Oleju nic nie brała, wskazówka ciśnienia podczas jazdy stała na środku a mimo to ch bombki strzelił...
Nie każdego![]()
To słaby olej jest zmorą Alfaholika
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
No i jak? Wyciągał ktoś silnik górą czy nie da rady? I drugie pytanieCzymś się różnią silniki od AR 145, 146, 147, 155 i 156 czy wszystko pasuje P&P? Bo jak tak oglądam sobie na Alle to te od 155tek są jakieś inne niż mój :/ Czy to tylko kwestia pokrywki?
Pozdrawiam!
Różnią się na pewno pokrywą zaworów, ale czy głowicą i resztą to Ci nie powiem. te starsze z żeliwną pokrywą w wiekszości katalogów mają te same podzespoły co te w 156/147 ale jak z samym mocowaniem silnika to nie robiłem porównania, więc ktoś Ci musi podpowiedzieć. W mojej 146 silnik był wyciągany górą, ale klapa była zdemontowana i robili to w warsztacie, podnośniki etc.
AR 146ti 2.0 16v '96
AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
AR 155 2.0 16v '95
AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG
Jak wywalasz wszystko spod maski to zawsze wyjdzie górą, nawet cały napęd. Sam silnik też wyjdzie górą, trzeba tylko odpowiednio wszystko przygotować.
No to rozumiem, że lepiej jednak dołem
A jak jest z pasowaniem silników? Kaki kwadratowy pasuje P&P czy trzeba coś jeszcze kombinować? Jeśli tak to co? Bo jak tak patrze na alle to kwadratowe chodzą za grosze a coś takiego jak mój to z 1500 :/ Aaaa i jeszcze jedno jak jest z zamiennością 1.8 i 2.0?
Mam teraz trochę czasu i wypadałoby to w końcu zrobić
Pdejrzewam że te kwadratowe to 8v tyle że znalazłem taki kwadrat 16v i już sam nie wiem.
Ostatnio edytowane przez omron8 ; 04-12-2011 o 12:34
Aktualnie AR 166
3,0 24v 99
3,0 24v 04
Były AR 155 1,8 8V 97R
AR 155 1,8 FORMULA 94
AR 155 1,8 16V 98R
AR 155 2,5 TD 97R
AR 155 2,0 8V
AR 146 1,4 16V 98R
AR 146 1,4 BOXER 96R
AR 156 1,8 16V
AR 155 2,0 8V