Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 88

Temat: Różnica mocy 1.7 a 1.8 8v TS

  1. #61
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzybek_bgi Zobacz post
    Dobra, dobra, w takim razie na następne zloty nie jeżdżę i koniec
    Spróbuj tylko nie być obecnym a linką stalową Cię z chałupy wyciągnę


    Cytat Napisał grzybek_bgi Zobacz post
    widać że ograniczeniem średnicy zaworu jest komora spalania i gniazda świec.
    I dupa.Większych zaworów się nie założy.Jak to fajnie upchane.Na styk hehe
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  2. #62
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Sensowny max to 46mm, można wsadzić 48 ale to wymaga worka pieniędzy więcej bo trzeba m.in. przerabiać gniazda świec.

  3. #63
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Pytanie tylko czy to ma sens.
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  4. #64
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Wg tego co czytałem ma sens jedynie w przypadku ekstremalnie przygotowanych silników, czyli tylko do sportu, na nasze potrzeby wystarczy 46mm bo i tak na takich zaworach śmiało można 220-230KM atakować.

  5. #65
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    Grzybek, ty chyba nie wiesz co to znaczy 220 koni zaatakować Jakiś anglojęzyczny napisał, że przerabianie 2.0 8 v TS wygląda tak, że do 170-180 to jest kwestia liniowego nakładu kasy i pracy i idzie to dość rozsądnie. Przekroczenie 200 to już bardzo trudna sprawa, wymaga naprawdę nieproporcjonalnie większej kasy i szalenie dużo roboty. Dojście do 215-220 koni to już sprawa dla tunerów którzy są kompletnie odjechani, mają przestawione chromosomy i są tak naprawdę mistrzami świata

    Jeśli myślisz, że 220 koni to nie jest tak dużo to pomyśl jakie wolnossące silniki R4 o pojemności 2 l. w seryjnej produkcji są teraz w sprzedaży.

    Wbrew pozorom głowica TS-a nie jest aż taka niedopracowana, żeby tam z łatwością wprowadzać duże ulepszenia. Już porting trzeba wiedzieć jak zrobić, bo pomyłka rozwali głowicę, lub spowoduje obniżkę przepływu zamiast ją poprawić.
    46,5 mm dla zaworów dolotowych to musi być już chyba max, skoro Alfaholics nie sprzedają większych i te stosują w swoich najmocniejszych TS-ach. I myślę, że tu jednak krawędź komory spalania jest ograniczeniem, nie gniazdo świec.

    Dzięki za bardzo eleganckie zdjęcie, u mnie jest bardzo podobnie z tą ciasnotą.
    A pomysł na większe zawory, to sprawa tego, że zawory ssące są wycofane z płaszczyzny komory spalania (jakby zassane w głąb kanału) i jest wokół nich taki paskudny zrąb, który ogranicza przepływ mieszanki. 46 mm powinno rozwiązać ten problem.

    A tak wygląda moja głowica od strony komór:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	n8 015.jpg
Wyświetleń:	86
Rozmiar:	88.8 KB
ID:	40581

  6. #66
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Spoko maicher, nie bierz tego dosłownie Doczytaj jeszcze jak oni to robią - te 200KM to jest pod paliwa 92-93 oktany, zwiększając stopień sprężania (czyli jeżdżąc też na odpowiednim paliwie) przy tych przeróbkach te 220 to na prawdę nie jest nieosiągalny kosmos.
    BTW, ktoś Ci na dolocie za długie śruby pokrywy zaworów dał

  7. #67
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    No nic, na razie szukam jakichś zaworów 46 mm z innego auta. Jeśli nie znajdę, trzeba będzie dorabiać, ale to żaden problem w tych czasach

    ---------- Post added at 18:30 ---------- Previous post was at 09:16 ----------

    Będą 45,5 mm, ale szlifiernia nie chce zdradzić z jakiego auta.
    W każdym bądź razie, gdybyście chcieli dorabiać, walcie do www.paradowscy.pl - zawór do Alfy w tym rozmiarze (46 mm na 116 mm) kosztuje tam ok 63 zł/szt.

  8. #68
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    maicher a zmierzyłeś sobie ile tam jest miejsca między zaworem a tłokiem w GMP? Jak liźniesz czapkę i włożysz większy zawór nie będzie jebut z tłokiem, czy tak pod frezują gniazdo, że zawór się schowa?

  9. #69
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    maicher, zawory 46mm pasują z któregoś R6 BMW
    Koło Pradowskich codziennie byłem jeżdżąc do poprzedniej pracy Przyznam że tanio mają te zawory. A jak chcesz coś czego już na prawdę nigdzie nie ma to wpisz sobie w google "spruell motorsport", co prawda teraz dolce wysoko stoją ale znajdziesz tam wszystko.

  10. #70
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    Zawory z BMW - te, które wskazał Jim K. pasują, ale do NORD-a, w TS-ie są niestety dłuższe o ponad 10 mm. Nie wiem z jakiego R6 mogą podejść do Alfy?

    Trochę się boję o kolizję z tłokiem, ale co tam, do odważnych świat należy - złożymy silnik i będziemy mierzyć, ew. pogłębimy kieszenie w tłokach. Ale powinno się zmieścić.

Podobne wątki

  1. Różnica w drzwiach 156
    Utworzone przez death w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-05-2015, 09:34
  2. [159] Różnica przepływomierzy 2,4 JTD
    Utworzone przez Smori91 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-02-2015, 17:02
  3. [145] Różnica piast ?
    Utworzone przez Kuba5093 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-11-2014, 20:44
  4. Różnica w przebiegu
    Utworzone przez Paulos76 w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-09-2013, 22:36
  5. Różnica w lusterkach
    Utworzone przez Majes w dziale 166
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post / autor: 03-02-2013, 22:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory