Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 47 z 47

Temat: [145] słychać klekotanie w boxerze

  1. #41
    oran
    Gość

    Domyślnie

    Ładniutko się prezentuje, nie będziesz żałował, że zdecydowałeś się na remont - naprawisz i będziesz miał spokój (tylko o oleju pamiętaj, hehe).

    Co do oleju właśnie - mi się wydaje, że jak silnik czyściutki żadnych nagarów nie będzie po tym remoncie raczej to można by nawet syntetykiem go zalać - ale pewnie mechanik ma racje, w końcu nie składa pierwszego silnika w życiu.

    Ale chłopaki co się znają na tym napewno Ci poradzą :wink:

  2. #42
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Zalej dobry i pewny półsyntetyk 10W40

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #43
    deviltx
    Gość

    Domyślnie

    też powiedziałem żeby zalać 10W40, ale powiedział, ze na 2 baniaku były duże rysy, po szlifie zostały jeszcze niewielkie, bo nie można było dopasować panewki na wymiar. powiedział ze mineralka musi być. silnik wtedy podobno ma ciszej pracować.

    w dlaczego ja nie mam tego czujnika położenia przepustnicy?

    i jeszcze jedno pytanie. na fotce zaznaczę miejsce gdzie u siebie mam takie dwa "grzyby", nie pytałem o to mechanika, bo mi wyleciało z głowy, teraz sobie o tym przypomniałem. a więc z jednego grzyba idzie wężyk w okolice przepustnicy pod spodem kolektora (taka mosiężna rurka, bardzo cienka) w drugim miejsce na wężyk jest urwane i nie mam pojęcia gdzie ono idzie. raz na zlocie widziałem o kolesia z tym silnikiem, ze idą dwa wężyki, jeden tam gdzie ja mam ten sprawny, a ten co ja mam urwany, to szedł gdzieś o okolice mojego parownika do gazu. tylko ze on nie miał gazu więc nie wiem.

    fotka przykładowa, to nie jest mój silnik i nie ma tych "grzybów"











    ps. a kolektor wraz z osprzętem polerowałem 3 godziny filcem i pastą AutoMax

  4. #44
    Użytkownik Romeo Avatar as
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Zduńska Wola
    Auto
    AR 145 / 1994 1,4 BOXER
    Postów
    1,112

    Domyślnie

    ps. a kolektor wraz z osprzętem polerowałem 3 godziny filcem i pastą AutoMax
    To ładnie sie przyłożyłeś - teraz będzie trzeba chyba okulary słoneczne zakładać, jak się będzie maskę podnosić :mrgreen:

    A na poważnie, jak już będziesz po wszystkim podziel sie z nami szczegółami związanymi z kosztami (ile za co?), napotkanymi problemami, ewentualnymi fotkami (mile widziane te z demontażu silnika - w dużej rozdzielczości) oraz oczywiście efektami przeprowadzonego remontu - OK?!
    Errare humanum est - Mylić się jest rzeczą ludzką.

  5. #45
    deviltx
    Gość

    Domyślnie

    fotek nie posiadam, bo jak dzisiaj przyjechałem do warsztatu, to moja Alfa juz pracowała sobie na wolnych obrotach. Wszystko jest OK, silnik pracuje bardzo równo, nie przerywa, szybko wkręca się na obroty, i co najważniejsze, nie kopci na czarno Kapitalka silnika w 3 dni

    teraz o cenach. nie napisze ile dałem za poszczególne części, bo nie mam jeszcze paragonu. Napisze co było wymienione i ile zapłaciłem:

    komplet pierścieni, komplet panewek, uszczelniacz wału, podkładki pod głowice, podkładki pod kolektory ssące i wdechowe, uszczelka pod miskę, planowanie głowic, szlifowanie wału, filtr oleju, olej Kager 10W-40, płyn do chłodnicy, klocki hamulcowe na przód, wężyk do cylinderka, tulejki do wahaczy przód, płyn hamulcowy, płyn do wspomagania, 1 cylinderek do tyłu.
    ceny hurtowe.

    za wszystko zapłaciłem 1300. wiem tylko tyle, ze robocizna 300 zł. więc części wyszły 1 tyś.

    jak myślicie, dużo zapłaciłem? wg mnie to rozsądna cena za "ożywienie" samochodu.

  6. #46
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar currahee
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995 r.
    Postów
    478

    Domyślnie

    Cena super, przy takiej ilości prac to prawie za darmo . Na pewno Ci się opłacał ten remont, Alfa będzie teraz śmigać jak nowa .
    FORZA ITALIA !

  7. #47
    Użytkownik Romeo Avatar as
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Zduńska Wola
    Auto
    AR 145 / 1994 1,4 BOXER
    Postów
    1,112

    Domyślnie

    Cytat Napisał currahee
    Cena super, przy takiej ilości prac to prawie za darmo . Na pewno Ci się opłacał ten remont, Alfa będzie teraz śmigać jak nowa .
    W zupełności zgadzam się z currahee zrobiłeś dobry interes - ja za wymianę rozrządu, oleju z filtrem zapłaciłem 640 zł (200 zł robocizna!) i to niby "po znajomości" :cry:

    Mam nadzieje, że będziesz zadowolony i nie będziesz żałował nawet złotówki z całej tej kwoty. Podziwiam Twojego mechanika - oby więcej takich uczciwych! :>>

    P.S. Jestem ciekaw ile zapłacił byś w ASO ;//
    Errare humanum est - Mylić się jest rzeczą ludzką.

Podobne wątki

  1. słychać strzały
    Utworzone przez sixtus w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 22-11-2015, 11:43
  2. [145] Nie słychać pompki paliwa
    Utworzone przez adek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-01-2014, 11:33
  3. W głosnikach słychać turbine
    Utworzone przez Woda83 w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 26-04-2013, 15:23
  4. nie słychać radia
    Utworzone przez rafaddd w dziale GT
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-02-2013, 14:59
  5. Nie słychać radia
    Utworzone przez Yannkes w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 14-05-2012, 14:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory