Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28

Temat: 156 gta

  1. #21
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał mourning Zobacz post
    Autko wyglada pieknie ale zastanawiam sie co bedzie trzeba jeszcze przy niej zrobic?Czytalem kiedys ze jak ktos dynamicznie uzytkuje GTA lub nawet normalnie ale w warunkach miejskich to sprzeglo wytrzymuje jakies 60-80 tys co przy obecnym przebiegu auta pozwala zakladac ze sprzeglo jest lub bedzie zaraz do wymiany
    Kij ze sprzęgłem - jest tanie. Przy dynamicznej eksploatacji to tyle wytrzymuje dyfer. Co gorsza - jego awaria może spowodować rozsypanie się skrzyni. Zawieszenie leci dużo szybciej niż w standardowej 156 - te same wahacze, a większa moc, szersze opony, twardsze amory - generalnie dużo większe obciążenia na zawieszeniu, więc wahacze wytrzymują c.a. 20 tysięcy kilometrów. Poważniejsze naprawy wymagają wymontowania silnika. Generalnie - to auto nie ma NIC wspólnego z eksploatacją np. 159 1.9 JTD.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Wahacze wytrzymują 20tys km? Poważnie?

  3. #23
    Użytkownik Ogier Avatar Fisz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Dęblin/Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo GT
    Postów
    151

    Domyślnie

    Cytat Napisał mourning Zobacz post
    Autko wyglada pieknie ale zastanawiam sie co bedzie trzeba jeszcze przy niej zrobic?Czytalem kiedys ze jak ktos dynamicznie uzytkuje GTA lub nawet normalnie ale w warunkach miejskich to sprzeglo wytrzymuje jakies 60-80 tys co przy obecnym przebiegu auta pozwala zakladac ze sprzeglo jest lub bedzie zaraz do wymiany
    Kilka postów wyżej masz wyczerpującą wypowiedź Tomka_Krk nt. użytkowania GTA.
    Moim zdaniem jeśli kupujesz taką wersję, to znaczy, że Cię na jej utrzymanie stać i powinieneś brać pod uwagę to, że może trafić się coś do wymiany. To nie jest nowe auto z salonu. Zakładając, że będziesz robił nią jakieś 20tys. rocznie, wymiana co 4 lata sprzęgła nie jest jeszcze tak zabójcza dla portfela.

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Skierniewice
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 2.5 V6 2000r., jest Giulietta QV, jest Stelvio 280 KM
    Postów
    360

    Domyślnie

    To akurat ile kosztuje utrzymanie GTA to domyslam sie biora pod uwage to ile kosztuje utrzymanie mojej 2,5V6.GTA to pewno drozej srednio o jakies minimum 50%.Z tego tez powodu sam narazie porzucilem mysl zakupu GTA chociaz przyznaje sie ze w tym roku powaznie nad tym myslalem.Kolejna sprawa to jak kto juz wspominal zakup tego auta wiaze sie raczej z wyrokiem dozywocia.Bardzo trudno jest kupic takie auto a jeszcze trudniej sprzedac.Co do samego dyfra to tez myslalem nad zalozeniem do swojej ale jak narazie odlozylem te plany.

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    koszty utrzymania wersji 2.5 w doskonalym stanie beda podobne jak kupujesz czesci z gornej polki ,prawie kazdy uzytkownik 2.5 zmienia amory na lepsze ,hamulce itd sprzeglo w 2.5 tez mozesz zajechac w 70tys z dyfrem tak wiec sadze ze jak kogosc stac na utrzymanie 2.5 to i 3.2 sobie poradzi, roznica jest tez taka ze GTA ma 4 katalizatory i 4 sondy zreszta wszystkie wersje V6 po 2001 roku dostaly te wynalazki Ja uzytkuje 166 i wiem ze czasami koszty utrzymania moga byc wieksze niz GTA chodzby skomplikowane tylne zawieszenie w 166 dwumas cos czego GTA nie posiada, spalanie takie samo itd .Roznica jest taka ze na GTA potrzebujesz 40tys dzisiaj
    Ostatnio edytowane przez salatin ; 18-12-2011 o 22:36
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  6. #26
    Eagle
    Gość

    Domyślnie

    ale sliczna

  7. #27
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    Wahacze wytrzymują 20tys km? Poważnie?
    Jeżeli będziesz tym autem jeździł dynamicznie - to tak. Wahacze są identyczne z tymi, które ludzie mają w 1.6, 1.8TS i całej reszcie z grupy 156. Przy czym w GTA działają na nie 2x większe siły od samego silnika - masz w końcu 250KM pod nogą. Do tego niski profil opony, utwardzone zawieszenie, szersze opony (co za tym idzie - większe obciążenie przy jakichkolwiek ostrzejszych manewrach) i przepis na zużycie zawieszenia gotowy.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar 145Q
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Piotrków Trybunalski/Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD M-Jet 2004
    Postów
    735

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory