Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Temat: Bezpieczeństwo w 156

  1. #1
    TheCuba
    Gość

    Domyślnie Bezpieczeństwo w 156

    witam

    Czy Alfa Romeo przy okazji liftingu 156 wprowadziło jakieś zmiany konstrukcyjne mające na celu zapewnienie większej sztywności nadwozia przy zderzeniu czołowym?

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    kolega tak z ciekawości czy planuje coś??

  3. #3
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    159 3.2 Q4, MiTo 1.4 TB MA 135KM + TCT
    Postów
    183

    Domyślnie

    he he pierwsze pytanie i od razu takie :p faktycznie daje do myślenia
    Nie wydaje mi się kolego ewentualnie wprowadziła kurtynki boczne ale raczej pasa nie wzmacniała .

  4. #4
    TheCuba
    Gość

    Domyślnie

    miałem 156 2.0TS z 98 ale w lutym 2009 piękna przygoda z alfą się skończyła dość drastycznie...jak na w sumie niedużą prędkość przy zderzeniu (ok 50-45 km/h gdy wyjechała mi octavia) zniszczenia w alfie były duże. Dopiero potem poszperałem na temat bezpieczeństwa w 156 i zobaczyłem crash test i się okazało że alfa w zderzeniu czołowym wypada bardzo kiepsko... Dlatego miałem nadzieję że sobie to wzięli do serca i poprawili coś bo chciałbym wrócić do Alfy! ale chyba jednak poczekam aż 159 trochę stanieje

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    to długa droga Ciebie kolego czeka. Zobacz na test 147 to może trochę humor Tobie wróci

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał TheCuba Zobacz post
    jak na w sumie niedużą prędkość przy zderzeniu (ok 50-45 km/h gdy wyjechała mi octavia) zniszczenia w alfie były duże.
    No i prawidłowo, im więcej się pognie tym więcej energii pochłonie i łagodniej wyhamuje Twoja osobę, w tamtych latach nie odbiegała bezpieczeństwem od innych marek. Zobacz test smarta, co z tego że kabina się nie pognie jak kierowcę pasy tną na pół?
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    im więcej się pognie tym więcej energii pochłonie
    To tak jak z bolidami F1 Wszystko po kolei odpada żeby odebrać jak najwięcej energii kinetycznej

  8. #8
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    U mnie po lifcie jest w sumie 12 poduszek i kurtyn. Oby nie były potrzebne. Do tego system kontroli trakcji i bardzo dobre hamulce też nie bez znaczenia.

  9. #9
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    No i prawidłowo, im więcej się pognie tym więcej energii pochłonie i łagodniej wyhamuje Twoja osobę, w tamtych latach nie odbiegała bezpieczeństwem od innych marek. Zobacz test smarta, co z tego że kabina się nie pognie jak kierowcę pasy tną na pół?
    NIe tak do końca to jest z tym gięciem im więcej zniszczeń tym lepiej do pasażera... Jak ścianka grodziowa dojdzie z kokpitem do pasażera czy kierowcy to go zgniotą. Ulec zniszczeniu może cała komora silnika a kabina to swego rodzaju klatka bezpieczeństwa która powinna uledz jak najmniejszej deformacji.

  10. #10
    TheCuba
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukas1983 Zobacz post
    Ulec zniszczeniu może cała komora silnika a kabina to swego rodzaju klatka bezpieczeństwa która powinna uledz jak najmniejszej deformacji.
    dokładnie!!!a tu niestety dach harmonijka...
    dlaczego ncap lub ktoś inny nie rozbijał 166 lub GT? ciekawe jak one wypadły? GT pewnie tak jak 156 bo to na tej samej płycie podłogowej.

Podobne wątki

  1. Bezpieczeństwo i tempomat AR 147
    Utworzone przez bodzio_piotr w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-02-2012, 08:11
  2. Bezpieczeństwo w 166
    Utworzone przez mathewc w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-06-2011, 20:01
  3. bezpieczeństwo alfa156
    Utworzone przez frynas w dziale 156
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 18-05-2009, 16:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory