Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 41

Temat: Zmiana oryginalnego radia na inne

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar FredzioPL
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Jędrzejów
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 16v Q-Distinctive SW
    Postów
    136

    Domyślnie

    Rozlgadam sie za pioneerami AVIC 700 czy 900 ale tylko tymi ktore moizna zlamac. Chcialem pobawic sie na nim automapa albo igo.
    Wiem ze mapy oryginalne nie dosc ze kiepskie to ciezko dostepne.
    Poza tym cena takie pionki mozna spokojnie za okolo 1000 zl wywalczyc a mozliwosci ma spore. Goscie za okolo 150-200 zl reklamuja sie i lamia oraz z mieniaja menu w nim.
    Kenwooda za takie pieniadze nie kupie nie ma szans.

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maikel Zobacz post
    Może się mylę ale raczej nie da się zamontować fabrycznej navi jak jej od nowości nie było bo tam jest wtedy cała inna instalacja brak anteny gps w samochodzie
    samo radio jej chyba nie posiada więc nie obeszło by się beż jakiegoś speca elektryka żeby to wszystko zestroił razem...a co do radia 2din to montowałem niedawno u znajomego w suzuki takiego pioneera http://allegro.pl/pioneer-avic-f900b...992341147.html i nie miałem z nim żadnych problemów dużo opcji regulacji średni GPS świetna jakość dźwięku (w końcu to pioneer) .....jedna subiektywna uwaga radio jak wyświetla podstawowe informacje na wyświetlaczu jest po prostu trochę nudne żadnych kolorów czy wizualizacji a szkoda choć nie wszyscy to lubią ......tak czy inaczej radio jak najbardziej ok..
    ps.ma do tego podłączoną kamerę cofania i naprawdę sprawdza się świetnie......

    Tak, mylisz się.
    Da się zamontować i wszystko działa. Moja najstarsza instalacja obchodzi 3 urodziny
    Oczywiście trzeba zamontować cały komplet i pogmerać w CAN lub zamontować opóźniacz włączenia Connecta.
    Ingerencja w instalację bolidu jest minimalna.
    Mapy (moim zdaniem) naprawdę przyzwoite.
    No i wszystko oryginalne.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar DamianS
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Lancia Thesis Centenario, Lancia Phedra Platino
    Postów
    705

    Domyślnie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	clarion.jpg
Wyświetleń:	1896
Rozmiar:	185.8 KB
ID:	41696

    U mnie wygląda to tak ...

  4. #14
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar FredzioPL
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Jędrzejów
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 16v Q-Distinctive SW
    Postów
    136

    Domyślnie

    a co to za sprzet? jaki model?

  5. #15
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar jar.w
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 SW Q4 | 3.2 JTS 260KM | 2006
    Postów
    203

    Domyślnie

    Cytat Napisał DamianS Zobacz post
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	clarion.jpg
Wyświetleń:	1896
Rozmiar:	185.8 KB
ID:	41696

    U mnie wygląda to tak ...
    Clarion CX-501, right?
    Muszę przyznać, że wygląda zaskakująco nieźle, przyciski z boku wyglądają wręcz na "parowane" z obsługującymi klimę w 159. Dwie kwestie:
    - czy udało się uruchomić przyciski na kierownicy do sterowania ww.?
    - czy ramka była w zestawie, czy musiałeś "kombinować"?
    AR 159 Sportwagon Q4 | 3.2 JTS 260KM | 2006r. - Bestia
    Była:
    AR 156 Sportwagon FL | 1.9 JTDm 140KM | 2003r. - Bella

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar DamianS
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Lancia Thesis Centenario, Lancia Phedra Platino
    Postów
    705

    Domyślnie

    Clarion CX501

    Przyzwyczaiłem się do Blue&Me w mojej poprzedniej 159TI więc założenia były takie :
    - sprzęt prosty i intuicyjny w obsłudze
    - wbudowany Bluetooth
    - Zewnętrzne wejście USB koniecznie od tyłu (ten model ma z tyłu i z przodu)
    - radio pasujące designem do wnętrza auta, koniecznie z czerwonym podświetleniem.
    - wysokie parametry muzyczne.

    Ze względu na pkt 1. odpadły wszelkie nawigacje i stacje sterujące których instrukcja obsługi ma grubość encyklopedii PWN. Nie interesują mnie delfinki albo inne pierdoły skaczace po wyświetlaczu. Po jednym dniu obsługiwałem radio bez odrywania wzroku od drogi. Zrezygnowałem nawet z montowania modułu sterującego przyciskami z kierownicy ale zawsze można go dołożyć. Centralna gała jest bardzo wygodna i większość funkcji ma prosty dostęp. Można ustawić kolor wyświetlacza idealnie pasujący do kolorystyki deski. Zamontowałem gniazdo USB w schowku i mam muzę na pendrive 16GB tak jak przy Blue&Me.

    Głośniki fabryczne oczywiście opuściły pojazd. Przód Focal K2 165 KRXS , tył Focal Access 165A1 to wszystko napędzane MTX Thunder 604 – mało znana w Europie amerykańska firma ale wzmaki produkuje bardzo dobre. Na początku był Kiex ale nie dawał rady. Focale wymagają duuużo prądu.

    Sprzedawca radia załatwił mi od razu ramkę z kieszenią 2 din.
    Ostatnio edytowane przez DamianS ; 16-12-2011 o 11:54

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    Też się przymierzam do wymiany radia, ale to dopiero w późniejszym terminie no i w GT

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar DamianS
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Lancia Thesis Centenario, Lancia Phedra Platino
    Postów
    705

    Domyślnie

    Muzycznie jestem zwichnięty Alpiną TDA-7638R. Ten stary deck muzycznie deklasuje wszystko co jest obecnie produkowane. Zastanawiałem się czy go nie zamontować ale to jednak inna epoka. Design pamiętający komunę, kaseta, tylko płyty CD ze zmieniarki itd... ALE JAK TO GRA !!!Testowałem kilka radyjek 2DIN i ten Clarion jest naprawdę przyzwoity.

  9. #19
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał DamianS Zobacz post
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	clarion.jpg
Wyświetleń:	1896
Rozmiar:	185.8 KB
ID:	41696

    U mnie wygląda to tak ...
    Wygląda super.
    Jak z fabryki...
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  10. #20
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar deltahfmk
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    Alfa Romeo 156 GTA
    Postów
    119

    Domyślnie

    Cytat Napisał DamianS Zobacz post
    Clarion CX501

    Przyzwyczaiłem się do Blue&Me w mojej poprzedniej 159TI więc założenia były takie :
    - sprzęt prosty i intuicyjny w obsłudze
    - wbudowany Bluetooth
    - Zewnętrzne wejście USB koniecznie od tyłu (ten model ma z tyłu i z przodu)
    - radio pasujące designem do wnętrza auta, koniecznie z czerwonym podświetleniem.
    - wysokie parametry muzyczne.

    Ze względu na pkt 1. odpadły wszelkie nawigacje i stacje sterujące których instrukcja obsługi ma grubość encyklopedii PWN. Nie interesują mnie delfinki albo inne pierdoły skaczace po wyświetlaczu. Po jednym dniu obsługiwałem radio bez odrywania wzroku od drogi. Zrezygnowałem nawet z montowania modułu sterującego przyciskami z kierownicy ale zawsze można go dołożyć. Centralna gała jest bardzo wygodna i większość funkcji ma prosty dostęp. Można ustawić kolor wyświetlacza idealnie pasujący do kolorystyki deski. Zamontowałem gniazdo USB w schowku i mam muzę na pendrive 16GB tak jak przy Blue&Me.

    Głośniki fabryczne oczywiście opuściły pojazd. Przód Focal K2 165 KRXS , tył Focal Access 165A1 to wszystko napędzane MTX Thunder 604 – mało znana w Europie amerykańska firma ale wzmaki produkuje bardzo dobre. Na początku był Kiex ale nie dawał rady. Focale wymagają duuużo prądu.

    Sprzedawca radia załatwił mi od razu ramkę z kieszenią 2 din.
    A gdzie mozna dokupić moduł sterujący przyciskami z kierownicy? Jest to dodatek do Clariona czy trzeba udać się na serwis?

Podobne wątki

  1. [159] Zmiana oryginalnego radia na radio 2 DIN
    Utworzone przez bartek1204 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 21-04-2020, 19:39
  2. Zmiana radia oryginalnego na inne
    Utworzone przez Majkel2.4jtdm w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-03-2016, 10:11
  3. kod oryginalnego radia
    Utworzone przez groszekk w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 06-05-2013, 23:11
  4. inne radio zamiast oryginalnego
    Utworzone przez miki1464 w dziale 147
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 29-05-2012, 12:39
  5. Zmiana oryginalnego radia na JVC (Proszę o pomoc)
    Utworzone przez mihen w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 26-10-2011, 16:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory