Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 56

Temat: [156] Brak kompresji V6

  1. #41
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    zakladanie nowych pierscieni na stare tuleje to fuszerka czesto stosowana po kosztach... mnie honowanie kosztowalo 240zl za komplet i tuleje jest jak "nowa" i trzyma wymiar 93mm
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  2. #42
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Wszyscy macie, mamy rację.
    Przy takich rozbieżnościach w kompresji jakie kolega podał testy nie pomogą tego naprawić, jesli nawet wykona je we własnym zakresie żeby zaoszczedzic parę groszy.
    Jeśli chce pojezdzić trzeba niestety rozebrać motor na części pierwsze i zdać nam relację......

    ps.Ja tulejowałem blok z dobrym skutkiem na starych tłokach +nowe pierścienie

  3. #43
    Eagle
    Gość

    Domyślnie

    to już lepiej poszukać 3.0 można znaleść w bardzo dobry stanie za nie wielkie $ i uruchomić go na osprzecie z 2.5 nie jest to trudne

  4. #44
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Tutaj takich rzeczy sie nie robi, tuleje są wymienne

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #45
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał Eagle Zobacz post
    to już lepiej poszukać 3.0 można znaleść w bardzo dobry stanie za nie wielkie $ i uruchomić go na osprzecie z 2.5 nie jest to trudne
    jak juz mowilem koszt ok 4kzl : Liczac goly silnik- 2,5kzl, nowy rozrzad 1kzl, oleje, plyny 500zl
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  6. #46
    Eagle
    Gość

    Domyślnie

    a mi sie udalo kupic silnik z kolektorami i osprzetem typu altek pompa ws za 1k zl w bardzo dobrym stanie trzeba tylko poszukac a za rozrzad zaplacilem jakies 700 gates i ina plyny tez lekka przesada

  7. #47
    Użytkownik Rowerzysta Avatar johny
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    156-V6-24V-192hp-Q-System-
    Postów
    83

    Domyślnie

    Witam. Co do nowego rozrządu co ile sie go wymienia w 2,5 V6 141kw i czy razem z pompa wody??

  8. #48
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał Eagle Zobacz post
    a mi sie udalo kupic silnik z kolektorami i osprzetem typu altek pompa ws za 1k zl w bardzo dobrym stanie trzeba tylko poszukac a za rozrzad zaplacilem jakies 700 gates i ina plyny tez lekka przesada
    To dziekuj niebiosom ze ci to jezdzi... srednia cena silnika 3.0 z GTV, 166 to 3kzl, po taniosci to ok 2kzl jak ktos znajdzie taniej od tego to albo mial farta albo pecha jak ja... wiec nie bede sie spieral co ile kosztuje bo troche w tym siedze ;] za rozrzad zaplaciles 700 bez pompy wody... a gdzie masz oleje i plyny? Ja za sam wal zaplacilem 600zl... wiec jasno widac ze Twoj 1kzl za prawie caly motor to chyba zdeka malo do tego w "bardzo dobrym stanie" na jakiej podstawie to oceniles? ;]

    Cytat Napisał johny Zobacz post
    Witam. Co do nowego rozrządu co ile sie go wymienia w 2,5 V6 141kw i czy razem z pompa wody??
    Standard co 60k km i najlepiej z pompa wody i tylko w warsztacie ktory uzywa do tego blokad ;]
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  9. #49
    Eagle
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    To dziekuj niebiosom ze ci to jezdzi... srednia cena silnika 3.0 z GTV, 166 to 3kzl, po taniosci to ok 2kzl jak ktos znajdzie taniej od tego to albo mial farta albo pecha jak ja... wiec nie bede sie spieral co ile kosztuje bo troche w tym siedze ;] za rozrzad zaplaciles 700 bez pompy wody... a gdzie masz oleje i plyny? Ja za sam wal zaplacilem 600zl... wiec jasno widac ze Twoj 1kzl za prawie caly motor to chyba zdeka malo do tego w "bardzo dobrym stanie" na jakiej podstawie to oceniles? ;]

    Standard co 60k km i najlepiej z pompa wody i tylko w warsztacie ktory uzywa do tego blokad ;]

    a na podstawie ogledzin i pomiarow silnik pochodzil z 166 z wloch a gosc pilnie chcial ja spieniezyc i potrzebowal $
    rorzad to tylko z pompa wody, i blokady ale tylko oryginalne nie g... z allegro i do tego zegar do GMP bo V6 alfowe sa wrazliwe na delikatne przestawienie rorzadu
    mozna znalesc w dobrej cenie ale trzeba szukac

  10. #50
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    I jeszcze, jeśli remont ma być fachowo przeprowadzony, trzeba pomierzyć tłoki. Ich stopień zużycia. Tłoki mają stożek i owal. Nie każdy z tymi pomiarami da sobie radę. Do tego trzeba zmierzyć stopień wybicia rowków pierścieniowych. Założenie nowych pierścieni na stare tłoki nie zawsze kończy się Happy End-em. No i oczywiście po wyjęciu regeneracja głowicy. Koszt nie jest ogromny a jeśli jest na wierzchu to warto to zrobić.

Podobne wątki

  1. [159] Test Kompresji Cylindrów
    Utworzone przez Mareczek1122 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 17-10-2016, 20:13
  2. [Giulietta] Wadliwa przystawka - brak kompresji na jednym z cylindrów / koszty
    Utworzone przez Kasieńka w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-03-2014, 10:47
  3. [33] boxer - brak kompresji/sprezania w jednym z cylindrow - chodzi na 3
    Utworzone przez j0hnny w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 28-06-2012, 22:20
  4. Pomiar kompresji dynamicznej.
    Utworzone przez bubu321 w dziale 156
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 15-07-2010, 20:01
  5. [155] sprawdzenie kompresji cylindrów
    Utworzone przez NERO2287 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 13-03-2010, 10:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory