Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Temat: Czy to może być lek na nasze H7?

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Boro.m
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Oława, Poland
    Auto
    156 1,9 JTD 115 KM SW 2002, Grigio Sterling
    Postów
    113

    Domyślnie

    Cytat Napisał czarek82 Zobacz post
    podobno pomaga odpalanie silnika przy wyłączonych światłach czyli włączanie świateł po odpaleniu
    zawsze uruchamiam silnik na wyłączonych światłach i się palą i to na przemian.
    jedyne co pomaga na jakiś czas to wymiana parami, wtedy trzymają dłużej
    Marzenie - > Quattroporte, ale powolutku .....

  2. #12
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kobylnica, Gniezno, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM Distinctive Premium Q-Tronic + wyścigowa terenówka czyli firmówka
    Postów
    727

    Domyślnie

    panowie co ja czas się wam przepalają bo może troche przesadzacie. ja raz w roku robię standardową wymianę obu żarówek.

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar siapek
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    W-wa Centralna
    Auto
    147 JTD 16V TI
    Postów
    745

    Domyślnie

    napiszę o swoim przypadku ze światłami w Iveco. Wszystko było ok, żarówki się nie paliły do puki ktoś nie zbił lampy. Wstawiono lampę nową nie oryginalną. Od tamtej pory, niewiadomo dlaczego żarówki palą się non-stop

  4. #14
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Cytat Napisał siapek Zobacz post
    Wstawiono lampę nową nie oryginalną. Od tamtej pory, niewiadomo dlaczego żarówki palą się non-stop
    To tak jak w domowym ściennym kinkiecie. Jeśli założysz większą żarówkę niż powinna to długo nie poświeci. Po prostu się przegrzewają.
    Moja Bella

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar palchon
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SJZ
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD SPORTWAGON
    Postów
    778

    Domyślnie

    Na żywotność żarówki przede wszystkim wpływa ilość załączenia, a zapalając silnik na włączonych lampach to za jednym razem żarówka włącza się dwa razy.

    Bez przesady ja wymieniam jedna żarówkę co jakieś 18-20 miesięcy, co do tego Iveco to ten klosz jest lewy nie odpowiedniej cyrkulacji powietrza powietrza i sie żarówki przegrzewają z nim, podobny problem był z puntem II też sie przegrzewały żarówki w kloszach i zrobili wersje II GO z większymi lampami
    Alfa Romeo 156 1,9JTD '02 SPORTWAGON
    Szerokopojęta elektronika i elektryka samochodowa

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar hagi
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    kujawsko - pomorskie
    Auto
    159 2,4 JTDm
    Postów
    511

    Domyślnie

    Też mi się wydaje że coś innego musi być na rzeczy. Dużo się słyszy o palących się żarówkach w 156. Mi natomiast przez rok czasu przepaliła się raz postojówka, dodam że ZAWSZE odpalam na włączonych światłach, więc tym bardziej powinny padać a tak nie jest. Ja doszukiwałbym się jednak jakiegoś punktu odpowiedzialnego za ten fakt, tak jak ktoś wspomniał, może nieoryginalny klosz, może przepięcia. Bo bardzo częste przepalanie nie jest chyba normalne.

  7. #17
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał czarek82 Zobacz post
    podobno pomaga odpalanie silnika przy wyłączonych światłach czyli włączanie świateł po odpaleniu
    Dokładnie tak się robi. Ze względu na powstający w układzie stan nieustalony.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  8. #18
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kobylnica, Gniezno, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM Distinctive Premium Q-Tronic + wyścigowa terenówka czyli firmówka
    Postów
    727

    Domyślnie

    z moich obserwacji i czytania tego wątku wynika że problem mają ts a w jtd jest okej i to może być problem że ts powodują jakieś przepięcia na instalacji co powoduje przepalanie.

  9. #19
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    Była AR 147 2.0 teraz AR 159 1.8MPI+LPG Progresion
    Postów
    73

    Domyślnie

    Po wymianie regulatora napięcia mam od dwóch lat spokój,a tak to też co trochę przepalały sie H7.Wkładam lipę z marketów i działają.

  10. #20
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomek_murawski Zobacz post
    A to tak na zmianę się palą, czy zawsze tyko jedna?
    Na zmianę. Dodam że odpalam zawsze z wyłączonymi światłami.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory