http://filtry.simota.home.pl/filtry/...emart&Itemid=1
Co o nim myślicie? da rade czy szukać czgos innego?
http://filtry.simota.home.pl/filtry/...emart&Itemid=1
Co o nim myślicie? da rade czy szukać czgos innego?
Ja bym się w stożek nie bawił,
Stożek dobra rzecz, ten akurat jest otwarty ale np firma BMC oferuje zakmnięte, takie jak ten(akurat do Seata):
http://allegro.pl/seat-ibiza-6l-02-0...997505705.html
Czekam na jakieś opinie.
Lepiej kup dobrą wkładkę i dolot zostaw w spokoju, bo korzyści w KM/Nm są nie wielkie przy zmianie dolotu (chyba ze wsadzisz inna przepustnicę)
Przepustnice? Rozwiń.
Tutaj dodatkowy materiał o stożkach itd. zaczerpnięte z zaprzyjaźnionego fora.
http://www.alfaclub.pl/test-filtrow-powietrza.html
Chce zmodyfikować układ dolotowy z racji modyfikacji kolektora ssącego.
A co zmieniles w kolektorze? Barany od 3.0? Nie zaplacilbym 500zl za tani stozek z dodatkami... zrob prosta rure az do puszki tej srednicy co przepustnica a do samej puszki wsadz wklad K&N, mozesz ewentualnie zepsuc wlot do puszki na wiekszy i poprowadzic szeroka rure do wlotu w zderzaku. W wieksze przepustnice sie nie baw bo to nie tak ze wsadzisz i jedziesz bez problemow.... to troche wyzsza szkola jazdy niz sie wydaje.
Proponowałbym zajżeć do tematu Grzeska. On ma zmieniany dolot w V-ce , ale chyba 3 litry. Podpytać się możesz. A przepustnica z tego ca pamiętam z Maserati albo Ferrari od V8.
Idź do ogarniętego tłumikarza to ci wygnie kawałek rury
Tak się zastanawiam nad waszym pomysłem, ale wydaje mi się to strasznie prowizoryczne.. ;/