Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Zerwany pasek rozrządu - procedura naprawy V6

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Granowo 40 km od Poznania
    Auto
    Alfa 166 2.5 V6 sportronic
    Postów
    42

    Domyślnie Zerwany pasek rozrządu - procedura naprawy V6

    Witam w tym dziale jestem nowy (poprzednio alfa 164 2.5 td). kupiłem Alfe 166 która miała spotkanie tłoków z zaworami. pękł pasek. niestety alfa stała u mechanika juz rozebrana. teraz pytanie czy jest gdzies jakaś porada co do tej sprawy, chodzi o foto relacje co bym się połapał co jak i gdzie ? .
    Zdejmowałem głowice i w Alfie i w innych samochodach ale nie w V-kach
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 06-11-2011 o 09:15

  2. #2
    Numberuno
    Gość

    Domyślnie

    Ściągnij sobie ELearn, znajdziesz go na forum, tam masz wszystko opisane krok po kroku. Chociaż powiem szczerze, że Ci współczuje. W najlepszym przypadku masz 12 zaworów do wymiany, plus pewnie robota obu głowic. Przy tylu zaworach większe jest prawdopodobieństwo, że któryś grzybek się urwał i zrobił trochę spustoszeń w gładzi cylindra, wtedy lepiej szukać nowego silnika.

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Granowo 40 km od Poznania
    Auto
    Alfa 166 2.5 V6 sportronic
    Postów
    42

    Domyślnie

    wszystkie grzybki na miejscu wiec w cylindrach czysto a co do zaworów to sprawdze jak kupie nafte ten mechanik co ją rozebrał to stwierdził 22 zawory wymiana.Jezeli tak jest to pomysle nad silnikiem .Kupiłem w ciemno wiec moge sie spodziewac najgorszych scenariuszy
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 06-11-2011 o 09:15

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    http://www.forum.alfaholicy.org/33_1...eo_164_q4.html

    z nimi pogadaj widać że chłopaki mają poukładane w główce

  5. #5
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Raczej szukaj silnika. Będziesz miał wszystko ładnie na wierzchu. Zrobisz rozrząd, sprawdzisz osprzęt. Wkładasz silnik i jedziesz.

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał feecle Zobacz post
    Raczej szukaj silnika. Będziesz miał wszystko ładnie na wierzchu. Zrobisz rozrząd, sprawdzisz osprzęt. Wkładasz silnik i jedziesz.
    Tyle,że za silnik w nienagannej kondycji tez trzeba słono zaplacic,no ale osobiście tez skłanialbym sie ku wymianie silnika
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    opcji jak zawsze jest kilka. Zapytaj chłopaków z linka który CI podałem ile taka naprawa wyjdzie a później poszukaj silnika. Decyzje podejmiesz jak będziesz widział co się bardziej opłaca

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Granowo 40 km od Poznania
    Auto
    Alfa 166 2.5 V6 sportronic
    Postów
    42

    Domyślnie

    Jak narazie skłaniam sie ku zakupu silnika. Jest na allegro cos co by mnie zainteresowało zobaczymy jak pujdą negocjacje co do niego. Dziekuje wszystkim za poswiecony czas , mile widziane rózne rady i porady.I czy ktoś wie jaki bezpiecznik wyjąć zeby pompa paliwa nie podawała paliwa,przy siedzeniu nie moge znalesc wyłącznika zderzeniowego (który wyłącza pompe) silnik mam zdekompletowany i gdy uruchamiam zapłon sika mi paliwem.
    Ostatnio edytowane przez bloksi ; 06-11-2011 o 18:47

  9. #9
    PySIEK
    Gość

    Domyślnie

    A ja osobiście zarzucił bym 2 nowe głowice i jazda.Głowice na allegro można wyrwać w dobrej cenie a planowanie i uszczelki wcale dużo nie kosztują.
    Pozdro.

  10. #10
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    przycisk zderzeniowy jest pod siedzeniem przykryty taką czarną gumką. Odciągnij fotel na maxa do tyłu. włóż rękę pod fotel i szukaj w kierunku tunelu środkowego zaraz na wysokości rogu fotela za takim przetłoczeniem w podłodze. albo na maxa do przodu i od tyłu z lataką podejdz na pewno zauważysz

Podobne wątki

  1. zerwany pasek rozrządu alfa 156 2,5v6
    Utworzone przez darcio w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-07-2015, 12:48
  2. Zerwany pasek rozrządu,jakie są skutki? 3.0 V6 24V
    Utworzone przez Raulcarlos w dziale 166
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 12-02-2015, 06:54
  3. Zerwany pasek rozrządu decyzja co dalej
    Utworzone przez maziarek1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 21-07-2014, 22:24
  4. [145] 145 1.9jtd zerwany pasek rozrządu.
    Utworzone przez tomkolp w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 15-07-2013, 21:23
  5. AR 156 1.8 TS Pasek rozrządu zerwany. POMOCY
    Utworzone przez Roalek w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 06-05-2009, 22:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory