Strona 12 z 21 PierwszyPierwszy ... 23456789101112131415161718192021 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 209

Temat: Tarcze Mikoda i jakie klocki ?

  1. #111
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar mac1us
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków Radziszów
    Auto
    Lancia Delta 2,0 16vt 4x4
    Postów
    219

    Domyślnie

    Ja mam złe odczucia co do mikody. Mam je z przodu w Delcie rozmiar 284 mm, nawet nie pamiętam jaki mają przebieg, ale mnie niż 10 tys km na 100%, a już pękają przy wierceniach. Moje zdanie jest takie, że jeśli kupować mikody to tylko nacinane, bo przewiercane tarcze to błąd. Spotkałem się wśród 2 kolegów, że również zaczęły pękać od wierceń. Przewircenie tarczy u jakiegokolwiek producenta moim zdanie jest błędem, który się potwierdził ostatnio w Sttutgarcie. Byłem w muzeum porsche i stała tam 911 turbo dość nowa z przebiegiem coś koło 30 tys km czyli mało, podejrzewam, że tarcze były oryginalne, a z przodu również były popękane. Chyba nikt z uznanych producentów nie stosuje przewierceń tylko nawierty na tarczy, a auta dużo szybsze mają zupełnie gładkie tarcze tyle, że z zdecydowanie innych materiałów.

    Na wiosne do Delty ląduje zestaw tarcz ate 305 mm oraz zaciski z AR 166 i to już powinno się lepiej spisywać, ale i Delta nie będzie miała 200 koni :p
    Ostatnio edytowane przez mac1us ; 06-12-2011 o 21:20

  2. #112
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Tak mi się wydaje że jednak jeśli mają być tarcze Mikody to najodpowiedniejsze klocki będą firmy textara

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #113
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    Andrzej dzisiaj gadajac z JacekK dokładnie to samo rekomendowałem. Możecie też spróbować Raicama ma podobne właściwości a lepsze ceny
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  4. #114
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał amigas Zobacz post
    Andrzej dzisiaj gadajac z JacekK dokładnie to samo rekomendowałem. Możecie też spróbować Raicama ma podobne właściwości a lepsze ceny
    Jeżdziłem na klockach textara i byłem mile zaskoczony, bardzo dobrze hamują nie niszczą tarczy ale trochę szybciej się zużywają,
    zresztą pisałem o tym na początku tematu.
    Klocki textara do tanich nie należą

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #115
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    No od tego sie wszystko zaczelo ja proponuje osobiscie pzed upgradem hamulcow pelna regeneracje zaciskow a wlasciwie calego ukladu wielu z was moze sie zdziwic gdzie tracicie potencjal sily hamowania
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  6. #116
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    No tak, sam wymieniałem u siebie wszystkie przewody hamulcowe

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #117
    Użytkownik Znawca Avatar andrzej1980
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    Alfa 155 1.8
    Postów
    1,211

    Domyślnie

    Moje V6 ma tarcze brembo nacinane i nawiercane. Nie wiem jakie są klocki ale na zimno to nie chce hamować wcale. Na gorąco Alfa staje w miejscu ale mi się to nie podoba bo już nie raz bym komuś w tyłku wylądował. To dobre na tor a nie do jazdy na co dzień.

  8. #118
    Tajniaq
    Gość

    Domyślnie

    Ja postanowiłem założyć do przodu tarcze TRW oraz klocki TRW. Zobaczę jak się będą sprawować i później napisze. Na razie czeka mnie dotarcie tego zestawu..

  9. #119
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    przy trw wazne jest bicie piasty i stan jej powierzchni
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  10. #120
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał JacekK Zobacz post
    Mój komplet(tarcze Mikody wentylowane i frezowane + klocki TRW) ma przejechane ok 7 tys km. i można powiedzieć, że na tarczach już pojawił się wyczuwalny palcem(i widoczny pod światło) rant. Oczywiście dużo zależy od użytkownika. Ja kilka razy przez ten dystans dawałem im popalić, testując hamowanie ze 150km/h do 30km/h, a poza tym to mój styl jazdy na codzień jest taki, że hamulca używam bardzo sporadycznie.
    O skuteczności ciężko coś powiedzieć, bo na razie tył mi hamuje bardzo słabo, więc na pewno przy ostrym hamowaniu przednie hamulce są znacznie bardziej obciążone.
    Uzupełniając - dzisiaj wymontowałem klocki i okazało się że są gładkie jak lustro(albo jak tarcze ) oraz mają pęknięcie warstwy ciernej tak w połowie klocka. Także chyba już wiadomo skąd to zużycie tarcz, szczególnie że pewnie większość z tych 7 tys. km to jazda na takich "popsutych" klockach. Zastanawiam się jeszcze nad przyczyną tego przypalenia. Nawet jeśli w okresie docierania za mało hamowałem to jednak tarcze nowe i klocki nowe powinny ułożyć się znacznie szybciej. Albo ten brak hamulców z tyłu to spowodował, albo faktycznie niska jakość klocka TRW. Zobaczymy co będzie teraz na Lucasach. Powiedzmy, że na dotarcie dam im 1000km, no i nowe zimówki z przodu + sporo jeżdżenia po mieście(święta) gwarantują że odbędzie się to prawidłowo.

Podobne wątki

  1. [156] Tarcze i klocki - jakie??
    Utworzone przez KamilP w dziale 156
    Odpowiedzi: 239
    Ostatni post / autor: 14-04-2016, 18:26
  2. Jakie tarcze i klocki hamulcowe?
    Utworzone przez vtvs w dziale GT
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-12-2015, 19:12
  3. Jakie Tarcze i klocki na tył
    Utworzone przez Vojtas w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 04-05-2013, 17:00
  4. [145] Jakie tarcze i klocki na tył do 145?
    Utworzone przez 8alfa8 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 08-09-2009, 08:03
  5. Jakie tarcze i klocki do 156 SW?
    Utworzone przez kecaj77 w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-02-2009, 22:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory