Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 35

Temat: P0235 Prośba o pomoc.

  1. #11
    Serge
    Gość

    Domyślnie

    Czas Obroty silnika Mierzone cisnien.gazolu Docel.cisnienie gazolu Otwarcie regul. cisnienia
    rpm bar bar %
    0 1490 298,5 300 16,39
    0,61 1482 296,7 392,9 21,34
    1,21 1554 510,9 650,2 30,35
    1,81 1611 807,6 870,5 35,18
    2,41 1695 888,2 888 35,79
    3,01 1792 895,6 909 36,57
    3,61 1899 912 953,6 37,94
    4,21 2021 985,3 1022,9 40,16
    4,81 2170 1067,7 1094,4 42,09
    5,42 2301 1115,3 1146 43,61
    6,02 2426 1168,4 1192 44,75
    6,62 2549 1206,9 1224 45,36
    7,22 2676 1230,7 1245,8 46,09
    7,82 2798 1258,2 1270 46,65
    8,42 2898 1287,5 1286,1 46,99
    9,02 3014 1296,7 1305,1 47,45
    9,62 3127 1316,8 1317,5 47,64
    10,22 3222 1316,8 1326,7 47,79
    10,82 3307 1338,8 1335,7 48,04
    11,43 3400 1344,3 1345,2 48,21
    12,03 3475 1347,9 1350 48,38
    12,63 3562 1347,9 1350 48,23
    13,23 3459 470,6 409,9 18,65
    13,83 2605 358,9 300 16,11

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Widzę że tutaj ci nie wywaliło błędu ale ciśnienie doładowania masz na granicy normy. Powinno być maksymalnie 2,3 do 2,5 bar a ty już masz powyżej 2,5 bara co jest niepokojące, bo przy przekroczeniu 2,6 bara ECU wywali przeładowanie. Spróbuj jeszcze złapać logi jak wywali ci błąd i będzie wszystko pewne. Może łopatki prowadnicy w turbinie do końca się tobie nie przekręcają i zawieszają się w jakiejś pozycji - to gdybanie. Daj jeszcze tego loga z przeładowaniem jak ci się uda i będziemy wiedzieli co robić...
    Ostatnio edytowane przez sumka33 ; 28-10-2011 o 20:53

  3. #13
    Serge
    Gość

    Domyślnie

    Ale mi wlasnie wywalil blad i auto przestalo ciagnac stracilo moc i zrobilem stop na zapisie i wrzucilem plik trzymalem wcisniety gaz do oporu az do czasu wywalenia błędu i straty mocy
    Ostatnio edytowane przez Serge ; 28-10-2011 o 20:54

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar milek_22
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Witkowice/ k. Oświęcim
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v 140KM 2002r
    Postów
    286

    Domyślnie

    Wpierw zrób tak, odkręć dwie śrubki którymi umocowana jest gruszka, złap za sztangę i poruszaj nią tak jak porusza nią "gruszka" Staraj się wyczuć czy przy samym końcu nie ma lekkiego oporu ( przy podpietej gruszce nie da się wyczuć lekko przycinających się kierownic) Jeśli nic się nie przycina to morze być tak że kierownice turba po prostu się wypaliły Troszkę zastanawia mnie dlaczego tryb awaryjny u Ciebie występuje tylko 10s ( u mnie bynajmniej awaryjny był do chwili zgaszenia i ponownego odpalenia, ale masz troszkę inny motor/sterownik a z nim nie miałem jeszcze do czynienia) ale nasuwa to pewną myśl, tryb awaryjny który sam znikał po chwili, powodowany był niewłaściwym ciśnieniem paliwa które reguluje regulator ciśnienia, a u Ciebie odrobine odbiega mierzone od docelowego... Ale puki co to skup się na przeładowaniu bo może ono mieć złe skutki...


    Jeśli masz jakieś drobne cążki to możesz też ściągnąć pierścień i całkowicie zdemontować gruszkę ze sztanga i wtedy dokładnie wyczujesz jak pracują twoje kierownice. U mnie zacinały się tak lekko że nie chciało mi sie wierzyć ze to może być powodem ladowania do 2.6bara a jednak !!!

    ---------- Post added at 22:23 ---------- Previous post was at 22:18 ----------

    a tak przy okazji gdzie w fesie zmieniało się częstotliwość logowania parametrów ?? Kolega ma tutaj ladnie co 0.6s a mi pokazuje co 2s :/
    Ostatnio edytowane przez milek_22 ; 28-10-2011 o 21:21

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie


    W logu stałe ciśnienie doładowania po 2200 rpm wskazuje na zawieszenie się prowadnic. Dziwne tylko że przy 2527 mBar wywaliło błąd. Ciśnienie doładowania w przedziale utrzymywania zadanego poziomu powinno ulegać drobnemu wahaniu ok 50 mbar gdzie u ciebie geometria stoi. Jedyne co jeszcze się nasuwa alternatywnego to że coś się pierdzieli na etapie rejestrowania ciśnienia. Wiesz zapytaj może na priv maćka albo marka, bo tu jest pies pogrzebany i coś dziwnego
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	doladowanie.jpg
Wyświetleń:	208
Rozmiar:	46.0 KB
ID:	37714  
    Ostatnio edytowane przez sumka33 ; 28-10-2011 o 21:41

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar milek_22
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Witkowice/ k. Oświęcim
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v 140KM 2002r
    Postów
    286

    Domyślnie

    Jeśli vgt steruje poprawnie gruszką to : Zapieczone kierownice / obklejony sadzą pierścień sterujący wspomnianymi kierownicami / wypalone kierownice ...

    ---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:34 ----------

    kolego sumka a moze w tym sterowniku i przy tym motorze poprostu na właśnie 2527 kończy się skala mierzenia ciśnienia ?!

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał milek_22 Zobacz post
    kolego sumka a moze w tym sterowniku i przy tym motorze poprostu na właśnie 2527 kończy się skala mierzenia ciśnienia ?!
    Chyba masz rację.

    Tu jest mój stary post co robić jak się zapiecze zmienna geometria łopatek w turbinie... Wydaje mi się że pkt. 1,2,3 masz już za sobą więc najprościej będzie zacząć od pkt. 4a) a jak to nie pomoże to pozostaje wyciągnięcie i rozebranie turbiny co nie jest trudne ale upierdliwe bo śruby tam lubią się zapiekać.
    Ostatnio edytowane przez sumka33 ; 28-10-2011 o 21:53

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta Avatar milek_22
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Witkowice/ k. Oświęcim
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v 140KM 2002r
    Postów
    286

    Domyślnie

    zwłaszcza te 3szt na torxa :/ masakra są !! Tylko palnik i grzać, dodatkowo wskazany strzał z młotka w klucz ... no i trzeba pamiętać o zalaniu turbiny ...

  9. #19
    Serge
    Gość

    Domyślnie

    Dzieki za podpowiedzi ,dziwi mnie troche jednak fakt ze auto użytkuje od poczatku roku i bylo dobrze 1 raz mialem taki komunikat w polowie roku pod gorke i z butem w podlodze ale pozniej bylo caly czas ok dopiero w ost miesiącu pojawia sie zawsze po przekroczeniu 4 tyś na 3 biegu i 3tyś na 4 biegu , dlaczego 1i 2 bieg mozna zamknac obrotomierz i nie wywala bledu? Jak czytam to kierownice zapiekaja sie od wolnej jazdy , u mnie auto dostaje buta caly czas wiec dlaczego sie zapiekly? Moze wymienic ten zawor overboosta na nowy moze nie ma tak duzej sily poruszania sztanga jak nowy ? A jak sprawdzic przeplywomierz ,czy jest dobry ? moze poda mi ktos jakie powinny byc parametry mierzone i oczekiwane . Chcialbym zrobic wszytko co sie ,bo na czyszczenie turbiny nie mam kasy ,sam sie za to nie zabiore raczej ,bo juz jej nie zloze haha

  10. #20
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Po prostu zapieczone kierownice zmiennej geometrii, albo nie działają dynamicznie
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. [166] Prośba o pomoc
    Utworzone przez havai w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-09-2014, 22:21
  2. prośba o pomoc.
    Utworzone przez Qlimax125 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-03-2012, 21:51
  3. Prośba o pomoc
    Utworzone przez goofy2 w dziale Małopolskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-09-2008, 10:44
  4. prośba o pomoc
    Utworzone przez andrewn3 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-11-2007, 20:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory