odpisywałem to pewnie nie do ciebie więc się nie przejmuj, a jak dalej chcesz wiedzieć to przeczytaj wszystko jeszcze raz.

  2. #22
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    miałem to samo 3 dni temu, ksenony regulujemy na silniczkach po zdjęciu plastykowych obudów, a nie regulacją lamp dostępną po otwarciu maski, sam musiałem diagnostę z błędu wyprowadzić, sprawdzenie wpięcia silniczków to podstawa, potem już tylko imbus
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  3. #23
    sarinus
    Gość

    Domyślnie

    Podczepię się pod temat, bo walczę z tym samym od jakiegoś czasu. Xenony świecą 4-5m przed maską - jazda w nocy po omacku. Silniczki wpięte są poprawnie, sprawdziłem, no i po odpaleniu światła chodzą góra - dół, poziomują się, ale za nisko. Sęk w tym, że regulacja na silniczkach mało daje. Testowałem światła na scianie: auto 2-3m od ściany, podkreciłem regulacje na max w górę i podniosły sie może 2cm. W dół moge zjechać o spokojnie 20-30cm albo i wiecej.
    Czy w tej chwili pozostają tylko czujniki poziomowania? Czy diabeł może tkwić jeszcze gdzieś indziej?

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar żuwik
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    166 2,4 JTD CF2 '00 ` ` ` ` ` ` ` ` ` 166 3,0 V6 CF3 '03
    Postów
    925

    Domyślnie

    Komputer i reset parametrów poziomowania oświetlenia ksenonowego. Najnowszy FEScan w wersji płatnej lub Examiner. Czujniki prawdopodobnie padły. To co się u Ciebie dzieje to tryb awaryjny. Po resecie, jeśli tylko instalacja jest ok, powinno świecić dobrze. Może będzie regulować, może nie.

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Powiem tak moje silniczki też nie chciały się ręcznie regulować, jeden rozebrałem i okazało się, że jest zapieczony, przekręcenie imbusa trochę na siłę spowodowało, że silniczek zaczął działać. Ile możesz zrobić obrotów na imbusie, ja mogę tak wyregulować lampy, że świecę na tablice nad drogą

    Jeśli silnik jest sprawny to musi być dobrze wpięty w lampę, jak wyciągasz to musi być duży opór. Żeby wpiąć go poprawnie to polecam wykręcić trzpień na maksa i dopiero wpinać silnik w lampę, a potem regulować wysokość.
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  6. #26
    michu
    Gość

    Domyślnie

    Dopisuje sie do problemu,tyle ze u mnie po wielu probach nie udaje mi sie wpiac silniczka.Trzpien na maksa,dolem ,do gory i nie zapina.Zaczynam sie zastanawiac czy czegos tam nie brakuje ? Trzpien jest zakonczony czarna kulka a w reflektorze jest bialy szerszy plastik w ktorym jest jakby plastikowa podkowa.Czy powinno byc cos jeszcze ? Czy bede musial jednak zdejmowac pokrywe i jakos pociagnac soczewke recznie by trzpien zalapal,a to mi sie nie usmiecha.

  7. #27
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Maciek84
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Głogów
    Auto
    156 2.5 V6 SW Full FL
    Postów
    432

    Domyślnie

    Co daje nam reset ksenonów przez FES'a?

  8. #28
    Użytkownik Rowerzysta Avatar darekd24
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    sosnowiec
    Auto
    166 T.S 2.0 2001 16V progression
    Postów
    80

    Domyślnie

    witam mialem podobnie problemy z ksenonami swiecilo mi kawalek za samochód , po stacyjce chodzil góra dół . kiedys przy wymianie zarnikow w obu lampach wsadzilem lape w lampy i staralem sie naciskac wciskac niewiedzialem czy cos jest zle i nagle mi cos wskoczylo w jednej lampie po poskladaniu niemam juz problemu swieca mi tak na maxa ze moge razic ludzi z naprzeciwka , umnie mysle ze klosz wypadł

  9. #29
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    439

    Domyślnie

    Jeśli czujniki prawidłowo działają, proces zapalania xenonów powinien wyglądać tak: dół, góra i stop.


  10. #30
    michu
    Gość

    Domyślnie

    To wychodzi na to ze bez rozebrania sie nie obejdzie,czekam na ledy smd to zamowie jeszcze palniki i wymienie wszystko za jednym razem,ta wymiana to koszmar.

Podobne wątki

  1. Regulacja świateł
    Utworzone przez Paulos76 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-08-2012, 11:21
  2. Regulacja Świateł
    Utworzone przez Tomcio1980 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-06-2011, 00:01
  3. [145] regulacja świateł
    Utworzone przez kuba18nh w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-02-2011, 16:30
  4. [166] Zepsuta regulacja przednich swiatel ksenonowych
    Utworzone przez Michal166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-03-2008, 09:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory