Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 46

Temat: Alfa 159 JTD ----> 2,0L czy 2,4L?

  1. #11
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Dźwięku 5 garów nic nie zastąpi.

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kolin Zobacz post
    Dźwięku 5 garów nic nie zastąpi.
    O tym właśnie pisałem .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Dla mnie silnik który ma pięć cylindrów zacznie pokazywać przewagę przy wyższych prędkościach. Nie tyle co na mieście ale na trasie na pewno będzie sprawniejszy. Po za tym 2,4 możemy nazwać Piecem ! To ma w sobie potencjał.

    Radosuaf

    Rozumiemy się świetnie mimo że śmigam sam R4 w klekocie, to wiem co piszę.

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kolin Zobacz post
    Dźwięku 5 garów nic nie zastąpi.
    Tylko 6 garów i więcej .

    Jesli ktoś ma zapędy do mocniejszego tuningu to 2,4 będzie dużo lepszym rozwiązaniem to fakt.

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    No i co z tego skoro to 4-garowce są najwydajniejsze

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzybek_bgi Zobacz post
    No i co z tego skoro to R4 jest najwydajniejsze
    Jesli masz na mysli wydjaność tuningową, to pojemności nic nie zastapi. 2,0MJTD to idealna jednostka biorąc pod uwgę moc po chipie ,a spalanie, ale kilera z niej nie zrobimy,chyba ,że swap do budy 147.

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzybek_bgi Zobacz post
    No i co z tego skoro to 4-garowce są najwydajniejsze
    A może TwinAir?

    Alfa to nie wydajność, to styl . Dajcie mi Busso z Euro V...
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    A co to jest wydajność tuningowa?? Nie mówię tu o mocach idących w tysiące koni bo i tak większość z nich idzie na straty, mam na myśli fakt że stosunek ilości cylindrów do maksymalnej mocy silnika jest najlepszy w 4-cylindrowych jednostkach i tego nie zmienisz Wiadomo że takie V8 czy V12 może mieć 3 razy tyle mocy niż R4 ale jego opory powodują że nie wyciśniesz w nim z jednego garnka tyle co z R4.
    Dlaczego np. wyczynówki mają 4 cylindry?? Tu wcale nie chodzi o wagę

  9. #19
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzybek_bgi Zobacz post
    wyczynówki mają 4 cylindry??
    Tyle,że to nie temat o budowaniu wyczynówki.Zgadzam sięz tobą,ale gdy chcemy porównać potencjał jednostki 2,0 i 2,4 to niestety, ale większa pojemnośc zawsze będzie miała więcej do powiedzenia.Wystarczy popatrzeć na wykresy momentu i mocy 1,9JTD i 2,4 JTD zarówno serii jaki po modyfikacjach.Sam o tym sromotnie się przekonałem, dlatego powoli będe budował drugi silnik,właśnie na bazie 2,4 20V ,ale wersji 175km. Powróćmy do tematu.

  10. #20
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    To trzeba się przesiąść na turbo benzina, tam 2.0 500-700KM to nie problem
    EOT

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory